Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pomocy. Problem z układem paliwowym.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam wielki problem z moją A. To jest pierwsza wersja A4 z 95r, 90 KM, lecz niewiem jaki mam prefiks. Otóż po wymianie oringa pod sekcją wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej za Hiny nie moge odpowietrzyć układu paliwowego. Po zalaniu pompy do pełna z butelki przez chwile podaje paliwko na wtryski a potem przestaje i D...

Czy może tobyć jakiś problem z elektroniką? Sprawdziłem już smoka w zbiorniku, szczelność przewodu zasilającego, oraz wymieniłem filtr. POMOCY. Dodam tylko że auto mam za granicą a w grudniu muszę nim wrócić do Domku. :embarrassed: Czy ktoś może miał już takie problemy? Przed wymianą oringa śmigało aż miło , tylko leciało paliwko jak z wiadra. :wallbash:

Opublikowano

90KM z 95r to 1Z. Ten oring na pewno dobrze zalozony? Sprawdziles wszystkie polaczenia przy pompie?

Opublikowano

Poszukaj kolego na forum jak odpowietrzyć układ paliwowy- temat był omówiony kilka razy. Na pewno musisz poodkręcać przewody przy wtryskiwaczach. Jeśli masz diesla to na pewno tak jak napisał kolega Lukasz_N jest to 1Z

Opublikowano

Dzięki serdeczne. Teraz bede wiedzieć że to 1 Z

Rurki od wtrysków mam odkręcone cały czas. Problem w tym że paliwo z nich tryska a po chwili przestaje. Oring jest założony nówka stuka, więc to npewno odpada. Już nie mam sił cały tydzień przy nim grzebię i nic nie mogę znaleść. Dziś podłącze vaga i sprawdzeczy jakieś błędy są. Jak coś bęę wiedzieć to napewno się odezwę. ;(

Opublikowano

a zaworek na pompie nie jest uszkodzony ?

Opublikowano

Włąśnie sprawdziłem błędy na vagu i wyszły mi 2błędy :disgust:

01237 zaworek N109 zwarcie do masy. tylko że go sprawdzałem i klika normalnie więc niewiem.

65535 Uszkodzony sterownik. Z angielskiego Modół Wewnętrzny kod 00-00

Czy ktoś może spotkał się z czymś takim? :mysli:[br]Dopisany: 06 Październik 2010, 19:05_________________________________________________Poszukałem troche na necie i ten błąd 65535 to może być zawilgocony ECU. Hm. Tylko czy może to być przyczyną że pompa wtryskowa nie chce zaciągnąć ropki? :mysli:

Opublikowano

Moze byc gdzies zwarcie w przewodzie zasilajacym N109, sam zawor moze byc sprawny. Podlacz na krotko na stale i sprobuj wtedy,

Opublikowano

Czy nastawnik ruszałeś przy wymianie tego oringa?

Opublikowano

A czym odkrecales ta specjalna srobe,bo jak za mocno nabijales jaks nasadke to pewnie cos sie w nastawniku popszestawialo od wstrzasow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...