letallec Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 uderzanie cisnienia na turbine, powiadacie bardzo mozliwe. u mnie po likwidacji przeladowania tzn wymianie turbo ten dzwiek zanikl. Ja chyba calkowicie wywale kata, bez zmiany na bosala, co sadzicie?
Aydaho Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 gadałem z tłumiakarzem ...odradzał mi to - twierdzi że świszczało będzie i generalnie dla suszarki niezdrowe. Konkretnie nie potrafił wytłumaczyć dlaczego ale było już o tym na forum i ja się zgadzam. Polecił mi natomiast kata z ceramiką do Diesla - sprawadza z USA - koszt 600 pln i nic się nie dzieje plecionka z wymianą 180 firma w Raszynie ( teraz nie pamiętam adresu dokłądnego )
Lukaszxxx Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 No ja wróciłem nie dawno z wymiany plecionki i niestety dzwiek POZOSTAŁ!!! Ale zobaczyłem ciekawa rzecz a mianowicie zaworek taki biało czarny i przepiołem go odwrotnie...dzwieku nie ma ale samochod tak dziwnie sie zbiera tzn nie ma takiej mocy przy nizszych obrotach...przy wyzszych wszystko ok
kgluch Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Witam powiedz jaki zaworek, wyglada mi to jakbys spwoodował że trubo nie jest regulowane. Ja miałem taki efekt gdy zaslepiłem wezyk od regulacji sztangi atuot miało takjakby wieksza turbodziure cos jak w starszych tdi. ale od 2tys obr. było ok?? Moze przekreciłes wetyl zwrotny prozni.? U mnie po rozruszaniu turbinki i pałowaniu auta aby przedmuchac wyloty jest na razie dobrze. Ale do kata i tak podchodze lubie jak wszystko jest tiptop.
Lukaszxxx Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Tzn u ciebie jest ok?? no zaworek hmm dodałes kiedys zdjeciena stronie 13 jest.. to ten z numerem 24 tzw zawór zwrotny..[br]Dopisany: 11 Grudzień 2008, 20:43_________________________________________________Tzn jak rozruszałeś turbinke??
kgluch Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Tzn u ciebie jest ok?? no zaworek hmm dodałes kiedys zdjeciena stronie 13 jest.. to ten z numerem 24 tzw zawór zwrotny..[br]Dopisany: 11 Grudzień 2008, 20:43_________________________________________________Tzn jak rozruszałeś turbinke?? No to wydaje mi sie ze nie masz prozni w układzie sterowania, nie bedzie dzwieku ale i nie bedzie regulacji łopoatek turbawki. U mnie turbawke rozruszali panowie z ream-poland i kazali troche na sportowo pojezdzic, oni mi tez powiedzieli o przytkanym ukaldzie wydechowym glównie kacie i cisniu zwrotnym. Co do dzwieku jest go juz malo ale jest i moze powracac i meczyc turbine.
Lukaszxxx Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Hmmm wiec co mi doradzasz?? co robic??
kgluch Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Hmmm wiec co mi doradzasz?? co robic?? Zaworek musi wrócic do właściwej pozycji. Co do reszty to nie wiem. Wyciecie kata nie jest dobre bo cisnienie za turbinka powinno byc odpowiednie tzn ani za wyskokie (zatkany kat) ani za niskie (brak kata). Ktos nad tym myslal i tak to zaprojektowal. Mam mozliwosc fachowego spawania w róznych opcjach nie wiem jak jest zbdowany kat ale czy da sie to np. wyczyscic i potem pospawac?? Mam tez dostep do roznych metod czyszczenia od ultradzwiekow i takich tam. Niech ktos podpowie czy kata mozna wyczyścic?? Wiem ze nie mozna go reanimowac ale moze uda sie zapewnic w nim odpoiwedzni przepływ??
Aydaho Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Witam powiedz jaki zaworek, wyglada mi to jakbys spwoodował że trubo nie jest regulowane. Ja miałem taki efekt gdy zaslepiłem wezyk od regulacji sztangi atuot miało takjakby wieksza turbodziure cos jak w starszych tdi. ale od 2tys obr. było ok?? Moze przekreciłes wetyl zwrotny prozni.? U mnie po rozruszaniu turbinki i pałowaniu auta aby przedmuchac wyloty jest na razie dobrze. Ale do kata i tak podchodze lubie jak wszystko jest tiptop. ja też wymieniam masz juz coś na oku ?[br]Dopisany: 11 Grudzień 2008, 21:28_________________________________________________ Hmmm wiec co mi doradzasz?? co robic?? Zaworek musi wrócic do właściwej pozycji. Co do reszty to nie wiem. Wyciecie kata nie jest dobre bo cisnienie za turbinka powinno byc odpowiednie tzn ani za wyskokie (zatkany kat) ani za niskie (brak kata). Ktos nad tym myslal i tak to zaprojektowal. Mam mozliwosc fachowego spawania w róznych opcjach nie wiem jak jest zbdowany kat ale czy da sie to np. wyczyscic i potem pospawac?? Mam tez dostep do roznych metod czyszczenia od ultradzwiekow i takich tam. Niech ktos podpowie czy kata mozna wyczyścic?? Wiem ze nie mozna go reanimowac ale moze uda sie zapewnic w nim odpoiwedzni przepływ?? można wybić wkład, wysypać ceramike i włożyć kata spowrotem ale pusta pucha to nie to samo. Kilka osób tak już zrobiło (poszukajcie na forum ) ja wrzucam uniwersalny do diesla tyle że pod większy silnik - narazie zbieram opinie co do producenta
kgluch Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Na razie nie, lubie ory ale cena Jak wyglada ta ceramika jakis granulat, kulki twarde miekie duże małe ktos wie co to tak naprawde jest ta ceramika?? Bo ceramike można czyścic.
Aydaho Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 tak wygląda wkład czyścic raczej nie ma co ori kosztuje 2700 pln - jest w jednym elemencie z plecionką
kgluch Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Rozumiem że problem polega na zatkaniu sadzą kanalików. Katalizator ma za zadanie utlenianie CO i HC, rozumiem ze z tymi zwiazkami reaguje. Kanaliki możnaby oddetkać?
Aydaho Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 pewnie nie jeden już kombinował i gdyby się dało to warsztaty robiłyby to hurtowo .. a nie wolisz wydać 500 pln na nowy uniwersal i mieć spokój ?
kgluch Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 pewnie nie jeden już kombinował i gdyby się dało to warsztaty robiłyby to hurtowo .. a nie wolisz wydać 500 pln na nowy uniwersal i mieć spokój ? Pewnie to tak sie skończy.Boję się tylko jednego aby był tak cichy jak ory. Co do udrażniania jedno to aktywować kata a co innego odetkac ??
bakrzych Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 nie wywalajcie kata, to nic nie da, ja swój wywaliłem przy 160tys. a dźwięk........... pozostał.
Aydaho Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 o masz no to cała misterna teoria w pipu
letallec Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 o masz no to cała misterna teoria w pipu Poczekaj adaho... nie wywalajcie kata, to nic nie da, ja swój wywaliłem przy 160tys. a dźwięk........... pozostał. Ale wlozyles nowy?
Lukaszxxx Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Witam..U mnie ten dzwiek jest ponizej 2tys obr.. Pojechałem dzis do goscia ktory regeneruje turbiny i powiedział ze na 95% to łożysko oporowe w turbinie.. ale kazałem mu zaglagnac na wirnik itd i powiedział ze dziwne bo luz poprzeczny w normie a osiowego zero...wiec no nie wiem.. Adaho a ty mowiłeś ze regenerowałeś turbine...a konkretnie co tam siadło??
letallec Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Adaho a ty mowiłeś ze regenerowałeś turbine...a konkretnie co tam siadło?? A mozesz sprawdzic jak wygladaja logi dynamiczne w Twoim aucie? Chodzi o to zeby sprawdzić czy nie przeladowywuje
Aydaho Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Adaho a ty mowiłeś ze regenerowałeś turbine...a konkretnie co tam siadło?? w mojej nic nie siadło - coś dzwoniło i pierwsza diagnoza padła na turbo - wyjąłem stare i włozyłem regenerowane które już nastepnego dnia rano się rozsypało ( opisywać mi się nie chce ile jest po tym sprzątania w silniku ) ... no więc włozyłem znowu stare i hula świetnie a problem jak się okazało jest w łożysku sprężarki klimy mądry polak po szkodzie
Rekomendowane odpowiedzi