adadur Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Nie wiem na ile będzie to widoczne na filmie ale chodzi o to że kółko napinacza paska wielorowkowego ma bicie. Patrząc z góry widać to najlepiej na tylnej krawędzi kółka. To tak jak by na łożysku/ośce był luz. Nie chodzi tu o rzucanie napinaczem kiedy np. przyciera się sprzęgiełko alternatora. http://img822.imageshack.us/flvplayer.swf?f=M20101009 lub http://img822.imageshack.us/img822/4751/20101009.mp4 Proszę zwróćcie uwagę między 5-11 sek. filmu. To jest na drugi dzien po wymianie rozrządu, w zasadzie zwróciłem na to uwagę przy odbieraniu auta ale tak luźno mi rzucono w odp. że to napinacz on może tak pracować. Mnie się wydaje żę nie bo w jednym AVF podglądałem było OK w drugim koleś twierdzi że nic takiego nie widzi. Nie wiem teraz czy uderzać z reklamacją.
marewel Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Jak jest nowy dobrej firmy to nie ma czym się przejmować.
adadur Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 wszytko ori ale przecież nie o to chodzi tylko czy ta rolka napinacza może mieć taki luz czy jest wadliwa?
ic3ek Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Wyglada to faktycznie na luz na osce , ale bardzo niewielki. Proponowałbym sie jescze dokladnie ci przypatrzec tej rolce czy krawedzie na niej nie sa krzywo załamane " z jednej strony wiecej a z drugiej mniej " i wtedy moze powstawac złudzenie luzu oski. Druga sprawa to jesli chodzi o wielorowkowy pasek nie ma to najmniejszego znaczenia, jedynym mankamentem moze byc pozniejsze wyjechanie sie oski od tej rolki. Sciagnij pasek , i sprawdz reka czy ma luz, jesli tak to reklamacja ,bo powinna byc sztywna
adadur Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 Nic nie zamierzam grzebać narazie bo ASO wymieniało rozrząd i pasek wielorowkowy (wraz z napinaczem rolką i sprzęgiełkiem altka), Co do luzu chwytając za kółko nawet na pasku jakbym minimalnie wyczuwał luz.
ic3ek Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Ale sciagnc wielorowkowy nie jest problem zakładasz chyba 13 na napinacz paska odginasz i sciagasz pasek ,sprawdzasz luz i zakładasz spowrotem. Jesli czujesz luz na osce to ja bym pojechał do serwisu reklamowac to, poniewaz tak jak pisałem pozniej po dłuższym uzytkowaniu oska moze sie wytrzec.
dziadek Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Ale sciagnc wielorowkowy nie jest problem zakładasz chyba 13 na napinacz paska odginasz i sciagasz pasek ,sprawdzasz luz i zakładasz spowrotem. Dokładnie Adaś pasek to się ściaga w 2 sek tam nic się nie odkręca tylko przytrzymujesz tzn (odginasz tak jak napisał ic3ek) kluczem ten napinacz i wtedy pasek dostaje luzu i mozesz go zdjąć. Dalej puszczasz napinacz i on wraca do swojej pierwotnej pozycji. Zakładasz pasek w odwrotnej kolejności.
adadur Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 dziś już nie bylo jak ale jutro zdejmę go i oblukam[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 21:25_________________________________________________No to oblukałem - rolka napinacza ma ewidentnie luz. Jutro uderzam z reklamacją.[br]Dopisany: 11 Październik 2010, 20:07_________________________________________________Jak to zwykle bywa trochę zdziwieni - jutro umówiony jestem na wjechanie na warsztat.
dziadek Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Jak to zwykle bywa trochę zdziwieni - jutro umówiony jestem na wjechanie na warsztat. no przecież nie powiedzą że zj**..li robotę
adadur Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Wiec stanęło na tym że napinacz tak ma ... wymontowali dali do łapki ... osiowo nie ma luzu ale ciągając na kółko wyczuwa się niewielki luz. Wzięli mi z półki inny podobny napinacz - ten miał dokładnie to samo. Wewnątrz kółka siedzi prawdopodobnie (sam tego nie sprawdzałem) łożysko kulkowe a natura tych łożysk faktycznie jest taka, że może się "bujać" nieco zewnętrzna bieżnia w stosunku do wewnętrznej. Także mam spać spokojnie a gdyby nawet w końcu jest 2 lata gwarancji ps. na potwierdzenie tego zadzwoniłem jeszcze do Tomka (Tom77) i faktycznie potwierdził, że kółka napinaczy tak mają.
Musashi Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Wiec stanęło na tym że napinacz tak ma ... wymontowali dali do łapki ... osiowo nie ma luzu ale ciągając na kółko wyczuwa się niewielki luz. Wzięli mi z półki inny podobny napinacz - ten miał dokładnie to samo. Wewnątrz kółka siedzi prawdopodobnie (sam tego nie sprawdzałem) łożysko kulkowe a natura tych łożysk faktycznie jest taka, że może się "bujać" nieco zewnętrzna bieżnia w stosunku do wewnętrznej. Także mam spać spokojnie a gdyby nawet w końcu jest 2 lata gwarancji ps. na potwierdzenie tego zadzwoniłem jeszcze do Tomka (Tom77) i faktycznie potwierdził, że kółka napinaczy tak mają. a nie napisalem tobie ze tak bedzie?
lukaszr Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Ja u siebie wymieniłem napinacz 3 lata temu - w porównaniu do oryginalnego włożonego jeszcze w fabryce ten ma plastikowe kółko, które ma bicie na boki. ASO mi dało drugi i ten ma to samo. Działa już 3 lata i nie ma problemu.
marewel Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Pisałem ze nie ma czym się przejmowac.
Musashi Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Ja u siebie wymieniłem napinacz 3 lata temu - w porównaniu do oryginalnego włożonego jeszcze w fabryce ten ma plastikowe kółko, które ma bicie na boki. no i tutaj uwaga. plastikowe rolki sa o wiele lepsze poniewaz nie koroduja i nie niszcza zewnetrznej biezni paska. jednoczesnie, jezeli ktos ma obawy ze plastikowa rolka jest mniej trwala, odpowiadam ze rolka praktycznie nie pracuje, pracuje tylko lozysko z ktorym jest polaczna na stale.
marewel Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Chyba ze sie nie wymienia 100lat to moze sie i wytrzec. Problem jest wtedy gdy rolka nie styka sie na całej powierzchni paska tylko wystaje z którejś strony,częsta przypadłość zużytego napinacza w silnikach benzynowych 1.6-1.8
voytek80 Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 a morał z tego taki że "im więcej czasu na forum, tym więcej usterek znajdujesz" spoko Adam przez dwa lata umiarkowany spokój
Musashi Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 u mnie napinacz ina, wytrzymal rok i 20.ooo, powoli szykuje sie wymiana naszczescie na gwarancji, lozysko zaczyna popiskiwac gdy silnik jest zimny
adadur Opublikowano 17 Października 2010 Autor Opublikowano 17 Października 2010 u mnie napinacz ina, wytrzymal rok i 20.ooo, powoli szykuje sie wymiana naszczescie na gwarancji, lozysko zaczyna popiskiwac gdy silnik jest zimny czyli nie szarpie napinaczem tylko pada łożysko w napinaczu szybko coś...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się