Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


tomek533

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, AlexDLU napisał:

Nie moge sie doszukac odpowiedzi na swoje pytanie. Pare dni temu wymienilem plyn z blizej niewiadomego na ASO g004000m2 na korku pisze wiadomo tylko mineralny a ten z aso to syntetyk. I q..a szlak trafil sile wspomagania jakis czas bylo ok przyszla pogoda na quattro plyn sie zagrzal i szlak tradil wspome. 

Czy ktos mial moze podobnie po wymianie. Dodam ze zrobilem cala wymiane ze starego na ten z ASO ok 1.8 l do przeplukania ukladu trzymajav sie "procedury" nie zapowietrzenia ukladu.

Wczoraj kupulem LHM jak zalecil DEV i dzis go planuje wymienic i zobacze co sie bedzie dzialo LHM jest mineralnym olejem.

Pomyslalem nawet aby pojechac we wtorek do tych pajacow z ASO i im powiedziec niech siano oddaja za plyn i ewentualne usterki bo barany mogli powiedziec ze g002000 byl mineralnym a ten obecny to syntetyk. Co o tym sadzcie,? Bo nie ukrywam.ze mnie sie wydaje ze w ASO beda sie bronic ze to kompatybilny zamiennik i takie tam.. i gowno nie zwroca pieniędzy. Olej gosc dobieral mi po NR VIN. fajnie jakby ktos sie wypowiedzial czy zmieniac dzis i czy sie bic z aso

 

Sory za spam posta w innym temacie.

skąd wam sie wzięło że płyn GOO4OOM2 to syntetyk?

na butelce jest napisane lekki olej mineralny

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytalem w sieci ze to syntetyk butelke obejzalem i kurde nie dszukalem sie jaki to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd wam sie wzięło że płyn GOO4OOM2 to syntetyk?
na butelce jest napisane lekki olej mineralny


Dokładnie. Aso innego niż G004 nie ma w ofercie do układu wspomagania hydraulicznego. G002 wycofany został w 2007roku.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dlatego daje się LHMa, który wg mojej oceny jest najlepszym mineralnym płynem do ukladow wspomagania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, AlexDLU napisał:

Wyczytalem w sieci ze to syntetyk butelke obejzalem i kurde nie dszukalem sie jaki to

wrzucałem foto na 11 stronie tego tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2018 o 17:09, AlexDLU napisał:

Plyn zmieniony przelalem prawie cale 2 litry i ... hu....laj pompa gwiżdże wspoma dopiero jak dodaje gazu... czyli pompa do wymiany ;/ ktos moze ma na zbyciu pompe ?? Pisali cos ze z B8 podejdzie jakis nr ?

W sumie chyba jest spora szansa, że to zwyczajnie przez zmiany w układzie z "rdzawego kisielu" na cokolwiek innego, a nie że g004 zabił pompę..? Ja na jutro zaplanowałem wymianę, do przepłukania mam febiego 6262 i na koniec do zalania z ASO. Febi dlatego bo tutaj 10 ojro mnie wyszedł, a oryginalny w ASO po 18 :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, HatefulEvil napisał:

W sumie chyba jest spora szansa, że to zwyczajnie przez zmiany w układzie z "rdzawego kisielu" na cokolwiek innego, a nie że g004 zabił pompę..? Ja na jutro zaplanowałem wymianę, do przepłukania mam febiego 6262 i na koniec do zalania z ASO. Febi dlatego bo tutaj 10 ojro mnie wyszedł, a oryginalny w ASO po 18 :/

ja zamowilem pompe jutro przyjdzie i wieczorme montuje to dam znac jakie efekty, płyn w układzie będzie LHM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że do płukania mam febi 6161 cóż. Zrobione przy 284990 km, a pewnie nikt tego od kilkudziesięciu jak nie kilkuset tysi nie ruszał i póki co działa, ale jeszcze nic nie jeździłem :decayed:

Po zrobieniu 10 km dalej działa. Nic nie buczy; jakieś dziwne odczucie jest jak się skręca na maksa, jakby miał magiel bokiem wyjść :grin:

Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą wymieniłem płyn. Stary był czarny jak smoła :facepalm:
Zbiornik wymyty zmywaczem hamulcowym i benzyną ekstrakcyjną.
Układ przepłukany na kołach (parę grubych tektur pod koła i lekko idzie).
Płyn jaki zalałem to Total LHM Plus.
Pierwsze odczucia - kiera zdecydowanie lżej chodzi, przy skrajnych pozycjach potrafiło zabuczeć, teraz cisza. Polecam

k1Jr5gn.jpg

al0gEMI.jpg

XZuFYhT.jpg

snlv2AD.jpg

nowy vs stary
CfMEakI.jpg

Edytowane przez Marcinx52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Marcinx52 napisał:

Przed chwilą wymieniłem płyn. Stary był czarny jak smoła :facepalm:
Zbiornik wymyty zmywaczem hamulcowym i benzyną ekstrakcyjną.
Układ przepłukany na kołach (parę grubych tektur pod koła i lekko idzie).
Płyn jaki zalałem to Total LHM Plus.
Pierwsze odczucia - kiera zdecydowanie lżej chodzi, przy skrajnych pozycjach potrafiło zabuczeć, teraz cisza. Polecam

k1Jr5gn.jpg

al0gEMI.jpg

XZuFYhT.jpg

snlv2AD.jpg

nowy vs stary
CfMEakI.jpg

za kilka dni powtórz operację 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Sprawdziłem ostatnio płyn i stan mam minimum więc pora wymiany.

Płyn ma teraz taki kolor :

https://imgur.com/a/8Sj5lzc

 

Przeczytałem kilka tematów i dalej nie wiem czym konkretnie zalać.. :/

Co polecacie i skąd najlepiej zamówić ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale patrz wyzej masz ladne b7 wsio ladnie opisane i czego więcej Ci trzeba...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, wesz82 napisał:

Ale patrz wyzej masz ladne b7 wsio ladnie opisane i czego więcej Ci trzeba...?

Ok. Zobaczymy czy mój mechanik nie zacznie wymyślać jakiś niestworzonych historii na temat płynów do wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, piotrekekm napisał:

Ok. Zobaczymy czy mój mechanik nie zacznie wymyślać jakiś niestworzonych historii na temat płynów do wspomagania.

a co ma wymyślać ?

daj mu w łape dwa litry płynu i to wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że jedni leją febi, drudzy lhm a inni tylko oryginalny serwisowy i nie ma tak, że wszyscy leją jedno. Tak więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi co lać.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że jedni leją febi, drudzy lhm a inni tylko oryginalny serwisowy i nie ma tak, że wszyscy leją jedno. Tak więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi co lać.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


Dokładnie [emoji106],dla przykładu powiem że u mnie wlałem febi a żonie lhm-a i obie kierownice kręcą się w prawo i lewo[emoji6]

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, rrrudy25 napisał:

Dokładnie emoji106.png,dla przykładu powiem że u mnie wlałem febi a żonie lhm-a i obie kierownice kręcą się w prawo i lewoemoji6.png

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
 

Widzisz a ja jak lalem febiego to w prawo szlo lzej jakos:lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2018 o 15:49, Dev napisał:

i dlatego daje się LHMa, który wg mojej oceny jest najlepszym mineralnym płynem do ukladow wspomagania

Z czego wynika taka ocena? Jakieś konkrety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KierowcaTadek napisał:

Z czego wynika taka ocena? Jakieś konkrety?

z doświadczenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...