snajper75 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Koledzy , mam nowy problem . Wywalam mi wodę ze zbiorniczka wyrównawczego , dodam że woda jest zimna . Klimatronik pokazuję na kanale 49 - 105 a na kanale 51 - 90 a do tego brak ogrzewania (ale pewnie dla tego że korek na zbiorniczku puszcza , tak mi się wydaję Tylko nie kazać mi wymienić pół auta
aju Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 kaszcie ładny kwiatek :gwizdanie: Wywalam mi wodę ze zbiorniczka wyrównawczego ogólnie nie powinna być tam woda do tego brak ogrzewania zapowietrzony pewnie korek na zbiorniczku puszcza no to się go wymienia
snajper75 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 kaszcie już poprawione , nerwy puszczają dwa dni z tym robię i kicha na razie nie woda tylko płyn , nie czepiaj się się wody a korek mam już drugi
greg1 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 odkrec korek i zapal auto,jak bedzie wylewal sie plyn to na bank uszczlka pod glowica albo glowica peknieta[br]Dopisany: 06 Październik 2010, 22:56_________________________________________________odkrec jeszcze i zobacz jak wyglada korek od dolewania oleju jak jest na nim nalot bialy to napewno plyn tez dostaje sie do oleju
krispek Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Koledzy , mam nowy problem . Wywalam mi wodę ze zbiorniczka wyrównawczego , dodam że woda jest zimna . Klimatronik pokazuję na kanale 49 - 105 a na kanale 51 - 90 a do tego brak ogrzewania (ale pewnie dla tego że korek na zbiorniczku puszcza , tak mi się wydaję Tylko nie kazać mi wymienić pół auta Też tak miałem, tzn. wywalało płyn. Nie jeździj tak za długo, bo u mnie skończyło się przegrzaną uszczelką pod głowicą Wymieniłem korek - leci. W międzyczasie zaczęła wskazówka temp. wariować - wymieniony czujnik temperatury. Ostatecznie okazało się, że wymiana termostatu pomogła. W sumie całego powyższego koszty niewielkie (200zł), ale bujałem się z tym za długo. Potem już nie gubiłem przez korek płynu, ale dalej znikał. To już uszczelka poszła.[br]Dopisany: 06 Październik 2010, 23:19_________________________________________________I po . Jest sporo wątków o tym, tak na dwa wieczory
snajper75 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 Dziś z samego rana kupiłem już 3 korek , jak by coś lepiej ale.... Temperatura na klimatroniku kanał 49 dochodzi do 105 jak go pocisnę a następnie spada tak do 90 . Na kanale 51 - 90 i nawet nie drgnie . Zastanawia mnie chłodnica jest zimna ,termostat ?[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 09:10_________________________________________________dwa dni spędziłem na czytaniu postów , ale nie znalazłem takiego przypadku jak ja mam :gwizdanie:
harley22 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Wymień termostat. Prawdopodobnie się zacina.
Nosfer Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 To dlaczego nie ma ogrzewania ? Skoro temperatura silnika przekracza 105*C ? Termostat powinien być w pozycji otwartej jeśli jest uszkodzony - może się zaciął, ale to tylko zmiejsza prawdopodobieństwo. Jeśli uszczelka pod głowicą - to 1) płyn powinien być zabrudzony, auto powinno kopcić na biało, nalot na bagnecie może również się pojawić. Ale wciąż - ogrzewanie powinno być. Ja od wczoraj mam takie same objawy, tylko, ze temperatura znacznie bardziej wzrasta. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155965.0 - być może warto byłoby sprawdzić nagrzewnicę. Żeby była jasność - dla mnie to też jest zagadka, bo objawowo u mnie jest tak samo. Dzisiaj jadę po czujnik cieczy - termostatu na razien ie wymieniam, bo kosztuje 350zł więc wolę się upewnić najpierw..
snajper75 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 nie kopci , olej czysty itd. termostat kupiony idę wymieniać , dam znać czy pomogło
Nosfer Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Spradziłem u siebie, dolny wąż od chłodnicy jest zimny - więc jutro wymieniam termostat.. Kurde sprawdzałem wczoraj i wydawało mi się, że jest ciepły - dobrze że spojrzełem jeszcze raz, bo już miałem nagrzewnicę "wyciągać".. Nawiewy nie grzeją dlatego, bo przez to, że termostat jest zamknięty to jest ogromne ciśnienie w układzie i pompa nie ma siły przepchnać dobrze wody.. Dzisiaj przejechałem się slalomem, po nierównośćiach, żeby rozbujać wszystko i zaczęło lecieć ciepłe - wniosek - spadło ciśnienie i pompa przedmuchała.. [br]Dopisany: 07 Październik 2010, 13:10_________________________________________________Ja tak kombinuje - zobaczymy czy słusznie.
dariodario Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Dziś z samego rana kupiłem już 3 korek , jak by coś lepiej ale.... Temperatura na klimatroniku kanał 49 dochodzi do 105 jak go pocisnę a następnie spada tak do 90 . Na kanale 51 - 90 i nawet nie drgnie . Zastanawia mnie chłodnica jest zimna ,termostat ?[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 09:10_________________________________________________dwa dni spędziłem na czytaniu postów , ale nie znalazłem takiego przypadku jak ja mam :gwizdanie: no to zostaje ci już tylko pompa cieczy chłodzącej. Termostat jak uszkodzony to byś miał przynajmniej ogrzewanie a nie masz
Nosfer Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Dziś z samego rana kupiłem już 3 korek , jak by coś lepiej ale.... Temperatura na klimatroniku kanał 49 dochodzi do 105 jak go pocisnę a następnie spada tak do 90 . Na kanale 51 - 90 i nawet nie drgnie . Zastanawia mnie chłodnica jest zimna ,termostat ?[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 09:10_________________________________________________dwa dni spędziłem na czytaniu postów , ale nie znalazłem takiego przypadku jak ja mam :gwizdanie: no to zostaje ci już tylko pompa cieczy chłodzącej. Termostat jak uszkodzony to byś miał przynajmniej ogrzewanie a nie masz No właśnie napisałem, że nie koniecznie by miał... Pisze poza tym, że chłodnica zimna..
snajper75 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 sprawa wygląda tak: termostat wymieniony sprawdziłem go przed założeniem jest OK czujnik temperatury nowy nagrzewnica na pewno sprawna gdy zacząłem odpowietrzać przy nagrzewnicy chyba 20 min , cały czas lecą tam pęcherze powietrza . odkręciłem ten mały wężyk przy zbiorniczku wyrównawczym słyszę bulgot . przegoniłem sprzęt tak do 105C sprawdzałem na klimie pozycja 49 i dziad (bo mnie nerwy już puszczają ) wywalił płyn Panowie co może jeszcze być
Nosfer Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Dolny wąż od chłodnicy ciepły czy zimny ? - ogrzewanie jest ?
harley22 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 sprawa wygląda tak: termostat wymieniony sprawdziłem go przed założeniem jest OK czujnik temperatury nowy nagrzewnica na pewno sprawna gdy zacząłem odpowietrzać przy nagrzewnicy chyba 20 min , cały czas lecą tam pęcherze powietrza . odkręciłem ten mały wężyk przy zbiorniczku wyrównawczym słyszę bulgot . przegoniłem sprzęt tak do 105C sprawdzałem na klimie pozycja 49 i dziad (bo mnie nerwy już puszczają ) wywalił płyn Panowie co może jeszcze być Ostatnia opcja to podjedz do jakiegoś kumatego mechaniora niech Ci zrobi test na obecność spalin w płynie chłodzącym. A jest ogrzewanie? może to zatkana nagrzewnica?
snajper75 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 Dolny wąż od chłodnicy ciepły czy zimny ? - ogrzewanie jest ? wąż jest średnio ciepły ogrzewanie jest ale jak przekroczę 2500 tys. obrotów to znika
greg1 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 sprawa wygląda tak: termostat wymieniony sprawdziłem go przed założeniem jest OK czujnik temperatury nowy nagrzewnica na pewno sprawna gdy zacząłem odpowietrzać przy nagrzewnicy chyba 20 min , cały czas lecą tam pęcherze powietrza . odkręciłem ten mały wężyk przy zbiorniczku wyrównawczym słyszę bulgot . przegoniłem sprzęt tak do 105C sprawdzałem na klimie pozycja 49 i dziad (bo mnie nerwy już puszczają ) wywalił płyn Panowie co może jeszcze być Sprawdz tak jak pisalem, przy odkreconym korku odpal auto,jak bedzie wywalac plyn i banki szly to na 100 uszczelka pod glowica albo mikro pekniecie w glowicy.Napisz jak sprawdzisz
Daimos Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 wg mnie uszczelka pod głowicą ogrzewania nie masz bo się zapowietrza układ
greg1 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Tez stawiam na uszczelke pod glowica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się