mcm Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 diody smd załóż one dają dużo lepsze światło niż led [br]Dopisany: 27 Październik 2010, 19:54_________________________________________________http://aukcjewp.wp.pl/zarowka-rurkowa-led-smd-4led-36mm-diody-c5w-dl-i1274462974.html np takie
P-U-M-A Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 Przy nastepnej wypłacie kupuje te Ledy, narazie te musza działać.
Mathis Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Nie wiem jak u was te ledy, ale w ojca Pasku postojowe i w rejestracji te ledy paliły się strasznie, dwa miesiace i bum nic nie świeci...
mcm Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Nie wiem jak u was te ledy, ale w ojca Pasku postojowe i w rejestracji te ledy paliły się strasznie, dwa miesiace i bum nic nie świeci... w starej a4 ledy miałem 2 lata bez problemów,w a6 mam już 5 miesięcy i żadnych problemów
konus Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Kurde nie wiem jakoś tak bardziej mnie do 16" ciągnie nie chce w tym aucie przesadzać bo chce nim 2 lata pojezdzic i potem sprzedac i kupic sobie b6 to tam juz predzej ale tu nie chce tyle kasy wydawac w te auto. Kupuj większe fele bo jak coś to zawsze mogą zostać do b6 bo ten sam rozstaw śrub sam mam 16" i szału ni ma że tak powiem
Piotrek98igo Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 kupuj jak najwieksze min 18" bo i tak to nie jedzie na 15",wiec bedzie chociaz lans
Piotrek98igo Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 kupuj jak najwieksze min 18" bo i tak to nie jedzie na 15",wiec bedzie chociaz lans ty cos o tym wiesz, wkoncu masz 1.6 z magnetyzerem tak wiem dlatego tocze 15" zapomniales dodac ze na dwoch parownikach pozniej kola sciagniesz i na b6 zalozysz
puertoss Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 ładne autko 17 cali pakuj bez gadania.
P-U-M-A Opublikowano 29 Października 2010 Autor Opublikowano 29 Października 2010 No to mnie troche przekonaliście do tych 17 ale o ile sie nie myle to by trzeba jakieś krótsze spręzyny zalozyc zeby obnizyc autko.
Kolkov Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 No to mnie troche przekonaliście do tych 17 ale o ile sie nie myle to by trzeba jakieś krótsze spręzyny zalozyc zeby obnizyc autko. ori sportowe to 1BE -20mm, ale możesz kupić jakieś inne springi obniżające, bo auto na 17'' i na standardowym zawiasie wyglada trochę jak allroad ewentualnie możesz założyć jakieś ori 16'', z tym że one zazwyczaj mają ET45, a jak wrzucisz dystansik 10mm i zawieche 1 BE to też będzie wyglądało całkiem fpytkę
mcm Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 można też założyć -30/-30 na seryjne amory, taka opcja też daje rade, sprawdzone u mnie na 2 autach
A-rek Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 P-U-M-A jak cos to mam ori alu 17" do sprzedania :gwizdanie:
P-U-M-A Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 A-rek możesz pokazać te felgi co masz na sprzedaż?
Armi Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie. Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa
michu93 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie. Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa pierdzielisz.. nie jest najgorzej. Miałem niżej i się jeździło, ale fakt faktem, że napewno lepiej wymienić z amorami bo nie dobija tak jak na seryjnych. Mimo wszystko wolałbym kasę teraz odłożyć i uzbierać na zestaw lub gwint
Armi Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie. Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa pierdzielisz.. nie jest najgorzej. Miałem niżej i się jeździło, ale fakt faktem, że napewno lepiej wymienić z amorami bo nie dobija tak jak na seryjnych. Mimo wszystko wolałbym kasę teraz odłożyć i uzbierać na zestaw lub gwint Ja tego nie rozumiem. Po co się męczyć, jeździć ostrożniej (ciągle uważać nierówności) niż na seryjnym zawieszeniu (tak się na druciarskim zestawie jeździ) jak można za 500zł kupić amortyzatory o skróconym skoku. I nie martwić się dobiciem amortyzatorów, ciągłym zwalnianiem na nierównościach itd. Chwalący glebę, uzyskaną tylko sprężynami obniżającymi chyba nigdy nie jechali autem z dobrze zestrojonym zawieszeniem. Gdyby jechali to by nie gadali takich bzdur. Nie ma porównania.
Kowi87 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie. Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa pierdzielisz.. nie jest najgorzej. Miałem niżej i się jeździło, ale fakt faktem, że napewno lepiej wymienić z amorami bo nie dobija tak jak na seryjnych. Mimo wszystko wolałbym kasę teraz odłożyć i uzbierać na zestaw lub gwint Ja tego nie rozumiem. Po co się męczyć, jeździć ostrożniej (ciągle uważać nierówności) niż na seryjnym zawieszeniu (tak się na druciarskim zestawie jeździ) jak można za 500zł kupić amortyzatory o skróconym skoku. I nie martwić się dobiciem amortyzatorów, ciągłym zwalnianiem na nierównościach itd. Chwalący glebę, uzyskaną tylko sprężynami obniżającymi chyba nigdy nie jechali autem z dobrze zestrojonym zawieszeniem. Gdyby jechali to by nie gadali takich bzdur. Nie ma porównania. A Ty Armi znowu swoje :gwizdanie: ja uzywam i jeżdze bardzo dynamicznie zwalnia sie tylko tam gdzie mozna cos zostawić czyli progi, ale od kwietnia a ni razu nie dobiłem przodem o czyms to chyba świadczy gleba -20 czy -30 jest mało szkodliwa dal seryjnego amora póki jest zdrowy :gwizdanie: wiadomo sportowy ma lepsze własciwosci ale to nie znaczy że seryjny to kupa przy tak małej glebie Puma bierz springi, z czasem sobie dokupisz amortyzatory konkretne
A-rek Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 A-rek możesz pokazać te felgi co masz na sprzedaż? http://moto.allegro.pl/oryginalne-alufelgi-audi-17-okazja-i1296701294.html Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie. Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa Armi co ty za teorie wprowadzasz masz prawo aby tak to nazywac ale nie wprowadzaj innych w blad.... Chwalący glebę, uzyskaną tylko sprężynami obniżającymi chyba nigdy nie jechali autem z dobrze zestrojonym zawieszeniem.Gdyby jechali to by nie gadali takich bzdur. Nie ma porównania. jezdzilem juz na wszystkich mozliwych zestawach (oprocz Air'a) i jakos nie wydaje mi sie to bzdura
Armi Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Róbcie co sobie co chcecie Ale nie namawiajcie chłopaka na wasze druciarstwo. Takie "porady" są zwyczajnie niebezpieczne. Nie chce mi się znów tłumaczyć podstaw :gwizdanie: Przypominam, że Audi nawet do minimalnego obniżenia -20mm stosuje inne amortyzatory. Po co? Przecież mogli montować te z zawieszenia 1BA
Kowi87 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Przypominam, że Audi nawet do minimalnego obniżenia -20mm stosuje inne amortyzatory. Po co? Przecież mogli montować te z zawieszenia 1BA tym nie masz co sie sugerować, bo równie dobrze mozna porównać to do pytania dlaczego w 1,8t 180km montowali 288 a nie 312, przecież mozna było EOT
Rekomendowane odpowiedzi