Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Czarny sedan, work ongoing


kkam

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, johnnythebest napisał:

Dzięki za info :thumbup1:

A dużo tej farby Ci poszło?

Kupiłem 100ml. (proporcja 2:1 + rozcieńczalnik 20%).  Zużyłem może 70ml (oczywiście nie rozrobionej). Wszystko zależy jaki masz pistolet i ile idzie w powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek- jeden z piękniejszych środków auta jakie tu widziałem. Idealnie się to wszystko komponuje. Piano do tych pachnących nawet na zdjęciach świeżością foteli ..

 

Kupowałes ze strony colourlocka ? Który to dokładnie zestaw ? Farbowales też czy nie było potrzeby ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem tu https://sklep.lederzentrum.pl/ Wziąłem cały zestaw potrzebny do regeneracji

Po oczyszczaniu okazało się, że do farbowania jest tylko podłokietnik, był już mocno powycierany.

18 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Krzysiek- jeden z piękniejszych środków auta jakie tu widziałem. Idealnie się to wszystko komponuje. Piano do tych pachnących nawet na zdjęciach świeżością foteli ..

 

Kupowałes ze strony colourlocka ? Który to dokładnie zestaw ? Farbowales też czy nie było potrzeby ?

Dziękuje, ale w środku jeszcze trochę mam do roboty.  Na jesień wpadnie kierownica z nowej TT oraz Car PC zbudowany na bazie RNSE. Coś takiego:

 

 

Edytowane przez kkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpocząłem prace z przodem auta. Chciałbym zrobić:

  • wymiana błotników (mam już nowe ori, musze tylko pomalować)
  • Usunąć początki korozji z podłużnic
  • Wymienić nadkola(obecne mam połamane)
  • pouzupełniać wszystkie śruby, spinki itp.
  • zrobić konserwacje podwozia
  • podocinac zderzak, obecnie FMIC mi trochę go wypycha

Pracy będzie dużo, bo zawsze jak w trakcie pracy coś znajde to staram się robić na 100%, bez kompromisów?

 

20180630_141851.jpg

20180703_134347.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesto w b6 chwyta korozja podluznic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, trepek napisał:

Czesto w b6 chwyta korozja podluznic?

Chyba nie, U mnie wyglądało groźnie, ale po oczyszczeniu okazało się, że to tylko nalot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu widze mamy podobne wnętrze :)  Bo juz myślałem że białe recaro i speed nie zobacze u nikogo :D:D:D napisałem priv

P1010087.JPG

P1010079.JPG

P1010077.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie zawodzi i sprawuje się wyśmienicie, więc z początkiem roku postanowiłem zrobić w nagrodę kosmetykę silnika. Było kilka wycieków oleju oraz zbliżał się czas na rozrząd.

Cel jaki sobie postanowiłem to porządek, wymiany eksploatacyjne oraz zwiekszenie mocy do 250KM(całkowicie bezdymne). Wszystko robię sam, więc zajeło mi to prawie 3 tygodnie, niestety tylko popołudniami mogłem siedzieć w garażu.

Co zostało zrobione:

  • wymiana rozrządu
  • wymiana uszczelki pod głowicą
  • regeneracja głowicy -> tulejowanie gniazd pompowtrysków, wymiana uszczelniaczy zaworowych
  • mocniejsze śruby głowicy, z 1.9 ARL
  • sprzęgło obite kevlarem z Makland
  • wymian wszystkich płynów
  • wymiana termostatu i różnych oringów na wężach
  • regeneracja pompowtrysków -> BA zrobione na końcówkach AL + podkręcenie -> Nadarzyn
  • sprawdzenie stanu tłoków i cylindrów
  • wymiana pierścieni
  • wymiana świec żarowych

 

Do zrobienie zostało jeszcze finalne strojenie.

 

FB_IMG_1548849819570.jpg

FB_IMG_1548849833249.jpg

20190130_203341.jpg

20190130_203402.jpg

20190126_173402.jpg

20190131_133144.jpg

20190131_133147.jpg

20190228_195022.jpg

Edytowane przez kkam
foto
  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu u Ciebie jak zwylke robota pierwsza klasa:oklasky: :thumbup:

Jakiś szacowany koszt takiego ,serwisu' ???? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do głownych kosztów:

  • głowica - 950zł (nowe zawory, prowadnice, uszczalniacze, tulejowanie gniazd pompek, planowanie)
  • pompowtryski 1400zł - (moje pompki jako dawca, dołożono nowe końcówki AL bosch)
  • uszczelki pompek 100zł
  • śruby głowicy, pompek, wałka oraz inne które trzeba wyminiać ~400zł
  • Uszczelki ~300zł
  • pierścienie ~300zł
  • sprzęgło 250zł
  • olej + płyny 300zł
  • termostat + świece ~120zł
  • rozrząd ~800zł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki najdroższe:facepalm:

Ale teraz podejrzewam, że będzie te 250hp bezdymne.. powodzenia:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O turbo jest info kilka stron, mam od 2 lat Gtb2056v. Do tej pory na pompkach BA było 210KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, marky2552 napisał:

a te pompki gdzie robiłeś jak można wiedzieć :D 

Pompki robił Mariusz Kilianek z Nadarzyna, na FB jest sporo projektów z jego pompkami.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...