Arkadiush Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 jako manager tak Potrzebujemy do zespołu Menager to pewnie nie będzie nie stać nas :grin:
danielo Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 witam wśród żywych, było tak jak coś to mogę być od cateringu
Arkadiush Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 witam wśród żywych, było tak jak coś to mogę być od cateringu na catering też nas nie stać
danielo Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 witam wśród żywych, było tak jak coś to mogę być od cateringu na catering też nas nie stać Na początek daje rabat 70%
Madbar Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jak tak będziecie zbierać i zbierać do zespołu, to za dużo dziobów będzie do podziału tego tortu.... A samo YT nie wystarczy. Trzeba mieć wejście w radiu, żeby to promowano.... . Panowie, Świece Story ciąg dalszy. W weekend byłem w Szklarskiej. W nocy z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę było po minus 8. Jak odpalałem rano w niedzielę to pierwszy raz zobaczyłem, że kontrolka świec paliła się dłużej niż 1 sekundę( tym razem 3 sekundy ), ale i tak dopiero za czwartym razem "szerszeń" odpalił, a i tak się najpierw krztusił. Czy ktoś może mi powiedzieć, ile w podobnym mrozie u Was kontrolka świec się pali?? Po powyższych objawach wydaje mi się, że jednak chyba przekaźnik jest w porządku( choć pewnie i tak go wymienię dla zasady ), co do świec zaś chyba wszystkie są zużyte/uszkodzone... Jak myślicie?? POTRZEBUJĘ KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY DO PRZYKRĘCENIA ŚWIEC ŻAROWYCH, KTÓRY MA SKALĘ OD NA PRZYKŁAD OD 6 DO 20 Nm. MA KTOŚ POŻYCZYĆ????? W domu mam tylko taki co się zaczyna od 20, a świeczki każą dokręcać na 15Nm. Najtańszy jaki znalazłem w okolicy, kosztuje ponad 100 PLN. Bart-S Z braku czasu poprosiłbym na priva wszystkie posiadane przez Ciebie informacje odnośnie przekaźnika świec. Z góry dziękuję... ---------- Post dopisany at 10:37 ---------- Poprzedni post napisany at 10:26 ---------- Chętnie bym się pisał na czyszczenie lasera, bo niestety ale nie mam (jeszcze:wink:) wyjmaków do rnsa. Czyli rozumiem, że po 28 się zgadamy Jak chcesz, to ja mam wyjmaki i IPA w zgrabnym opakowaniu w atomizerze. I jestem na miejscu w tym tygodniu, więc jak jesteś zainteresowny, to możemy powalczyć. A jak przyjedziesz do mnie, to nawet jest garaż, w którym temperatura jest wyższa niż 0 C. Daj znać.
Arkadiush Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jak tak będziecie zbierać i zbierać do zespołu, to za dużo dziobów będzie do podziału tego tortu.... A samo YT nie wystarczy. Trzeba mieć wejście w radiu, żeby to promowano.... . Panowie, Świece Story ciąg dalszy. W weekend byłem w Szklarskiej. W nocy z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę było po minus 8. Jak odpalałem rano w niedzielę to pierwszy raz zobaczyłem, że kontrolka świec paliła się dłużej niż 1 sekundę( tym razem 3 sekundy ), ale i tak dopiero za czwartym razem "szerszeń" odpalił, a i tak się najpierw krztusił. Czy ktoś może mi powiedzieć, ile w podobnym mrozie u Was kontrolka świec się pali?? Po powyższych objawach wydaje mi się, że jednak chyba przekaźnik jest w porządku( choć pewnie i tak go wymienię dla zasady ), co do świec zaś chyba wszystkie są zużyte/uszkodzone... Jak myślicie?? POTRZEBUJĘ KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY DO PRZYKRĘCENIA ŚWIEC ŻAROWYCH, KTÓRY MA SKALĘ OD NA PRZYKŁAD OD 6 DO 20 Nm. MA KTOŚ POŻYCZYĆ????? W domu mam tylko taki co się zaczyna od 20, a świeczki każą dokręcać na 15Nm. Najtańszy jaki znalazłem w okolicy, kosztuje ponad 100 PLN. Bart-S Z braku czasu poprosiłbym na priva wszystkie posiadane przez Ciebie informacje odnośnie przekaźnika świec. Z góry dziękuję... ---------- Post dopisany at 10:37 ---------- Poprzedni post napisany at 10:26 ---------- Chętnie bym się pisał na czyszczenie lasera, bo niestety ale nie mam (jeszcze:wink:) wyjmaków do rnsa. Czyli rozumiem, że po 28 się zgadamy Jak chcesz, to ja mam wyjmaki i IPA w zgrabnym opakowaniu w atomizerze. I jestem na miejscu w tym tygodniu, więc jak jesteś zainteresowny, to możemy powalczyć. A jak przyjedziesz do mnie, to nawet jest garaż, w którym temperatura jest wyższa niż 0 C. Daj znać. spokojnie mamy wejścia i do radia :grin:a co do kontrolki ja tak nie miałem..
Bart-S Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jak tak będziecie zbierać i zbierać do zespołu, to za dużo dziobów będzie do podziału tego tortu.... A samo YT nie wystarczy. Trzeba mieć wejście w radiu, żeby to promowano.... . Panowie, Świece Story ciąg dalszy. W weekend byłem w Szklarskiej. W nocy z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę było po minus 8. Jak odpalałem rano w niedzielę to pierwszy raz zobaczyłem, że kontrolka świec paliła się dłużej niż 1 sekundę( tym razem 3 sekundy ), ale i tak dopiero za czwartym razem "szerszeń" odpalił, a i tak się najpierw krztusił. Czy ktoś może mi powiedzieć, ile w podobnym mrozie u Was kontrolka świec się pali?? Po powyższych objawach wydaje mi się, że jednak chyba przekaźnik jest w porządku( choć pewnie i tak go wymienię dla zasady ), co do świec zaś chyba wszystkie są zużyte/uszkodzone... Jak myślicie?? POTRZEBUJĘ KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY DO PRZYKRĘCENIA ŚWIEC ŻAROWYCH, KTÓRY MA SKALĘ OD NA PRZYKŁAD OD 6 DO 20 Nm. MA KTOŚ POŻYCZYĆ????? W domu mam tylko taki co się zaczyna od 20, a świeczki każą dokręcać na 15Nm. Najtańszy jaki znalazłem w okolicy, kosztuje ponad 100 PLN. Bart-S Z braku czasu poprosiłbym na priva wszystkie posiadane przez Ciebie informacje odnośnie przekaźnika świec. Z góry dziękuję... Bartku - świece też powinno się co jakiś czas wymieniać więc jeśli za Twojej kadencji nie było to robione, to najwyższy czas. Zacznij właśnie od tego... Przekaźnik ma numer 8A0 951 253 i kosztuje 116zł. ---------- Post dopisany at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany at 11:40 ---------- Ewentualnie możesz jeszcze dostać się sterownika silnika i wyczyścić styki przekaźnika i bezpiecznika odpowiedzialnych za zasilanie świec... 2 to przekaźnik świec a B ich bezpiecznik. ---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 12:08 ---------- Jest jeszcze taka możliwość, że walnięty masz czujnik temperatury cieczy chłodzącej albo coś nie tak z jego obwodem. Sterownik silnika dostaje informację o wyższej temperaturze niż rzeczywista i nie załącza obwodu świec na wystarczająco długi czas. Temperaturę należy sprawdzić VAGiem.
Madbar Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Bart-S Z braku czasu poprosiłbym na priva wszystkie posiadane przez Ciebie informacje odnośnie przekaźnika świec. Z góry dziękuję... Bartku - świece też powinno się co jakiś czas wymieniać więc jeśli za Twojej kadencji nie było to robione, to najwyższy czas. Zacznij właśnie od tego...Przekaźnik ma numer 8A0 951 253 i kosztuje 116zł. ---------- Post dopisany at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany at 11:40 ---------- Ewentualnie możesz jeszcze dostać się sterownika silnika i wyczyścić styki przekaźnika i bezpiecznika odpowiedzialnych za zasilanie świec... 2 to przekaźnik świec a B ich bezpiecznik. ---------- Post dopisany at 12:18 ---------- Poprzedni post napisany at 12:11 ---------- Jest jeszcze taka możliwość, że walnięty masz czujnik temperatury cieczy chłodzącej albo coś nie tak z jego obwodem. Sterownik silnika dostaje informację o wyższej temperaturze niż rzeczywista i nie załącza obwodu świec na wystarczająco długi czas. Temperaturę należy sprawdzić VAGiem. Czujnik temperatury był wymieniany ponad rok temu i przy okazji sprawdzałem Vagiem wszystko i tu nie było żadnych zonków. Czujnik G2/G62 miał jakieś zatory na części dostarczajacej dane do ECU i dlatego wywalał błąd. Ale to było latem i krótko po tym go wymieniłem. Wtedy wszystko sie uspokoiło.Więc to raczej nie czujnik. A auto jak długo je mam, to zimą pali tak średnio. Stawiam na świece i czysczenie styków przekaźnika... A jak chodzi ewentualnie jeszcze o czujnik temperatury to raczej zaniża niż zawyża, bo ostatnimi czasy wskazówka temperatury w zegarach nie dobija do 90, tylko krąży 86-89 ( o ile można takie przybliżenie zastosować). Tu stawiam raczej na termostat i na niego też się szykuję....
Bart-S Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jest jeszcze taka możliwość, że walnięty masz czujnik temperatury cieczy chłodzącej albo coś nie tak z jego obwodem. Sterownik silnika dostaje informację o wyższej temperaturze niż rzeczywista i nie załącza obwodu świec na wystarczająco długi czas. Temperaturę należy sprawdzić VAGiem. Czujnik temperatury był wymieniany ponad rok temu i przy okazji sprawdzałem Vagiem wszystko i tu nie było żadnych zonków. Czujnik G2/G62 miał jakieś zatory na części dostarczajacej dane do ECU i dlatego wywalał błąd. Ale to było latem i krótko po tym go wymieniłem. Wtedy wszystko sie uspokoiło.Więc to raczej nie czujnik. A auto jak długo je mam, to zimą pali tak średnio. Stawiam na świece i czysczenie styków przekaźnika... A jak chodzi ewentualnie jeszcze o czujnik temperatury to raczej zaniża niż zawyża, bo ostatnimi czasy wskazówka temperatury w zegarach nie dobija do 90, tylko krąży 86-89 ( o ile można takie przybliżenie zastosować). Tu stawiam raczej na termostat i na niego też się szykuję.... Tak czy inaczej podłącz kompa i sprawdź przed rozruchem jaką temperaturę pokazuje ECU a jaką zegary (porównaj ją).
Madbar Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zrobię to jak najbardziej. Ale powiedz mi jeszcze, co to jest za dziwny link.... ten do obrazka... Jak go próbuję rozłozyć, to mi pisze 404 Forbidden...a w ogóle WRC zamieścił kiedys cos takiego: http://zibiokaj.w.interii.pl/Przekazniki%20w%20kom%20silnika.jpg. i tu jest napisane, że to jest przekaźnik świec tylko do Silnika BKE:decayed:.
Bart-S Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zrobię to jak najbardziej. Ale powiedz mi jeszcze, co to jest za dziwny link.... ten do obrazka... Jak go próbuję rozłozyć, to mi pisze 404 Forbidden... Bo namieszałeś z cytatami - już działa. a w ogóle WRC zamieścił kiedys cos takiego: http://zibiokaj.w.interii.pl/Przekazniki%20w%20kom%20silnika.jpg. i tu jest napisane, że to jest przekaźnik świec tylko do Silnika BKE:decayed:. Moim zdaniem w opisie WRC jest błąd. BKE ma inny układ przekaźników niż AVF... Dla BKE: - 2 = przekaźnik zasilania, - 3 = przekaźnik świec Dla AVF: - 2 = przekaźnik świec - 3 = przekaźnik zasilania ---------- Post dopisany at 12:38 ---------- Poprzedni post napisany at 12:35 ---------- Co do błędnego opisu - jak się porządnie wczytasz to to widać (wg. tej rozpiski BKE ma 2 przekaźniki świec na pozycjach 2 i 3 co jest oczywiście bzdurą).
Madbar Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Co do opisów, to wydaje mi się, że to gotowce, a nie robione przez WRC, ale zdaje sobie sprawę, że to tylko wyrwany z kontekstu dość ogólny opis... Natomiast co do linka, to próbowałem użyć częściowego, żeby dostać się np do manuale-www. i kupa... To miałem na myśli mówiąc o rozkładaniu linka... ---------- Post dopisany at 12:41 ---------- Poprzedni post napisany at 12:39 ---------- Co do błędnego opisu - jak się porządnie wczytasz to to widać (wg. tej rozpiski BKE ma 2 przekaźniki świec na pozycjach 2 i 3 co jest oczywiście bzdurą). Masz na mysli J52 i J179? To niby ma być to samo????
Bart-S Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Co do opisów, to wydaje mi się, że to gotowce, a nie robione przez WRC, ale zdaje sobie sprawę, że to tylko wyrwany z kontekstu dość ogólny opis... Natomiast co do linka, to próbowałem użyć częściowego, żeby dostać się np do manuale-www. i kupa... To miałem na myśli mówiąc o rozkładaniu linka... To jest skan z jakiejś instrukcji (prawdopodobnie podczas tłumaczenia jej wkradł się błąd) ale tutaj masz rację - to nie WRC ją napisał. Do manuale-www się nie dostaniesz bo to mój zamknięty rewir na serwerze A4K. ---------- Post dopisany at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany at 12:42 ---------- Co do błędnego opisu - jak się porządnie wczytasz to to widać (wg. tej rozpiski BKE ma 2 przekaźniki świec na pozycjach 2 i 3 co jest oczywiście bzdurą). Masz na mysli J52 i J179? To niby ma być to samo???? Troszkę inna zasada działania tego przekaźnika w AVF i BKE ale tak - z grubsza to to samo. ---------- Post dopisany at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ---------- Aaaa i kluczy dyno jest u mnie w garażu.
Madbar Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zaczyna nam się tu robić czat, a nie po to jest forum... Może jednak zadzwonię...
Bart-S Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zaczyna nam się tu robić czat, a nie po to jest forum... Większość z nas jeździ 1.9TDI - to ciekawy temat ---------- Post dopisany at 12:49 ---------- Poprzedni post napisany at 12:47 ---------- Może jednak zadzwonię... ...ale jak chcesz, możesz zadzwonić - najwyżej nie odbiorę
Madbar Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Ale to chyba od tego byłby inny dział, czy wątek. Z drugiej strony Wątek spotowy jest chyba dość wszechstronny, więc może rzeczywiście, a przy okazji może ktoś inny skorzysta...
Bart-S Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Z drugiej strony Wątek spotowy jest chyba dość wszechstronny, więc może rzeczywiście, a przy okazji może ktoś inny skorzysta... Dokładnie to miałem na myśli.
Madbar Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 ...ale jak chcesz, możesz zadzwonić - najwyżej nie odbiorę Dostanę bana na połączenia telefoniczne:polew:
Bart-S Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 ...ale jak chcesz, możesz zadzwonić - najwyżej nie odbiorę Dostanę bana na połączenia telefoniczne:polew: Przekierowanie na jakieś 0-700...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się