KrazZ Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 W aucie robionych było kilka rzeczy za jednym podejściem.Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu (vag-czujnik nie logował się za każdym razem),nowe wężyki paliwowe (od zbiornika do rurek pod podwoziem) -były trochę pozaginane,ponowne ustawienie rozrządu po wymianie czujnika -kontrola vagiem,wymiana czujnika G62(były różnice pomiędzyG2 około 3-4°C,wymiana czujnika temperatury paliwa i podładowanie akumulatora ,trochę mocniejszym prostownikiem.Wygląda to na dzień dzisiejszy tak,że auto po ustawieniu ponownie rozrządu i wymianie w/w czujnika (jakby mniej telepało silnikiem) podczas pracy na jałowym, mniejsze zużycie paliwa (teraz tak przy "średniej" jeździe wychodzi około 8l/100 przedtem 9-10/100),no i najważniejsze odpala na zimnym jak i na ciepłym silniku bardzo dobrze.Cała robota zajęła około 8 godz (czasochłonna była wymiana wężyków pod autem)koszt około 350zł.Co było przyczyną nie wiem ale na pewno coś z w/w rzeczy musiało za to odpowiadać.Mam nadzieje że komuś pomoże i nie będzie musiał tyle rzeczy wymieniać.Czujniki temperatur paliwa oraz G62 wymieniałem prewencyjnie -tak mi doradzono . czy możesz podać numer tego czujnika położenia wałka ?
pawelwor Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 waldekkk, czy to odpalanie wygladalo tak, ze zaczynal normalnie, a zaraz potem takie trytrytry jakby nie na wszystkie gary i wkoncu zalapal?
kkam Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 u mnie tez kiepsko odpalał, okazało się ze był uszkodzony jeden oring na pompowtryskiwaczu.
waldekkk Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 waldekkk, czy to odpalanie wygladalo tak, ze zaczynal normalnie, a zaraz potem takie trytrytry jakby nie na wszystkie gary i wkoncu zalapal? Dokładnie tak jak piszesz po około 2-4 sekundach po odpaleniu dopiero załapał jak należy.[br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 12:38_________________________________________________
pawelwor Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 To wychodzi na to, że musiałbym wymienić czujnik położenia wałka rozrządu (chociaż błędów żadnych nie mam...) i ustawić rozrząd A tylko to, ponieważ: * g62 wymieniłem na topran'a, * czujnika temp paliwa nie wymienię (takie odpalanie było i na starej pompie i na obecnej), * aku kupiłem nowy z rok temu Gdzie jest ten czujnik a AFN'ie? Jest taki w ogóle? czytałeś, jakiego silnika dotyczy niniejszy wątek? [Musashi] [br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 17:33_________________________________________________Ślepy nie jestem. Widzę, że odpalanie tak samo złe jak u mnie, to i może przyczyna ta sama. waldekkk, odpalanie było u Ciebie coś jak na filmiku. Bez obrazu i na złość dzisiaj odpalił lepiej. Zazwyczaj ta końcówka trwa dłużej i jest bardziej trajkocząca.. odpalanie
jezuwrc Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 W aucie robionych było kilka rzeczy za jednym podejściem.Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu (vag-czujnik nie logował się za każdym razem),nowe wężyki paliwowe (od zbiornika do rurek pod podwoziem) -były trochę pozaginane,ponowne ustawienie rozrządu po wymianie czujnika -kontrola vagiem,wymiana czujnika G62(były różnice pomiędzyG2 około 3-4°C,wymiana czujnika temperatury paliwa i podładowanie akumulatora ,trochę mocniejszym prostownikiem.Wygląda to na dzień dzisiejszy tak,że auto po ustawieniu ponownie rozrządu i wymianie w/w czujnika (jakby mniej telepało silnikiem) podczas pracy na jałowym, mniejsze zużycie paliwa (teraz tak przy "średniej" jeździe wychodzi około 8l/100 przedtem 9-10/100),no i najważniejsze odpala na zimnym jak i na ciepłym silniku bardzo dobrze.Cała robota zajęła około 8 godz (czasochłonna była wymiana wężyków pod autem)koszt około 350zł.Co było przyczyną nie wiem ale na pewno coś z w/w rzeczy musiało za to odpowiadać.Mam nadzieje że komuś pomoże i nie będzie musiał tyle rzeczy wymieniać.Czujniki temperatur paliwa oraz G62 wymieniałem prewencyjnie -tak mi doradzono . czy możesz podać numer tego czujnika położenia wałka ? 03G957147C czuj.poł.wał.rozrzadu
waldekkk Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 To wychodzi na to, że musiałbym wymienić czujnik położenia wałka rozrządu (chociaż błędów żadnych nie mam...) i ustawić rozrząd A tylko to, ponieważ: * g62 wymieniłem na topran'a, * czujnika temp paliwa nie wymienię (takie odpalanie było i na starej pompie i na obecnej), * aku kupiłem nowy z rok temu Gdzie jest ten czujnik a AFN'ie? Jest taki w ogóle? czytałeś, jakiego silnika dotyczy niniejszy wątek? [Musashi] [br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 17:33_________________________________________________Ślepy nie jestem. Widzę, że odpalanie tak samo złe jak u mnie, to i może przyczyna ta sama. waldekkk, odpalanie było u Ciebie coś jak na filmiku. Bez obrazu i na złość dzisiaj odpalił lepiej. Zazwyczaj ta końcówka trwa dłużej i jest bardziej trajkocząca.. odpalanie U mnie było troszkę inaczej - dłużej zaaskakiwał.Z w/w filmiku wywnioskowałem że rozrusznik kręci i po chwili autko łapie na wszystkie gary od razu.W moim aucie było tak że silnik kręcił i od razu załapywał ale jakby "nie nie wszystkie gary) trzepało budą i silnikiem i po około 3 sekundach wskakiwał na obroty.W moim aucie jest tak że jezeli silnik nie osiągnie odpowiednich obrotów podczas rozruchu to rozrusznik dalej kręci.W AFN po puszczeniu kluczyka rozrusznik zamierał a w blb kręcił aż nie wskoczy na wszystkie gary dlatego takie to było denerwujace przed nadchodzącą zimą
KrazZ Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 To wychodzi na to, że musiałbym wymienić czujnik położenia wałka rozrządu (chociaż błędów żadnych nie mam...) i ustawić rozrząd A tylko to, ponieważ: * g62 wymieniłem na topran'a, * czujnika temp paliwa nie wymienię (takie odpalanie było i na starej pompie i na obecnej), * aku kupiłem nowy z rok temu Gdzie jest ten czujnik a AFN'ie? Jest taki w ogóle? czytałeś, jakiego silnika dotyczy niniejszy wątek? [Musashi] [br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 17:33_________________________________________________Ślepy nie jestem. Widzę, że odpalanie tak samo złe jak u mnie, to i może przyczyna ta sama. waldekkk, odpalanie było u Ciebie coś jak na filmiku. Bez obrazu i na złość dzisiaj odpalił lepiej. Zazwyczaj ta końcówka trwa dłużej i jest bardziej trajkocząca.. odpalanie U mnie było troszkę inaczej - dłużej zaaskakiwał.Z w/w filmiku wywnioskowałem że rozrusznik kręci i po chwili autko łapie na wszystkie gary od razu.W moim aucie było tak że silnik kręcił i od razu załapywał ale jakby "nie nie wszystkie gary) trzepało budą i silnikiem i po około 3 sekundach wskakiwał na obroty.W moim aucie jest tak że jezeli silnik nie osiągnie odpowiednich obrotów podczas rozruchu to rozrusznik dalej kręci.W AFN po puszczeniu kluczyka rozrusznik zamierał a w blb kręcił aż nie wskoczy na wszystkie gary dlatego takie to było denerwujace przed nadchodzącą zimą A czy masz nagrane gdzieś jak to odpalanie przebiegało ?
Musashi Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Ślepy nie jestem. Widzę, że odpalanie tak samo złe jak u mnie, to i może przyczyna ta sama. skoro ślepy nie jesteś, to jeżeli twoj problem dotyczy rowniez silnika 2.0 tdi to racz w swoim poście to zaznaczyć. jeżeli dotyczy silnika z twojego profilu czyli AFN to bądź łaskaw nie robić bałaganu i albo odszukaj podobny wątek dotyczący AFN albo otwórz nowy.
rafpia86 Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Ta pompa mi piszczy jakoś tak dziwnie .... po przełorzeniu z BLB DO BKD i ustawieniu rozrzadu ona piszczy okrutnie i auto okrutnie cieszko odpala...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się