Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


tomek533

Rekomendowane odpowiedzi

Magle po regeneracji dostaja oringi dostosowane do mineralnego i syntetycznego plynu.

Kiedys nawet dzwonilem do firm co robia magle prawie wszyscy to potwierdzili i zalecali zalac po regeneracjii syntetykiem.

Malo tego ktos z ww firm powiedzial ze jak zaleje mineralnym to gwarancje moge sobie w buty wsadzic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.s

Zielony plyn febi to jest najgorsze co mozna lac..

Nie chodzi mi po regeneracji,ale w ogole..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wesz82 napisał:

Zielony plyn febi to jest najgorsze co mozna lac..

wiedział co powiedział :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, tobias napisał:

wiedział co powiedział :facepalm:

Zrob tak.

Kup sobie plyn z aso,lhm citroena i ten zielony od febiego...

Jak po otwarciu i przelaniu wszystkich plynow nie stwierdzisz co za gowno ten febi to nastepny wpis wykonaj na forum okulistow :grin:

Lalem wszystkie te plyny i juz nigdy nie skrzywdze swojego samochodu w ten sposob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już lepiej piszesz :) możliwe, że trafiłes na podróbe febiego hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, tobias napisał:

już lepiej piszesz :) możliwe, że trafiłes na podróbe febiego hehe

To musialbym trafic na 4 butelki kupowane w innym czasie u kogo innego....

Do tego cena jak za lhma to jest porażka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie ile teraz kosztuje ori płyn w aso? Czy kupić go w innym miejscu?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Dzisiaj wymienili mojemu Tacie w A4 B6 1.9tdi 2004 r cieknącą maglownice na inną po regeneracji. Jednak po jego powrocie i sprawdzeniu zbiorniczka stwierdziłem, że ma zalany czerwony płyn. Jednak wcześniej był zalany na 100% zielony, na pułce nadal leży butelka z zielonym febi 6162 na dolewkę. Na zbiorniczku oznaczenie G002000. Zostawić tak czy wymienić na zielony ?
I co z tym fantem zrobić bo niema jednoznacznej odpowiedzi ?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, misiek95 napisał:

Ktoś wie ile teraz kosztuje ori płyn w aso? Czy kupić go w innym miejscu?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

około 45-50zł zależy od ASO

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, akj123 napisał:

I co z tym fantem zrobić bo niema jednoznacznej odpowiedzi ?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

Dobra napisze inaczej:heat:

Jeździć:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek mozesz kupic na alle.

Mi nie oplacalo sie dygac 100km po butelke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra napisze inaczej:heat:
Jeździć:wink:
To dlaczego wszyscy krzyczą, że tylko zielony z aso ? Nie padnie pompa do tego czerwonego ?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po regeneracji magla mozesz dac syntetyk.

Wszyscy radza przed regeneracja chodz daja nawet zielony po regeneracji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge sie doszukac odpowiedzi na swoje pytanie. Pare dni temu wymienilem plyn z blizej niewiadomego na ASO g004000m2 na korku pisze wiadomo tylko mineralny a ten z aso to syntetyk. I q..a szlak trafil sile wspomagania jakis czas bylo ok przyszla pogoda na quattro plyn sie zagrzal i szlak tradil wspome. 

Czy ktos mial moze podobnie po wymianie. Dodam ze zrobilem cala wymiane ze starego na ten z ASO ok 1.8 l do przeplukania ukladu trzymajav sie "procedury" nie zapowietrzenia ukladu.

Wczoraj kupulem LHM jak zalecil DEV i dzis go planuje wymienic i zobacze co sie bedzie dzialo LHM jest mineralnym olejem.

Pomyslalem nawet aby pojechac we wtorek do tych pajacow z ASO i im powiedziec niech siano oddaja za plyn i ewentualne usterki bo barany mogli powiedziec ze g002000 byl mineralnym a ten obecny to syntetyk. Co o tym sadzcie,? Bo nie ukrywam.ze mnie sie wydaje ze w ASO beda sie bronic ze to kompatybilny zamiennik i takie tam.. i gowno nie zwroca pieniędzy. Olej gosc dobieral mi po NR VIN. fajnie jakby ktos sie wypowiedzial czy zmieniac dzis i czy sie bic z aso

 

Sory za spam posta w innym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO to sobie od razu odpuść. 

Kup 2 litry LHMu i przepłucz uklad ale podejrzewam że.niewiele to zmieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

ASO to sobie od razu odpuść. 

Kup 2 litry LHMu i przepłucz uklad ale podejrzewam że.niewiele to zmieni

Wedlug naszej ostatniej rozmowy kupiłem LHM, wrzuce obiad i ide sie pobawić. 

Ps. DEV odp na sms ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, AlexDLU napisał:

 

Ps. DEV odp na sms ;)

wieczorem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dev napisał:

ASO to sobie od razu odpuść. 

Kup 2 litry LHMu i przepłucz uklad ale podejrzewam że.niewiele to zmieni

Plyn zmieniony przelalem prawie cale 2 litry i ... hu....laj pompa gwiżdże wspoma dopiero jak dodaje gazu... czyli pompa do wymiany ;/ ktos moze ma na zbyciu pompe ?? Pisali cos ze z B8 podejdzie jakis nr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...