Lele 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Witam, jak na pierwszy spot w Poznaniu miło wspominam..Lele zwracam honor miałeś racje z tym wisko spoko. tylko 300zl z glowy:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szy-mon 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Dzien doberek.witam, poszukuje 2 opon 205/45 17" w rozsądnej cenie jak by komuś zalegały.. a 235/45/17 nie podejda? nie podejdą, nawet 225/45/17 nie chciał to do czego te kółeczka? do gokarta? No nie przesadzajmy nie do gokarta moje autko ma ksywe odkurzacz a felgi żeczywiście nie tolerują krawężników ale tak ma być i wolał bym trapez niż balon więc dlatego 205/45 Witam, jak na pierwszy spot w Poznaniu miło wspominam..Lele zwracam honor miałeś racje z tym wisko spoko. tylko 300zl z glowy:decayed: lele zasięgnąłem wiedzy na temat mojego wisko i już wiem dlaczego tak chodzi odkąd znam to autko bo wszystko zostało uknute i zrobione z zamierzonym celem wisko jest "zrobione" na stałe zeby autko chodziło jak odkurzacz i tak zostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 i asfaltowych niespodzianek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 ja mam teraz 255 a przechodzę na 275 i schodzę z profilu 70 na 60 moim zdaniem 205/17 to do Peugeota 106 ale nie do Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 jezdzilem a4 i na 195. przy szerokich oponach mocno wzrasta spalanie. wg mnie 205 to takie minimum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 spalanie zależy od operatora a nie od szerokości opon tak na serio, moje przy 225 paliło 4,8-5,2 a rekord na 205 to 4,1 ale Ci za którymi jechałem z BT zamulali i pewnie dlatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Vario im szersza opona tym większe opory toczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmartinez 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Cześć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 cześć ranne ptaszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 witam, witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 :hi:szajs pogoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szy-mon 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Cześć wszystkim A tak wracając do wczorajszego tematu: jezdzilem a4 i na 195. przy szerokich oponach mocno wzrasta spalanie. wg mnie 205 to takie minimum. Szerokość opony dopasowujesz do szerokości felgi, komfortu jazdy a także do tego co chcesz osiągnąć przez estetyke tak więc na 8 calową fele możesz naciągnąć 235 (ale będziesz miał balon jak w traktorze) jak i 195 ( a w tym przypadku będzie fajnie wyglądający przyciągający oko trapez) każdy nakłada to co lubi a co do felg to rzecz nabyta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Tutaj będe polemizował, ze względu na inny niż założony przez producenta rozkład sił i naprężeń, charakterystyka pracy opony ulega diametralnej zmianie. Opona nie pracuje w przewidzianych przez konstruktora zakresach, przez co jej parametry trakcyjne ulegają znacznej zmianie. zupełnie inaczej opona pracuje podczas bocznych obciazen tj. jazdy na zakretach. zupełnie inny siły sa na powierzchni styku bieżnika z nawierzchnia. Prowadzi to do tego że opona staje sie niebezpieczna. W czasie jazdy z bardzo duzymi predkosciami, wystrazl opony moze sie skonczyc różnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 też jestem zdania, że jak fura ma wyglądać to lepiej założyć 19", a nie cudować z 17" a jak się chce jeździć normalnie to trzeba zostawić 17" i już... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szy-mon 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Ale nie po to nakładamy niestandardowe opony zeby osiągać astronomiczne prędkości tylko po to żeby się toczyć a co do wielkich rozmiarowo felg to nie do wszystkiego wszystko pasuje miałem A3 na 18" gdzie tylna opona prawie całkowicie się chowała jak sobie to przypomnę to mam mieszane uczucia auta już nie ma a felgi dalej zalegają może ktoś reflektuje 225/45 18".. Ostatnio widziałem nową astrę chyba GTC na 20" i dla mnie osobiście wyglądała jak wóz drabiniasty.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 -haha, tak jest, z za duzymi felgami, wygladaja jak na kolach z wozu drabiniastego, albo od roweru -wg mojego postrzegania estetyki 18 w a4 b5 - b7 to max. -jezeli zalegaja felgi mozna przeciez je wymienic lub sprzedac. -jezeli kolo sie chowa, tj. zbyt duze ET. -masz fotke tych felg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 107 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 te felgi na fotce z sygnatury to 17" z A8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 te felgi na fotce z sygnatury to 17" z A8? yhy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 wg mojego postrzegania estetyki 18 w a4 b5 - b7 to max. [/Quote] Absolutnie się nie zgadzam - wysokość zawieszenia odgrywa tu (dla wyglądu) kluczową rolę. RS4 B7 na 18" wygląda jak koza... 19" dają mu pazur miałem A3 na 18" gdzie tylna opona prawie całkowicie się chowała jak sobie to przypomnę to mam mieszane uczucia Bo oprócz rozmiaru felgi ważne jest jeszcze ET - miałeś zbyt dużą wartość więc felga była głęboko osadzona i schowana w nadkolu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szy-mon 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 te felgi na fotce z sygnatury to 17" z A8? To są oryginalne kute felgi z audi TT zwane "Parabol" A co do moich 18-tek to ET było 38 i idealnie chowały się w nadkole http://allegro.pl/alufelgi-rial-5x100-i2235933045.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się