Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

i jak się smiga ?

jak z salonu :slina: "2" mi kiepsko wchodziła na zimnym silniku, a teraz jest duuużo lepiej :good: no i sinik w końcu chodzi równiutko (jak na 1.9 tdi :polew:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wcześniej szarpał o ile dobrze pamiętam tak ? :mysli:

co szarpało? :mysli:

czy szarpało to nie wiem .. ale po kieszeni to kolegę szarpnęło :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wcześniej szarpał o ile dobrze pamiętam tak ? :mysli:

co szarpało? :mysli:

czy szarpało to nie wiem .. ale po kieszeni to kolegę szarpnęło :P

myślałem, że będzie gorzej, no ale trochę poszło :decayed: jeszcze muszę szybe z przodu wymienić, wyprać tapicerkę i jakąś polerkę domową zasadzić i będzie git :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wcześniej szarpał o ile dobrze pamiętam tak ? :mysli:

co szarpało? :mysli:

a nie wiem ... to co Ci się tam działo ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bry:

a wcześniej szarpał o ile dobrze pamiętam tak ? :mysli:

co szarpało? :mysli:

a nie wiem ... to co Ci się tam działo ?

sprzęgło się robiło miękkie po szybszej jeździe, był przyjarany docisk trochę jak się okazało... no i dwumas walił jak pojeb... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: ale kijowa pogoda, zimno jak zimą :wallbash:

no wczoraj , na dzisiaj zapowiadali śnieg na obszarach powyżej 600m n.p.m. :)[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 09:43_________________________________________________

Blisko 5h roboty ... i zaciski wyczyszczone + nowe klocki i tarcze

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/215232_1791430957111_1579766295_1660343_3079519_n.jpg

jutro tył

Sam robiłeś? A pamiętałeś, coby dać nowe śruby do mocowania jarzma do piasty?Całkiem niezły czas.

A inna sprawa, że przód idzie łatwiej niż tył. Z tyłu są masakryczne śruby od jarzma. Takie imbusowe do których dostęp jest mocno ograniczony. Przyda się mocny imbus i gazrurka :naughty:. Aha i jeszcze coś. Masz taki sprzęcior do równoczesnego wciskania i wkręcania tłoczka?

1. Sam robiłem, dzisiaj po południu tył; zdemontowane i na szczotę elektryczną poszło

2. Dlaczego mam wymieniać śruby ?

3. Tłoczek i te śruby na których "pływa" zacisk wyczyszczone i posmarowane pastą ATE za 7PLN 5ml

4. Sprzętu nie mam do tylnych tłoczków

5. Do tego płyn hamulcowy do wymiany ... oraz zanim wymieniłem tarcze i klocki i wcisnąłem cokolwiek

to najpierw spuściłem trochę płynu, jako że tam najgorsze siedzi i przy cofaniu posżzoby i wymieszało się

Zamiast mocnego imbusa wystarczy młotek :) .. trzeba było trochę stuknąć .. bo np. śruby pozycjonujące tarcze chciały się "ukręcać",

ale zawsze trzeba stuknąć tu i tam i poszło jak po maśle .. tarcze miały 100kkm przebiegu i montowane były dawno temu .. więc mając najlepszy zestaw kluczy to bez młotka nie ruszysz ;)

PS.

Szukam bezbarwnego lakieru do zacisków - bo mi się podoba taki stalowy kolor wyczyszczonego zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Sam robiłem, dzisiaj po południu tył; zdemontowane i na szczotę elektryczną poszło

2. Dlaczego mam wymieniać śruby ?

3. Tłoczek i te śruby na których "pływa" zacisk wyczyszczone i posmarowane pastą ATE za 7PLN 5ml

4. Sprzętu nie mam do tylnych tłoczków

5. Do tego płyn hamulcowy do wymiany ... oraz zanim wymieniłem tarcze i klocki i wcisnąłem cokolwiek

to najpierw spuściłem trochę płynu, jako że tam najgorsze siedzi i przy cofaniu posżzoby i wymieszało się

PS.

Szukam bezbarwnego lakieru do zacisków - bo mi się podoba taki stalowy kolor wyczyszczonego zacisku.

ad 2. ELSA zaleca wymienić śruby, bo jak dociągasz je wyspecyfikowanym momentem, to następuje delikatne odkształecenie plastyczne i teoretycznie nie nadają się one już do dalszego użytku, gdyż nie mają już takiej samej wytrzymałości jak nowe.

ad3. Nie wiem jaka to pasta, ale ja znalazłem informację, że należy użyć smaru polimocznikowego i takiego jesienią użyłem. Zreszta też produkcji ATE, ale chyba był ciut droższy w IC.

ad4. Wg tych którzy to robili przede mną. ( np Musashi) jest prawie niemożliwe wcisnąć tloczek w tylnym hamulcu, bo tam jest mechanizm samoregulacji, z gwintem i dlatego należy użyć rozpychacza tóry jednocześnie wkręca tłok na ten gwint. To jest system LUCASA. Chyba że masz tył inny, ale nie sądzę. Jak uda CI się inaczej to napisz.

ad 5. ja też spuszczałem ten zaświniony płyn z tłoczka, ale robiłem to tak , że kumpel mi wciskał pedał hamulca, zamykając możliwość powrotu płynu w przewody, a ja cofałem tłoczek przy otwartym odpowietrzniku. Tak poleca robić nasz forumowy kolega devastation.

Co do młotka.....to nie uzywałem. u mnie tarcze były wymieniane jakieś 80 tys km temu i wystarczyło przyłozyć dobry moment na gazrurce i się ładnie odkręcały. Najgorsza część to czyszczenie. Płyn zmienię teraz na wiosnę, jeśli już mi zeszła woda gruntowa z kanału :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przekodowałem sterownik na skandynawię i w ogóle już o światłach nie myślę.

same sie włączają, same gaszą - bezproblemowy gadżet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fan, a Ty już puściłeś swojego paździocha, czy jeszcze nie było klienta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...