spiidy Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Witam, mam u siebie w B6 silnik awx , planuje wsadzic inny i tu moje pytanie czy duzy problem był by z wsadzeniem np arl-a ? ma on 150 oni.. lub 140to konne 2.0 z nowszego wypustu po zlikwidowaniu tej wady czy wsadzić znów awx?
bish - kopt Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 jak masz taką kaplice że musisz robić wymianke to zaoszczędz sobie problemów, dodatkowych kosztów i roboty - i wsadzaj AWX
marewel Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Możesz wsadzić ARL ASZ AVF,będzie najprosciej. BPW 140 km tez jest szansa ze by podszedł tylko ma miskę olejowa troszkę inna nie wiem czy nie zapierała by o sanki z tym ze bpw ma wadliwy naped walkow mimo ze jest juz na kolech zebatych to i tak sie to sypie. Przy montazu ASZ trzeba uwazac na podstawe filtra to sa dwa rodzaje i jedna nie pasuje.
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 ARL to czasem nie leży poprzecznie jak by było tak pieknie to juz by pewnie nie jeden wsadzał ARL zamiast modzić AWXa
chudy13101980 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Panowie a awx to złe silniki?Pytam bo ostatnio nabyłem a4 z takim motorem.
bish - kopt Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Panowie a awx to złe silniki?Pytam bo ostatnio nabyłem a4 z takim motorem. jedne z najlepszych
chudy13101980 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Dzięki panowie bo już się przestraszyłem.Więc kolego zapinaj AWX.
spetsnaz Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Witam, mam u siebie w B6 silnik awx , planuje wsadzic inny i tu moje pytanie czy duzy problem był by z wsadzeniem np arl-a ? ma on 150 oni.. lub 140to konne 2.0 z nowszego wypustu po zlikwidowaniu tej wady czy wsadzić znów awx? dlaczego chcesz włożyć inny silnik?
Pinio 7123 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Może klubowicze wypowiedzą sie krótko o silnikach typu AVF ?
bish - kopt Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Może klubowicze wypowiedzą sie krótko o silnikach typu AVF ? to nie jest temat tego wątku ale AVF to jest to samo co AWX tylko jest inne sprzęgło i skrzynka 6
songo Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 nie rozumiem czemu chcesz zmienić silnik na inny przecież awx i avf to najlepsze silniczki a jeśli chcesz podkręcić moc(bo widze że interesuje cie 140 i 150 KM silnik) to akurat te silniki są do tego idealnie stworzone(wzmocniony wał korbowy,dodatkowe otwory w bloku,mocne sprzegiełko) więc radze nie kombinować tylko ładuj ten sam silniczek jaki miałeś.
spiidy Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 temat załozylem własnie poto zeby dowiedziec się czy jest sens zmieniać na inny ale nie rozumiem czemu chcesz zmienić silnik na inny przecież awx i avf to najlepsze silniczki a jeśli chcesz podkręcić moc(bo widze że interesuje cie 140 i 150 KM silnik) to akurat te silniki są do tego idealnie stworzone(wzmocniony wał korbowy,dodatkowe otwory w bloku,mocne sprzegiełko) więc radze nie kombinować tylko ładuj ten sam silniczek jaki miałeś. ta wypowiedź mi wystarczy
michcio1985 Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 avf awx 5bieg 280Nm avf 6bieg 310Nm pozatym avf nie ma tak jak w awx-ie hydraulicznego napinacza paska wielorowkowego
spiidy Opublikowano 3 Października 2010 Autor Opublikowano 3 Października 2010 ale do avf musze przełozyc tez skrzynie .. i coś jeszcze ? jak by to było z avf-em i skrzynią 5?
Jaszczur87 Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 awx i avf to takie same silniki, rodzaj rolki napinającej zależy od daty wypustu auta (jeżeli mnie pamięć nie myli pod koniec 2002) a co do skrzyni 5 to nie wiem ale sprzęgło z awx 5 biegowe ma wymiar 228 mm a z avf 240 mm ale tu niech się mądrzejsi wypowiedzą
spiidy Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 jednak wróce do tematu.. jak to by było z włozeniem arl-a ? wie ktoś moze ?
marewel Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Jaki sens jak on sie mechanicznie nie rozni. Jak chcesz koniecznie to do przekladki miska i smok pompy.
whashchoo Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witam panowie sory że się wtrącam ale mam podobny problem. Mam a4 z 99 AKN 2,5 które całkiem umarło i chce kupić 2,5 AFB czy mogę zrobić taką wymiane bez osprzętu? dajcie znać
VTG Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Co do hydronapinacza. ! Nie słuchaj głupot. AWX też nie ma hydronapinacza ale dopiero od 2003 roku. Ja bym brał AWX bez hydronapinacza z minimum 2003 roku i robił program. Będziesz zadowolony! Jesli chcesz ARL to załóż AWX i pomki z ARL o oznaczeniu AL. Arl jest poprzeczny a nie wzdłużny i może być niezła rzeźba. Turbiny są na rynku jeszcze wydajniejsze od arlowskich.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się