Pablo_banita Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Wydaje mi się że to co trzeba zrobić to zmiana N75 i jeszcze regulacja sztangi od gruszki-tłumika. Nie wiem czy mówimy o tym samym jaka sztanga od tłumika? Tłumik (gruszka) to ta czarna bańka ja w niej nie mam regulacji wcale. Co do wymiany N75 sprawdź jeśli masz za darmo. Czekam na wnioski
Lukaszxxx Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam. ja podmieniłem u siebie wczoraj N75 ale niestety nic nie pomogło A próbował którys z was wywalic katalizator?? jakos teraz to podejrzewam ze to on moze byc przyczyna tego dzwieku...
kgluch Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam u mnie zawór N75 też wyglada na to że pracuje ok, mam lekkie przełądowanie zastawnawiam się nad tym czy przypadkiem nie jest to problem z łopatkami w turbinie i mechanizmeme który nimi steruje, poczynając od sztangi zaworu turbiny. Mam pytanie czy osoby które wymieniły turbinę wymieniły na nową czy regenerowaną lub regenerowały? Pozdrawiam
Aydaho Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 tylko nowa - ja włożyłem regenerowaną i nastpnego dnia wyciągałem łopaki z Intercoolera
Lukaszxxx Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 A dlaczego nowe?? przecież są dobre firmy które regenerują..a ile kosztuje turbinka??
kgluch Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam mam jeszcze pytanie, czy sprawdzaliście w swoich autach ciśnienie próżni no i te wentylki zwrotne na wężach łaczących N75 z tłumikeim i pompą próżni? Musimy wpólnymi siłami ustalić przyczynę tych dzwięków turbinka = około 2tys regenerowana=około700zł
Aydaho Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam mam jeszcze pytanie, czy sprawdzaliście w swoich autach ciśnienie próżni no i te wentylki zwrotne na wężach łaczących N75 z tłumikeim i pompą próżni? Musimy wpólnymi siłami ustalić przyczynę tych dzwięków turbinka = około 2tys regenerowana=około700zł 700 ???????? chyba nie do AWX/AVF :gwizdanie: ja za regeneracje płaciłem 1200 i to po znajomośći
Lukaszxxx Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Adaho a u ciebie pomogła wymiana turbiny?? tzn dzwiek znikł???
Aydaho Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 u Adama to dłuzsza historia dokładnie wymiana turbiny nic nie zmieni .. a dzwięk, mniej lub bardziej słyszalnie, występuje prawie u każdego więc jak podmiana N75 nie pomoże to trzeba z tym latać i nic sie nie bedzie działo
Lukaszxxx Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 A nie myslicie czasami ze to mozy byc kat?? tak na proste myslenie..spaliny trzyma i turbina szaleje...
Aydaho Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 może tak być - w moim już coś od dłuższego czasu brzęczy - wymieniłem eN-ke ale nic się nie zmieniło kata tak czy siak musze wymienić ale ...karwa w ASO 2700 a na allegro nie ma nic do AWXa
Lukaszxxx Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Wywal całkiem,a w srodek puszki wspawaj rurke zeby nie chodził jak golf 2
Aydaho Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 dzięki - poloneza nie chce A Ci co mnie bliżej znają wiedza że u mnie musi być wszystko - perfect
Lukaszxxx Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Adaho a co to jest eN-ka[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 14:07_________________________________________________Ja generalnie przegladajac forum u siebie podmieniłem N75 musze w wolnej chwili sprobowac odłączyc ta gruszke i nie wiem co dalej...
Lukaszxxx Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Panowie jeszce jedna sprawa bo juz sie zakreciłem do N75 wchodzi 2 czy 3 weżyki?? ja podmieniłem zaworek do ktorego wchodzi dwa i nie wiem czy to ten...
Rekomendowane odpowiedzi