Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wyrzuca płyn chłodniczy-przyczyny?


snajper75

Rekomendowane odpowiedzi

nagrzewnice wykluczam bo rozłączyłem przewody , dmuchałem i jest drożna

też myślę że to uszczelka ale jak być pewnym na 100% ze by kasy nie wywalić darmo

i kto wie jakie koszty , może ktoś robił nie dawno ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompę trochę trudno sprawdzić , wsadziłem palucha i chciałem obrócić . jak by wirnik był urwany to dało by się obrócić

tak wyczytałem na forum :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompę trochę trudno sprawdzić , wsadziłem palucha i chciałem obrócić . jak by wirnik był urwany to dało by się obrócić

tak wyczytałem na forum :mysli:

Jeśli chcesz sprawdzić pompę to odepnij wąż od zbiorniczka wyrównawczego, odpali silnik - jeśli płyn zacznie się sączyć to znaczy, że chłodnica chodzi.

Jak to dmuchałeś w nagrzewnicę ? Podłącz pod nia wodę - sprawdź temat o czyszczeniu nagrzewnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolny wąż od chłodnicy będzie tylko lekko ciepły

górny ma być gorący przy sprawnym termostacie

wg. może być uszczelka

pęknięta głowica typowa przypadłość pierwszych PD

mocno zapchana chłodnica

pompa wody

wpierw spr CO2 w zbiorniczku

bo nie ma sensu zwalać czapki aby się przekonać, że jest sprawna[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 20:18_________________________________________________przy sprawnym ukłądzie wodnym w zbiorniczku wyrównawczym w AJM nie będzie nic bulgotać itp. tylko po odkręceniu korka zauważysz lekkie podciśnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolny wąż od chłodnicy ciepły czy zimny ? - ogrzewanie jest ?

wąż jest średnio ciepły :)

ogrzewanie jest ale jak przekroczę 2500 tys. obrotów to znika :mysli:

- tak jak ktoś pisał zobacz też czy Ci nie bąbluje płyn w zbiorniku (ale sprawdź zanim rozgotuje się auto :wink4: )

_________________________________________________

Przerypane - jutro Ja zaczynam od termostatu. :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz tylko jedną głowicę a mój znajomy kupił sobie teraz takie cudo

Renault Vel Satis V6 diesel i tam aby splanować głowicę trzeba także splanować blok więc wiesz z czym to się wiąze :cool1:

wszystko co się da musowo trzeba rozebrać na czynniki pierwsze

autem nacieszył się kilka dni :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy gdyby głowica miałą przedmuchy to nie kopcił by na biało ?

Na pewno masz odpowietrzony ukłąd (mimo, że sam się powinien odpowietrzyć).. [br]Dopisany: 07 Październik 2010, 20:30_________________________________________________

w zbiorniczku nic się nie dzieje aleee jak odłączę mały przewód to słyszę bulgot i to mnie zastanawia .

nie wypływa Ci płyn tym przewodem... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedz na jakieś strome wzniesienie włącz pełne nagrzewanie do środka i przez kilka minut przytrzymuj nogę na gazie 2500obr/min i obserwuj co się dzieje z temp.silnika i z temp. nagrzewnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korek miałem odkręcony i odłączyłem przewód silnik był ciepły

jak trzymałem do góry to nie za bardzo leciało z niego

w AJM jest system podciśnienia i nie odkręcaj korka w zbiorniczku bo to nic Ci nie da

ten drugi wąz to wąż przelewowy i jeśli przez niego leci płyn podczas normalnej pracy silnika tzn., że jest już kiepsko bo jest za duże ciśnienie a to świadczy, że jest coś zatkanego lub spaliny dostają się do układu wodnego ewent. masz płyn na maxa zalanany pod korek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co mogło by się zatkać ?

[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 20:47_________________________________________________Koledzy ,

sprawa wygląda tak , wywaliłem termostat bo temperatura doszła do 120 :embarrassed:

myślę pojeżdżę bez zobaczę co się będzie działo i....

dalej mi wyrzuca płyn z zbiorniczka mało ale wywali i słyszę jak syczy pod korkiem ( temperatura na kanale max 60-70 bez termostatu )

Dodam że nie ma żadnego nalotu na korku od wlewu oleju .

Moje pytanie ;

-można sprawdzić ciśnienie na tłokach da to coś ? wykaże że uszczelka padła?

-jak by się okazało że padnięta to lepiej robić uszczelkę czy kupić silnik ? kolega z forum oferował mi z golfa za 1500zł

-i czy dużo przeróbek aby pasował do audi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze , facet nie kombinuj jak koń pod górę tylko zmień tą uszczelkę pod głowicą, jak Ci się bierze powietrze w układzie chłodzenie to sprawa jasna....tym bardziej że jak przygazujesz to się zapowietrza nagrzewnica....poprostu turbo daje większe ciśnienie i odrazu idzie powietrze....miałem tak u siebie...jak jechałem ok 100km/h to sporo ujechałem i płynu mi nei wywaliło, a jak cisnąłem w neimczech 160-170 to moment i mi wydmuchało cały płyn....a koszta...hmm zależy czy sam robisz czy u mechanika...ktoś na forum kiedyś pisał że mechanik w Grudziądzu bierze za robotę 200zł + części. Ja się pokusiłem samemu bo lubię taką robotę:):hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile kilometrów z krakowa :gwizdanie:

[br]Dopisany: 19 Październik 2010, 11:29_________________________________________________nikt nie ma namiaru na warsztat w krakowie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mialem to sao pare miesiecy temu w ajm pisalem otym na forum okazalo sie ze przy wymianie rozrzadu poprzedni wlasciciel oszczedzal i niewymienil pompy wody wirnik sie ukrecil i takieo objawy mialem wymienilem pompe i rozrzad i jak reka odja ,jak masz dolny waz od chlodnicy zimny i po 2 km temperatura wzrasta gwaltownie pompa wody do wymiany ,jesli uszczelka by padla plyn bylby z olejem i w oleju tez by byl syf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...