Filutek Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Jest jakaś odczuwalna różnica w pracy silnika na zablokowanym EGR
Marcin_F Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witam Pewnie że jest różnica 1 Nie kopci nawet przy wysokich obrotach 2 Ciągnie w całym zakresie obrotów ( nie zamula ) 3 Auto żwawsze
AudiB4 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Ale niektóre gatunki głośniej szczekają,a i można dodać że układ dolotowy jest mniej zasyfiony
Filutek Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 Mam zablokowany i zastanawiałem się nad kupnem nowego, ma to jakiś sens?
Martin_Speed Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 ja tez mam narazie zablokowany i w sumie nic sie niedzieje..roznicy nie odczuwam.... tylko czasem przy odpalaniu zakopci za czarno ale bardzo lekko :)Ale chyba go zaslepie na stale i odrazu katalizator wywale bo nie ma sensu wtedy z nim jezdzic bo zapcham go juz wogole
tokarka606 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 i odrazu katalizator wywale bo nie ma sensu wtedy z nim jezdzic bo zapcham go juz wogole Nie ma sensu go ruszać.U siebie wywaliłem niepotrzebnie w audi80 B4,1994 rok ,był w super stanie po paru tysiącach na zaślepionym EGR i wolnej odmie. Nie kopci nawet przy wysokich obrotach EGR działa tylko na wolnych obrotach. Ale niektóre gatunki głośniej szczekają,a i można dodać że układ dolotowy jest mniej zasyfiony Zgadza się ,jest twardsza praca.Warto jeszcze zrobić wolną odmę.
tokarka606 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=162429.msg1876417#msg1876417
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się