Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niepokojący dźwięk


DareQ

Rekomendowane odpowiedzi

Zawór n75 pierburg 722903280 121zł, g71 bosch 0281002401 90zł. Po zaj....stych rabatach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huuuurrraaa wkoncu rozwiazanie. A juz myslalem ze sie nie doczekam. :polew::polew::polew::polew::polew::polew:

Ciekawe ile czasu ta cisza u was potrwa i napiszecie ze szuranie powrocilo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór n75 pierburg 722903280 121zł, g71 bosch 0281002401 90zł. Po zaj....stych rabatach.

Kolego a byłbyś wstanie załatwić klika kompletów tych zaworów w takiej cenie? Myślę iż kilku chętnych by się znalazło.

Ja się pisze jako pierwszy.

Wtedy można zrobić akcje wymiany w kliku samochodach i sprawdzić czy to na 100% trafna diagnoza.

Jeśli pomoże, to zrobić fotostory z wymiany i do działu "zrób to sam"

Co wy na to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie, zamiast się cieszyć :naughty: trzeba to potwierdzić u kilku z nas..... i pośmigać kilka km czy aby na pewno po np 100km dźwięk nie powróci....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne grono. Właśnie wymieniłem n75 i g71 szuranie ustało i jest cisza. Trzeba było wymienic w parze bo podmiana pojedyńczych elementów nic nie wnosiła :tongue4:

masz tu na mysli 'szuranie' czy raczej 'buczenie' w przedziale 1.9-2.1 tys. obrotow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na myśli szuranie przy zchodzeniu z obrotów, a buczenie przy 1800-2000obr wyeliminowałem wymianą środkowego tłumika z powodu wypalenia się środka co zresztą opisywałem już. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chyba nie czytacie tego watu z uwaga. To juz wszystko bylo. A dzwiek jak byl to jest nadal. jedyne operacje jakie pomagaja to podgloszenie radyjka ;) lub jak kto woli i ma kase to zmiana na inne audi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie mylcie "buszenia" przy 2000obr słyszalnego w kabinie po środku pojazdu z "szuraniem" które jest słyszalne przy schodzeniu z obrotów, bo to dwie inne sprawy!!!!! :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2xx zł piechotą nie chodzi :P na razie się wstrzymam, poczekam na większa ilość osób potwierdzających skuteczność tej metody ;)

Tylko u mnie k..a dodatkowo jest dziwny dźwięk leciutko metaliczny przy dodawaniu gazu w przedziale 1000-2200rpm :wallbash: za tydzień z teściem sprawdzę czy są luzy na wirniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne sensowne rozwiązanie które słyszałem wiąże się z gruszką turbiny ... rozmawiałem z fachowcami i twierdzili że to wina wyrobionego gniazda gruszki i że ponoć stąd się bierze ten dziwny dźwięk. Potwierdzało by tą teorię to że niektórym po czyszczeniu turbiny się polepszyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć pomaga podciągnięcie sztangi (ale na tyle żeby N75 się wyrabiał, i łopatki się kładły w pełni), ja przez przypadek totalnie rozregulowałem sobie sztangę podczas czyszczenia turbiny i potem ustawiałem ją obserwując dynamiczne 011 - tak aby turbo nie przeładowywało (zamknięte łopatki) i pracę N75 tak żeby nie pracował na 100% :naughty: tylko gdzieś w granicach rozsądku powiedzmy 60-70% wydajności. Musze przyznać że u mnie od tamtej pory nie słyszałem już tego dźwięku (szumu,huku,szurania) przy schodzeniu z obrotów. Oby to było rozwiązanie tej odwiecznej kwestii.

Dla tych co nie widzieli sztangi - na sztandze jest takie okrągłe pokrętło ... można nim podciągać/opuszczać sztangę poprzez kręcenie. Trzeba trochę pokręcić (ciężkie dojście) po czym się przejechać i zrobić logi zobaczyć czy turbo nie przeładowuje i czy zawór N75 pracuje poprawnie. Ja to robiłem za pomocą łamanych szczypc/kombinerek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam pytanko chce wtawic czipa czy to bedzie miało jakąś komplikacje(znany każdemu dzwiek) auto przyspiesza bez problemu i czy czyścic turbinke ,ktoś moze wtawiał czipa i miał też ten problem z szuraniem niehce niepotrzebnie wydawac kasy na regeneracje albo czyszczenie auto ładnie sie zbiera .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ,słuchajcie ja tez mam taki dziwny dzwiek jade i do 2 tys i zmieniam bieg a tu takie dziwny odgłos porównywalny z zaworem upustowym w subaru impreza zciagłem wezyk od gruszki i zrobiłem loga i okazało sie ze auto pompuje nawet po sciągnieciu wezyka chodzi normalnie ale nic nie słychac[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 15:50_________________________________________________witam turbina wyczyszczona i niema przeładowania i ten dzwiek pozostał moze ktos sie uporał już z tym prosze o jakąs odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ,słuchajcie ja tez mam taki dziwny dzwiek jade i do 2 tys i zmieniam bieg a tu takie dziwny odgłos porównywalny z zaworem upustowym w subaru impreza zciagłem wezyk od gruszki i zrobiłem loga i okazało sie ze auto pompuje nawet po sciągnieciu wezyka chodzi normalnie ale nic nie słychac[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 15:50_________________________________________________witam turbina wyczyszczona i niema przeładowania i ten dzwiek pozostał moze ktos sie uporał już z tym prosze o jakąs odpowiedz

jakby się ktoś uporał to temat byłby zamknięty,zobacz ile już jest stron na ten temat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ,słuchajcie ja tez mam taki dziwny dzwiek jade i do 2 tys i zmieniam bieg a tu takie dziwny odgłos porównywalny z zaworem upustowym w subaru impreza zciagłem wezyk od gruszki i zrobiłem loga i okazało sie ze auto pompuje nawet po sciągnieciu wezyka chodzi normalnie ale nic nie słychac[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 15:50_________________________________________________witam turbina wyczyszczona i niema przeładowania i ten dzwiek pozostał moze ktos sie uporał już z tym prosze o jakąs odpowiedz

Zmien samochod to sie uporasz z tym problemem raz na zawsze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego sami stwarzacie sobie problemy. Wymieńcie n75 na pierburga bo tylko ori jest dostępny nr podałem kilka postów wyżej i zobaczcie różnicę a nie wypisujcie że auto ciągnie ok bo tak nie jest. Jak założycie nowy n75 to poczujecie że dopiero wtedy traktor ciągnie od dołu. A cha i jeszcze jedno nie twierdze że to jest złoty środek ale mi pomogło i szurania nie ma za jedyne 120zł. :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...