Jarkost Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witam. Mam takie pytanko. Wczoraj odebrałem auto z warsztatu, poleciał jeden pompowtrysk, został wymieniony na używany z mniejszym przebiegiem około 100tk a moja A4 ma 170tk. Sprawa wygląda tak: Wczoraj trochę jeździłem ale tylko po mieście i niczego nie zauważyłem ale dzisiaj zrobiłem małą traskę i przy przyspieszaniu są odczuwalne małe drgania silnika (coś podobnego do źle wyważonego koła)(tragedii nie ma ale mie to denerwuje). Czym wyższy bieg to drgania są bardziej odczuwalne, wystarczy trochę odjąć gazu i wszystko wraca do normy, dodam jeszcze że na biegu jałowym chodzi idealnie. Panowie jaka może być przyczyna (lecą następne pompki czy po prostu ta jedna jest dużo lepsza od pozostałych i stad ta nie równa praca)? Zauważyłem jeszcze że te drgania są mocniejsze do 2500obr/min a od 3000obr/min praktycznie ich niema.
Wihajster Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witam. Mam takie pytanko. Wczoraj odebrałem auto z warsztatu, poleciał jeden pompowtrysk, został wymieniony na używany z mniejszym przebiegiem około 100tk a moja A4 ma 170tk. Sprawa wygląda tak: Wczoraj trochę jeździłem ale tylko po mieście i niczego nie zauważyłem ale dzisiaj zrobiłem małą traskę i przy przyspieszaniu są odczuwalne małe drgania silnika (coś podobnego do źle wyważonego koła)(tragedii nie ma ale mie to denerwuje). Czym wyższy bieg to drgania są bardziej odczuwalne, wystarczy trochę odjąć gazu i wszystko wraca do normy, dodam jeszcze że na biegu jałowym chodzi idealnie. Panowie jaka może być przyczyna (lecą następne pompki czy po prostu ta jedna jest dużo lepsza od pozostałych i stad ta nie równa praca)? zapodaj log 013
Jarkost Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 Nie mam dojścia do kompa samochód był robiony u Roberta w Tune-up w Gdańsku, diagnostykę mu zrobili i niby jest wszystko ok.( a sądząc po opiniach ludi z forum to na tej firmie można polegać)
Cristoforo Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Robert jest jak najbardziej polecany teraz ja będę wymieniał PD czy był wymieniany zestaw uszczelniaczy na PD??
Cristoforo Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 zapytaj się przez uszkodzone oringi itd. na PD mogą być rózne podobne objawy ale nie wykloczone, że jeden jest w stanie idealnym a reszta już dogorywa to tak samo jak zwymianą jednego nowego amorka gdzie reszta ma już dużo przelatane
Jarkost Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 I ja też tak myślę a przy okazji zadzwonię i spytam się o te uszczelniacze
Cristoforo Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 najlepiej zapytać się bo takie dewagowanie nic dobrego nie da no i VAG Ci prawdę powie może jakąś dziwną ON zalałeś
Jarkost Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 objawy jeszcze miałem na tym paliwie co przed naprawą było ale dla świętego spokoju dolałem do pełna jakieś 30L na shellu i bez zmian.
turdzi Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Podstawowa sprawa , nie powinno sie wymieniac jednaj pompki.Jak juz musisz wymienic to wymienia sie parami.
H4mm3R Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Podstawowa sprawa , nie powinno sie wymieniac jednaj pompki.Jak juz musisz wymienic to wymienia sie parami. Turdzi ta podstawowa sprawa wymiany PD parami jest nieco naciągana, osobiście sam już wymieniłem jeden PD, kumpel też tak zrobił i nic się nie dzieje. Nie wiem skąd ta zasada, może ASO żeby klienta naciągnąć. A co jak masz do wymiany PD na 1 i 2 cylindrze, to wtedy należałoby wymienić wszystkie mimo że 3 i 4 leją idealnie
Jarkost Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 H4mm3R u ciebie po wymianie pompki było wszystko ok czy odczułeś jakąś różnice w pracy silnika? Ja zauważyłem jeszcze że te drgania są mocniejsze do 2500obr/min a od 3000obr/min praktycznie ich niema.
H4mm3R Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Musiało być OK, bo mi cewka poszła. Zalej STP i pojeździj, jak drgania będą dalej, to przyczyny drgań szukaj gdzie indziej.
Jarkost Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 Podejrzewam że nic innego nie ma wpływu na te drgania ponieważ auto było sprawne i nic takiego się nie działo, poleciał tylko PD i został wymieniony no i zaczęły się drgania, zastanawiam się tylko czy to przejdzie samoistnie(jak ten wymieniony PD trochę polata i złapie jakiegoś syfu) , a jeśli nie to czy grzebać się przy tym i szukać rozwiązania. A co do STP to mam mieszane uczucia pompka poleciała mi właśnie po wyjeżdżeniu całego baku z tym środkiem.
H4mm3R Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Ja to miałem konkretne drgania że można było shacki robić. Szkoda że nie masz VAGa to byś zobaczył jak leją PD i by było wiadomo gdzie szukać przyczyny. Takie drgania mogą robić wałki wyrównoważające, EGR... dlatego sugeruję abyś wlał STP i zobaczył czy drgania znikną, jeśli tak to coś nie tak z PD a jak nie, to przyczyna jest gdzieś indziej ale to też nie jest 100% metoda.
Jarkost Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 Spróbuje zrobić logi tylko powiedzcie mi dokładnie jakie, czy wystarczy jak napisał Wihajster (-013) czy może jakieś inne jeszcze.
matti_pl Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Zrób na rozgrzanym, temp.płynu min.75C
POPO Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 pdołacze się pod temat właśnie mi dzisiaj padł pompotryskiwacz. Koszt nowego 1800zł, małotego pompki były w myjce auto wypluło 196KM, lałem STP, korekcja książkowa aż do wczoraj auto zdechło. Objawy - od czasu do czasu autem szarpało co przyjeżdzałem na diagnoze czy robiłem logi wszystko zaj....cie aż do wczoraj kiedy auto zapaliłem i zgało po 4 sek i już nie dało się odpalić. Także z tymi korekcjami to jest różnie użytkownik Siemian może coś powiedzieć bo sam był swiadkiem jak korekcja była idealna. Zastanawia mnie tylko Czy ten jeden nowy siemensik nie bedzie sie żarł z pzostałymi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się