slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) ale ja staram się ciągle tłumaczyć kulturalnie o co mi chodzi Czy rozumiesz o co mi chodzi w różnicy w robieniu logów i normalnej jazdy + ostrego przyśpieszania ? Bo o to mi się rozchodzi głównie. liczyłem na konstruktywną wymianę zdań a nie na kłótnię który lepiej rwie.. czy my się kłucimy ? wg mnie nie. to Ty mówisz że na każdym biegu tracisz przyczepność, a ja próbuje wytłumaczyć Tobie o co mi chodzi od kilkudziesięciu postów. Edytowane 26 Lutego 2015 przez slo
Maciej 6001 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Tylko bez drapania BEX -y [emoji1]
czechcu Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 jest jedna pozytywna sprawa tej "wymiany zdań" przynajmniej ożywiło się troszkę...
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) też racja Mam nadzieje że w niedziele uda mi się wyjaśnić o co chodzi Czy już wyjaśnione i się rozumiemy ? Edytowane 26 Lutego 2015 przez slo
czechcu Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 spoko rozumiemy ale i tak sprawdzę to przed spotem i naigram jakieś filmiki z prób
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 możemy jechac w strone ławicy - tam jest ładna prosta. Możesz sprawdzić mojego BEXa, z tym że u mnie siedzi skrzynia z 3.0 v6 Ale różnicy wielkiej myslę, że nie ma. spoko rozumiemy ale i tak sprawdzę to przed spotem i naigram jakieś filmiki z prób nie ma co sprawdzać przy butowaniu do 3 biegu prawdopodobnie będziesz tracić przyczepność. przy robieniu logów nie stracisz przyczepności na 3 a tym bardziej na 4
Fazii Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Chodzi mi o logi. NIe o normalne przyśpieszanie i zmiane biegów tak jak się powinno zmieniać.. Logi robi się od 1500 obrotów. Wrzucając dwójkę przy 20km/h nie zamielisz bo max Nm osiągasz przy większych obrotach. Jeśli jedziesz normalnie, czyli: 1 -but do konca, 2 -but do końca - wtedy na 2 stacisz przyczepność ponieważ wbijasz ją przy np 4 czy 5tys obrotów. Rozumiecie o co mi chodzi? Ja Cię rozumie.Przy 1500rpm jak depne do oporu to wiadomo, że nie zamiesza od razu. Ale jak dojdzie do 1.8tys. obrotów na mokrym to nawet na trójce koła tracą przyczepność kiedy mam gaz w podłodze a właśnie logi się robi z gazem do dechy. Czyli jak popada mam już te 1500rpm, trzeci bieg i nagle wcisnę do dechy to gwarantuje Ci,że stracę przyczepność co nie jest pożądane przy logowaniu.
czechcu Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 fazii... i o to cały czas mi chodzi trafna diagnoza
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 czechu i fazi, pokażecie mi w niedziele jak na 3 biegu przy logach zrywa przyczepność na mokrym
3r4 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Jeden o lampce, drugi o logach, później o butowaniu coś kolejnego. Panowie wtf Serio kompletnie różne przypadki omawiacie i chyba nikt drugiemu nie przyzna racji bo się nie da a żaden nie ustąpi
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 oby ! hehe jeszcze pytanko - jakie macie oponki? rozmiar i model.
Fazii Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Teraz mam zimowki jakies dunlopy 195/60 r15
slo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) ja zawsze dążyłem do jak najlepszej trakcji w każdych warunkach... no ale przechwalanki komu pierwszemu zapali się kontrolka ESP przy przyśpieszalniu ? Panowie.. Edytowane 26 Lutego 2015 przez slo
Maxcudo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 U mnie się nigdy nie zapali ewentualnie przy butowaniu od 0 to zapali się kontrolka od skrzyni bo ja zmieli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się