Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

czesc :hi:

---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ----------

Bart-s ty masz kierownice multimedialna w adusi?

Pytasz o multifunkcję? :decayed:

wlasnie to mialem na mysli :facepalm::decayed:

ogarniales ja sam Bartasie ?

Tak, to żaden problem. Podmieniasz moduł kolumny kierowniczej na wersję Q z B7, do tego taśma A lub B (też z B7). Zmieniasz adapter poduszki (żółta kostka) na model pasujący do taśmy B7 i na to zakładasz zestaw obręcz + poduszka. Na koniec kodowanie sterowników pod nowe funkcje i już :wink:

---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 23:12 ----------

To łącznie jakaś godzinka roboty.

ster jest ogarniety, chodzi o kodowanie sterownikow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

czesc :hi:

---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ----------

Bart-s ty masz kierownice multimedialna w adusi?

Pytasz o multifunkcję? :decayed:

wlasnie to mialem na mysli :facepalm::decayed:

ogarniales ja sam Bartasie ?

Tak, to żaden problem. Podmieniasz moduł kolumny kierowniczej na wersję Q z B7, do tego taśma A lub B (też z B7). Zmieniasz adapter poduszki (żółta kostka) na model pasujący do taśmy B7 i na to zakładasz zestaw obręcz + poduszka. Na koniec kodowanie sterowników pod nowe funkcje i już :wink:

---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 23:12 ----------

To łącznie jakaś godzinka roboty.

ster jest ogarniety, chodzi o kodowanie sterownikow

A co założyłeś i z czym dokładnie jest problem?

---------- Post dopisany at 23:19 ---------- Poprzedni post napisany at 23:16 ----------

No i jakie autko - bo ominęło mnie jakoś co kupiłeś :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam a6 , kolega ma a4 i nie ogarnia sterownikow do tego sprzetu

Kolega ma A4 B6 czy B7? Jeśli B6 to jaką kierownicę z MF założył ori B6 czy tą z B7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam a6 , kolega ma a4 i nie ogarnia sterownikow do tego sprzetu

Kolega ma A4 B6 czy B7? Jeśli B6 to jaką kierownicę z MF założył ori B6 czy tą z B7?

b6 ale nie wiem co to za ster, mozesz mi podac twoj numer bo resetlo mi mojego iphona i stracilem wszystkie numery,mam tego vaga704.1 chyba dam rade to nim ogarnac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam a6 , kolega ma a4 i nie ogarnia sterownikow do tego sprzetu

Kolega ma A4 B6 czy B7? Jeśli B6 to jaką kierownicę z MF założył ori B6 czy tą z B7?

b6 ale nie wiem co to za ster, mozesz mi podac twoj numer bo resetlo mi mojego iphona i stracilem wszystkie numery,mam tego vaga704.1 chyba dam rade to nim ogarnac ?

Numer poszedł na pw.

704.1 spokojnie da radę.

Pytanie tylko co zostało włożone (m.in. sama kierownica czy komplet potrzebnych części włączając taśmę i sterownik kiery). Generalnie trzeba zakodować moduł kolumny kierowniczej (16), radio/navi (37/56) i jeśli jest to bluetooth (77). Jeśli na pokładzie jest kierka z B7 to jeszcze zostaje kodowanie ABS i kalibracja czujnika skrętu w nowej taśmie.

Zadzwońcie jutro to się ogarnie online.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok Bartasie, dziekuje bardzo. jak bede wszystko wiedzial to zadzwonie.

NP. Dobranoc :papa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok Bartasie, dziekuje bardzo. jak bede wszystko wiedzial to zadzwonie.

NP. Dobranoc :papa:

dobranoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto jest chętny na pomoc w wymianie turbinki u mojego klekota? nie chce płacić tym zdziercom :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadnę sam, ale najpierw tata musi podjąć decyzje, a z nim to rożnie bywa i ma czas :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, Piotrek:hi:

Wymieniłem wczoraj świece żarowe. wraz z rozbiórką i złożeniem zawadzających elementów 1h. Niestety mam za grube paluszki i musiałem usunąć sobie z drogi rurę od EGR-a, przesunąć rurę powrotną do chłodnicy, wysunąć filtr paliwa z "uchwytu na kubek":wink: i zdjąć uchwyt na kubek. Potem już poszło łatwo. Kluczyk dynamometryczny, przedłużki i jechane. przy odkręcaniu nawet nie kliknął, czyli moment do odkręcenia był mniejszy niż ustawione 15 Nm. Zostawiłem na noc uchylone drzwi od garażu do ogrodu, żeby się wyziębiło. Rano było -4 C w garażu. Po przekręceniu stacyjki, kontrolka świec zapaliła się na ok 3 sekundy ( czyli dłużej niż zazwyczaj) i.......takiego :banan:na twarzy nie miałem dawno ( "Banan"- bez urazy). "Szerszeń" odpalił równiutko, mięciutko, od dotknięcia, jakby było +15 C. I pomyśleć, że przez ostatnie trzy zimy się męczyłem:facepalm:, a wystarczyło coś tak prostego. Komplet świec NGK Y-741U -212 PLN-ów, mały klucz dyno- 124 po małym rabacie, przedłużka i długa 10( musiałem kupić nową bo przedłużka i klucz są na 1/4" a długa 10 która kupiłem poprzednio była na 3/8")-14. Razem 350 Za to wszystko zapłacił MasterCard a satysfakcja - bezcenne:decayed::decayed:. Aha, poprzednie i zapewne oryginalne od nowości, jeśli wierzyć historii serwisowej auta, były Boscha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...