Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] [ALL B5] Moja Audiczka MTS -40 17" S4 Black Projekt Zakończony!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

diody smd załóż one dają dużo lepsze światło niż led [br]Dopisany: 27 Październik 2010, 19:54_________________________________________________http://aukcjewp.wp.pl/zarowka-rurkowa-led-smd-4led-36mm-diody-c5w-dl-i1274462974.html

np takie

Opublikowano

Przy nastepnej wypłacie kupuje te Ledy, narazie te musza działać.

Opublikowano

Nie wiem jak u was te ledy, ale w ojca Pasku postojowe i w rejestracji te ledy paliły się strasznie, dwa miesiace i bum nic nie świeci...

Opublikowano

Nie wiem jak u was te ledy, ale w ojca Pasku postojowe i w rejestracji te ledy paliły się strasznie, dwa miesiace i bum nic nie świeci...

w starej a4 ledy miałem 2 lata bez problemów,w a6 mam już 5 miesięcy i żadnych problemów :)
Opublikowano

Kurde nie wiem jakoś tak bardziej mnie do 16" ciągnie nie chce w tym aucie przesadzać bo chce nim 2 lata pojezdzic i potem sprzedac i kupic sobie b6 to tam juz predzej ale tu nie chce tyle kasy wydawac w te auto.

Kupuj większe fele bo jak coś to zawsze mogą zostać do b6 bo ten sam rozstaw śrub :wink4: sam mam 16" i szału ni ma że tak powiem :decayed:

Opublikowano

kupuj jak najwieksze min 18" bo i tak to nie jedzie na 15",wiec bedzie chociaz lans :naughty:

Opublikowano

kupuj jak najwieksze min 18" bo i tak to nie jedzie na 15",wiec bedzie chociaz lans :naughty:

ty cos o tym wiesz, wkoncu masz 1.6 z magnetyzerem :wink4:

tak wiem dlatego tocze 15" :decayed: zapomniales dodac ze na dwoch parownikach :kox:

pozniej kola sciagniesz i na b6 zalozysz :wink4:

Opublikowano

ładne autko :good: 17 cali pakuj bez gadania.

Opublikowano

No to mnie troche przekonaliście do tych 17 ale o ile sie nie myle to by trzeba jakieś krótsze spręzyny zalozyc zeby obnizyc autko.

Opublikowano

No to mnie troche przekonaliście do tych 17 ale o ile sie nie myle to by trzeba jakieś krótsze spręzyny zalozyc zeby obnizyc autko.

ori sportowe to 1BE -20mm, ale możesz kupić jakieś inne springi obniżające, bo auto na 17'' i na standardowym zawiasie wyglada trochę jak allroad :decayed:

ewentualnie możesz założyć jakieś ori 16'', z tym że one zazwyczaj mają ET45, a jak wrzucisz dystansik 10mm i zawieche 1 BE to też będzie wyglądało całkiem fpytkę :kox:

Opublikowano

można też założyć -30/-30 na seryjne amory, taka opcja też daje rade, sprawdzone u mnie na 2 autach :)

Opublikowano

P-U-M-A jak cos to mam ori alu 17" do sprzedania :gwizdanie:

Opublikowano

A-rek możesz pokazać te felgi co masz na sprzedaż?

Opublikowano

Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie.

Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa :cool1:

Opublikowano

Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie.

Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa :cool1:

pierdzielisz.. nie jest najgorzej. Miałem niżej i się jeździło, ale fakt faktem, że napewno lepiej wymienić z amorami bo nie dobija tak jak na seryjnych. :good:

Mimo wszystko wolałbym kasę teraz odłożyć i uzbierać na zestaw lub gwint :good:

Opublikowano

Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie.

Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa :cool1:

pierdzielisz.. nie jest najgorzej. Miałem niżej i się jeździło, ale fakt faktem, że napewno lepiej wymienić z amorami bo nie dobija tak jak na seryjnych. :good:

Mimo wszystko wolałbym kasę teraz odłożyć i uzbierać na zestaw lub gwint :good:

Ja tego nie rozumiem.

Po co się męczyć, jeździć ostrożniej (ciągle uważać nierówności) niż na seryjnym zawieszeniu (tak się na druciarskim zestawie jeździ) jak można za 500zł kupić amortyzatory o skróconym skoku.

I nie martwić się dobiciem amortyzatorów, ciągłym zwalnianiem na nierównościach itd.

Chwalący glebę, uzyskaną tylko sprężynami obniżającymi chyba nigdy nie jechali autem z dobrze zestrojonym zawieszeniem.

Gdyby jechali to by nie gadali takich bzdur. Nie ma porównania.

Opublikowano

Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie.

Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa :cool1:

pierdzielisz.. nie jest najgorzej. Miałem niżej i się jeździło, ale fakt faktem, że napewno lepiej wymienić z amorami bo nie dobija tak jak na seryjnych. :good:

Mimo wszystko wolałbym kasę teraz odłożyć i uzbierać na zestaw lub gwint :good:

Ja tego nie rozumiem.

Po co się męczyć, jeździć ostrożniej (ciągle uważać nierówności) niż na seryjnym zawieszeniu (tak się na druciarskim zestawie jeździ) jak można za 500zł kupić amortyzatory o skróconym skoku.

I nie martwić się dobiciem amortyzatorów, ciągłym zwalnianiem na nierównościach itd.

Chwalący glebę, uzyskaną tylko sprężynami obniżającymi chyba nigdy nie jechali autem z dobrze zestrojonym zawieszeniem.

Gdyby jechali to by nie gadali takich bzdur. Nie ma porównania.

A Ty Armi znowu swoje :gwizdanie: ja uzywam i jeżdze bardzo dynamicznie :kox: zwalnia sie tylko tam gdzie mozna cos zostawić czyli progi, ale od kwietnia a ni razu nie dobiłem przodem o czyms to chyba świadczy gleba -20 czy -30 jest mało szkodliwa dal seryjnego amora póki jest zdrowy :gwizdanie: wiadomo sportowy ma lepsze własciwosci ale to nie znaczy że seryjny to kupa przy tak małej glebie :)

Puma bierz springi, z czasem sobie dokupisz amortyzatory konkretne :good:

Opublikowano

A-rek możesz pokazać te felgi co masz na sprzedaż?

http://moto.allegro.pl/oryginalne-alufelgi-audi-17-okazja-i1296701294.html

Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie.

Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa :cool1:

Armi co ty za teorie wprowadzasz :cool1: masz prawo aby tak to nazywac ale nie wprowadzaj innych w blad....

Chwalący glebę, uzyskaną tylko sprężynami obniżającymi chyba nigdy nie jechali autem z dobrze zestrojonym zawieszeniem.

Gdyby jechali to by nie gadali takich bzdur. Nie ma porównania.

jezdzilem juz na wszystkich mozliwych zestawach (oprocz Air'a) i jakos nie wydaje mi sie to bzdura :cool1:

Opublikowano

Róbcie co sobie co chcecie :wink4:

Ale nie namawiajcie chłopaka na wasze druciarstwo. Takie "porady" są zwyczajnie niebezpieczne.

Nie chce mi się znów tłumaczyć podstaw :gwizdanie:

Przypominam, że Audi nawet do minimalnego obniżenia -20mm stosuje inne amortyzatory.

Po co? Przecież mogli montować te z zawieszenia 1BA :polew:

Opublikowano

Przypominam, że Audi nawet do minimalnego obniżenia -20mm stosuje inne amortyzatory.

Po co? Przecież mogli montować te z zawieszenia 1BA :polew:

tym nie masz co sie sugerować, bo równie dobrze mozna porównać to do pytania dlaczego w 1,8t 180km montowali 288 a nie 312, przecież mozna było :decayed:

EOT

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...