Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Czarny sedan, work ongoing


kkam

Rekomendowane odpowiedzi

Szybka wymiana hamulów 288 na 300(jarzma z a6 c6, tarcza z a6 c7)

Edytowane przez kkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kkam napisał:

Szybka wymiana hamulów 288 na 300(jarzma z a6 c6, tarcza z a6 c7)

Wszystko pasuje P&P z modeli co podałeś czy trzeba coś kombinować? Jak z linką ręcznego bo ładnie to wygląda na tyle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co nie pasuje to mocowanie jarzm z a6c6. Mają one gwinty m12x1.5. a jarzma 288 miały m10x1.25. Aby wszystko spasować trzeba wkrecić tulejki https://allegro.pl/oferta/tulejka-cienkoscie-do-naprawy-gwintu-m10-x1-5-l-18-7901182727?snapshot=MjAxOS0wNS0xMlQxMjo0Mzo1MC43OTFaO2J1eWVyOzEyMjUwOGY2YWQzODliNTc2NGQ4ZTNkNWM5ZWNjMjI2Njk2NWYwNDhjODY3NTVjZTMyNTgxYWM0YmNkZTgxYWE%3D

Oraz kupić nowe śruby m10x1.5.

Klocek zostaje z 288. Tarcze z a6 c7 - 300mm/12mm. Osłony zostają stare.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest w rekach małżonki, ale za modzenie nadal jestem odpowiedzialny. Zostałem poproszony o sprawdzenie tylnej belki, bo auto było niestabilne.

Okazało się, że kilka gum ma dosyć i jest spora korozaja:

image.png

piaskowanie...

image.png

malowanie...

image.png

Kilka nowych elementów:

image.png

Wizyta na zbierzności....

Tak się prezentowała zbierzność ustawiona na oko:

image.png

 

No i auto znowu sprawne, a małzonka zadowolona;)

 

 

 

Edytowane przez kkam
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadowolenie małżonki najważniejsze:decayed:

U Ciebie jak zwykle świetna robota:oklasky:

Na zlot którym przyjeżdżacie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli uda sie wydostać z listy rezerwowych to przyjade cabrio. Od kiedy wypróbowałem quattro to jazda ośka to już nie to samo.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kkam napisał:

Jeżeli uda sie wydostać z listy rezerwowych to przyjade cabrio. Od kiedy wypróbowałem quattro to jazda ośka to już nie to samo.

:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.... Pytanko odnośnie regeracji tyłu. Też jestem blisko tej operacji.

Czy w trakcie lub po montażu tylnego "wózka" ustawiałeś jakoś jego położenie na tych czterech poduszkach, na których jest zamocowany do nadwozia? Czy tam wogóle jest możliwa jakaś regulacja położenia wózka względem nadwozia?

Chcę kupić i wyremontować drugi "wózek" a potem zamienić pod autem żeby samochód jak najszybciej wrócił do ruchu. Dlatego zastanawiam się czy wózek można po prostu dokręcić czy trzeba go potem jakoś regulować.

Z góry dzięki za informacje i gratulacja za solidna robotę.

PozdrawiaMM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, maciej_m napisał:

No właśnie.... Pytanko odnośnie regeracji tyłu. Też jestem blisko tej operacji.

Czy w trakcie lub po montażu tylnego "wózka" ustawiałeś jakoś jego położenie na tych czterech poduszkach, na których jest zamocowany do nadwozia? Czy tam wogóle jest możliwa jakaś regulacja położenia wózka względem nadwozia?

Chcę kupić i wyremontować drugi "wózek" a potem zamienić pod autem żeby samochód jak najszybciej wrócił do ruchu. Dlatego zastanawiam się czy wózek można po prostu dokręcić czy trzeba go potem jakoś regulować.

Z góry dzięki za informacje i gratulacja za solidna robotę.

PozdrawiaMM

Na tych czterech poduszkach jest jakaś tam minimalna regulacja, więc w Twoim przypadku po zmianie wózka można ustawić go mniej więcej równo otworach na śrubach. Po całym zabiegu ustawić geometrię zawieszenia i gotowe :)

Edytowane przez dex1991
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, dex1991 napisał:

Na tych czterech poduszkach jest jakaś tam minimalna regulacja, więc w Twoim przypadku po zmianie wózka można ustawić go mniej więcej równo otworach na śrubach. Po całym zabiegu ustawić geometrię zawieszenia i gotowe :)

Dokładnie, na poduszkach jest tylko mały luz. Ustawia się w miarę równo o poterm reszte załatwia sie regulacją zbierzności.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ważna rzecz, wszystkie śruby skręcamy na mocno na opuszczonym auciem, tak aby wahacze ustawiły się we właściwym zakresie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I'm amazed , you hard work ,  adding equipment  , and knowledge is huge . And you did all the work your self , that sometimes knows to be frustrating ( ask me how i know :D ),but in the end  it gives you so much relief and pleasure when you're done the job  by yourself , and happiness. I did read this topic  from first to last page  , so many details , it's a shame that so many pictures from this topic disperse .

 

I see you didn't post for a long time , but i hope you will  renew this topic , make it live again , endless happy kilometers with your car.

 

 

 

 

 

i did read this topic  from first to last page  , so many details ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...