Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie o tekturze też pomyślałem.

Jakie jest najlepsze miejsce żeby ją wstawić ?

Niektórzy mówią że przed chłodnicę a inni że za.

sprawdz swiece zarowe dogrzewajace uklad chlodzacy jezeli nie termostat do wymiany zakladam ze czujnik G62/G2 sprawny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Witajcie :hi:

Po dwudniowym postoju auto dzisiaj odpaliło bez większych problemów (chwilkę musiał kręcić) mimo, że na dworze -19 C.

Niestety po drodze mała niespodzianka - obrotomierz przestał działać. Czy jest to wina mrozu i zacznie działać normalnie jak się trochę "ociepli" czy może coś się uszkodziło na stałe ? Miał ktoś coś takiego ?

Pomijam, że auto szarpie i przerywa przy mocniejszym dodaniu gazu (pewno zmarznięte paliwo jest gęstsze i gorzej się rozpyla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzien doberek :hi:

-11C[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 09:08_________________________________________________

Witajcie :hi:

Po dwudniowym postoju auto dzisiaj odpaliło bez większych problemów (chwilkę musiał kręcić) mimo, że na dworze -19 C.

Niestety po drodze mała niespodzianka - obrotomierz przestał działać. Czy jest to wina mrozu i zacznie działać normalnie jak się trochę "ociepli" czy może coś się uszkodziło na stałe ? Miał ktoś coś takiego ?

Pomijam, że auto szarpie i przerywa przy mocniejszym dodaniu gazu (pewno zmarznięte paliwo jest gęstsze i gorzej się rozpyla.

jezeli bz. po nagrzaniu kabiny, to cos z licznikiem.

tankowales w mrozy czy przed?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankowałem w czwartek. Stacja Shell.

Dolać "uszlachetniacza" do paliwa ?

Kabina myślę, że nie zdążyła się nagrzać do końca.

Przez pierwszych 5 minut obrotomierz działał później nagle spadł na 0 i tak został.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na jakim Shellu tankowałeś ? niezbyt dobre opinie jeśli chodzi o zamarzanie paliwa ma np Shell w Swaju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.

U mnie cuda z zapalaniem zaczęły się po zatankowaniu na Orlenie w Swarzędzu. Póki co testuję...

Jeśli planujecie spot na najbliższą niedzielę to bardzo chętnie się piszę :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.

U mnie cuda z zapalaniem zaczęły się po zatankowaniu na Orlenie w Swarzędzu. Póki co testuję...

Jeśli planujecie spot na najbliższą niedzielę to bardzo chętnie się piszę :good:

u mnie pompki zaczęły świrować po tankowaniu na orlenie na stróżyńskiego

odradzam Orlen !!!

tenkowałem teraz V-power na obornickim

-17 za pierwszym choć przez 5 sekund trzaskał jak czołg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.

U mnie cuda z zapalaniem zaczęły się po zatankowaniu na Orlenie w Swarzędzu. Póki co testuję...

Jeśli planujecie spot na najbliższą niedzielę to bardzo chętnie się piszę :good:

u mnie pompki zaczęły świrować po tankowaniu na orlenie na stróżyńskiego

odradzam Orlen !!!

tenkowałem teraz V-power na obornickim

-17 za pierwszym choć przez 5 sekund trzaskał jak czołg :)

byc moze ze moja pompka tez zostala podlana jakims dziwnym cudem.... zastanawiam sie czy po raz pierwszy nie odezwala sie przypadkiem wlasnie po shelu z sieradza :mysli:

a co do orlena potwierdzam, po paru tys tankowania ecodiesla z orlenu ( kolo PKS) praca silnika sie pogorszyla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja całe życie tankowałem na al. Solidarności i zawsze bylem zadowolony. teraz z racji zmiany miejsca zamieszkania tankuje na Obornickiej przy wiadukcie Narutowicza i jak narazie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może od dostawy zależy jakość paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co w tej sytuacji radzicie ?

Dolewać coś do paliwa czy tak je wyjeździć i zatankować tam gdzie do tej pory ?

Co do obrotomierza to jest opcja jakoś sprawdzić co szwankuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest dosłownie jakaś masakra w piz*u .... płacisz i możesz jeszcze mieć łopoty z odpaleniem :wallbash:[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 13:46_________________________________________________

Co w tej sytuacji radzicie ?

Dolewać coś do paliwa czy tak je wyjeździć i zatankować tam gdzie do tej pory ?

Co do obrotomierza to jest opcja jakoś sprawdzić co szwankuje ?

ja to bym podjechał na tą stację z zapytaniem dlaczego w temp -17 zamarza paliwo a nie powinno
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie mam pewności że zamarzło.

Po prostu auto przy mocniejszym wciśnięciu gazu zaczyna się dławić.

Jakoś tragicznie nie odpalało i przy bardzo spokojnej jeździe chodzi równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już nie wiem niech Szajbus doradzi coś :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co w tej sytuacji radzicie ?

Dolewać coś do paliwa czy tak je wyjeździć i zatankować tam gdzie do tej pory ?

Co do obrotomierza to jest opcja jakoś sprawdzić co szwankuje ?

zdemontowac obrotomierz i sprawdzic omomierzem czy jest sprawny.[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 13:58_________________________________________________

to jest dosłownie jakaś masakra w piz*u .... płacisz i możesz jeszcze mieć łopoty z odpaleniem :wallbash:[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 13:46_________________________________________________

Co w tej sytuacji radzicie ?

Dolewać coś do paliwa czy tak je wyjeździć i zatankować tam gdzie do tej pory ?

ja to bym podjechał na tą stację z zapytaniem dlaczego w temp -17 zamarza paliwo a nie powinno

zatankowalbym litr w butelke, zostawil na mrozie i po nocy sobie obejrzal, pozniej wizyta na stacji z PIH i kontrola jakosci paliwa.... albo negocjacja z wlascicielem dozywotni rabat na paliwo :polew: [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 14:00_________________________________________________

No właśnie nie mam pewności że zamarzło.

Po prostu auto przy mocniejszym wciśnięciu gazu zaczyna się dławić.

Jakoś tragicznie nie odpalało i przy bardzo spokojnej jeździe chodzi równo.

moze parafinowy korek spowodowal przytarcie PD... one sa smarowane wylacznie paliwem, jezeli przez moment nie dotrze na miejsce - kaplica....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...