biggman Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 W Q dostęp do pompy jest pod kanapą tylna. W FWD trzeba demontować boczki i podłogę bagażnika i po prawej stronie będzie pompa
niestandardowy Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 O to pytalem ale zawsze mnie wyprzedzisz
mpiksel Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Dzięki, niestety jest to FWD więc nie będzie tak łatwo i szybko.
dawajrapa Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 czy ktos bedzie tak uprzejmy i sprawdzi mi po VINie, czy w aucie jest sterowanie webasto pilotem? webasto fabryczne, przycisk menu- wszystko hula, ale zanim kupie pilot chce miec pewnosc, ze wystarczy sam pilot (bez modulu/wzmacniacza) a nie mam chwili zeby rozebrac podloge i boczek w bagazniku zeby tam zajrzec... z gory dziekuje!
biggman Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Wystarczy że uchylisz boczek, 10min roboty Edytowane 5 Października 2015 przez biggman
dawajrapa Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 a nie trzeba do tego odkrecac podlogi bagaznika?
biggman Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 nie, podłoga zejdzie dopiero po demontażu obu boczków. Wyjmujesz tą dużą klapę ciągnąc do siebie. Odkrecasz dolna listwe chromowana, jest na 4 srubki. Odkreacasz 1 srubkę przy zaczepie rolety. Odrywasz kawałek boczka z zaczepów i będzie widać wzmacniacz i ewentualny moduł pilota.
wariat1980 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 witam czy mogl by jakis kolega zobaczyc . webasto stanelo . pare osob zagladalo i nikt nie wie co jest zero bledu niby wszystko ok a webasto ani rusz . . to jest passat ale zasada taka sama .
daros Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Będę na dniach zakładał Webasto analogowe TTE+D z pilotem Telestar T70 i mam pare pytań co do montażu: 1. Wzbudzenie klimatronika odbywa sie po podaniu 12V na pin 10 we wtyczce D klimatronika? 2. Jak ktoś montował ujęcie paliwa na powrocie z filtra paliwa lub na zasilaniu przed filtrem paliwa, to miał jakieś problemy typu brak paliwa w webasto? Edytowane 6 Listopada 2015 przez daros
_quattro_ Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 1. Wzbudzenie klimatronika odbywa sie po podaniu 12V na pin 10 we wtyczce D klimatronika? Duża czarna 16 pinowa kostka. Pin nr 10. Na tym przewodzie po zagrzaniu pieca pojawia się +12 i odpala się klimatronik 2. Jak ktoś montował ujęcie paliwa na powrocie z filtra paliwa lub na zasilaniu przed filtrem paliwa, to miał jakieś problemy typu brak paliwa w webasto? Podejrzewam, że nikt Ci na to pytanie nie odpowie z prostego względu - nie powinno sie tak montować zasilania pieca, czerpak musi mieć swoje osobne wejście do baku paliwa
mareksz82 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) 1. Wzbudzenie klimatronika odbywa sie po podaniu 12V na pin 10 we wtyczce D klimatronika? Duża czarna 16 pinowa kostka. Pin nr 10. Na tym przewodzie po zagrzaniu pieca pojawia się +12 i odpala się klimatronik To dotyczy tylko nieoryginalnej instalacji? I jeszcze jedna uwaga. W B7 może trafić się pompa paliwa bez wyjścia na pompkę dozującą. Wczoraj przekonałem się o tym, mam pompkę o końcówce 050AC i prawdopodobnie siedzi tam od nowości wnioskując po roku 2007. Edytowane 9 Listopada 2015 przez mareksz82
_quattro_ Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) To dotyczy tylko nieoryginalnej instalacji? Tak. W oryginale sterowanie idzie po CANie Edytowane 16 Listopada 2015 przez _quattro_
poloaudi Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Koledzy, jestem na etapie montowania webasto analogowego do b7 3.0 TDI i mam kilka pytań. Czy piec jest montowany za lewym intercoolerem wzdłuż czy w poprzek podłużnicy. Prawdopodobnie muszę wymienić zbiorniczek spryskiwaczy, mógłby ktoś sprawdzić jaki ma nr bo pewnie zostanie aso. I jeszcze nie wiem dokładnie jak ma być wpięty piecyk do węży. Mam ogrzewany egr a jest schematy są bez ogrzewanego lub z ogrzewanym ale bez webasta. Wydaje mi sie że albo między chłodnice a egr lub między egr a nagrzewnicę Dobra, ogarnąłem temat zbiorniczka spryskiwaczy, jak przyjdzie bedę kombinował jak zmieścić piec i intercooler, ale mam problem gdzie się wpiąć bo schematy średnio mi się zgadzają z tym co widze pod maską. Czy mogę wpiąć się szeregowo w rurkę między egr a nagrzewnicę ( na jedno by wyszło gdybym wpiął się przy samej nagrzewnicy) Pomóżcie bo robota stoi a mrozy idą
daros Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Nie wiem jak jest montowane w 3.0tdi, ale w 1.9 jest wpinane pomiędzy wyjściem z głowicy, a zasilaniem nagrzewnicy
mareksz82 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Wszystko siedzi w samochodzie, po kodowaniach i adaptacjach w sterowniku webasta są następujące błędy Adres 18: Ogrzew.pomocn. Plik etykiet: 8E0-265-105.lblOznaczenie elementu: 8E0 265 105 K Komponent i/lub wersja: Standheizung Diesel 0416 Kodowanie: 00011 Kod serwisu: WSC 06335 VCID: 2B55BFF7D986B479EBD-51405 - ilość znalezionych błędów. Oto one:01330 - Centralny sterownik układu komfortu (J393) 49-00 - Brak komunikacji00466 - Sterownik elektroniki kolumny kierownicy (J527) 49-00 - Brak komunikacji01320 - Sterownik Climatronic (J255) 49-00 - Brak komunikacji01317 - Sterownik w zestawie wskaźników (J285) 49-00 - Brak komunikacji01336 - Grupowa magistrala danych układu komfortu 37-00 - uszkodzony Może to być spowodowane brakiem styku dołożonych CANów (zastanawiałem się jak sprawdzić i dopiero teraz wpadłem, że wystarczy je przedzwonić aby stwierdzić czy jest styk) i druga opcja warkocz: zrobiłem rzadki warkocz a gdy dobrałem się do wiązki do licznika zauważyłem, że warkocz jest dość gęsty - czy to też może wpływać na brak komunikacji? Edytowane 16 Listopada 2015 przez mareksz82
lukaszooo Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Witam dzis po zagrzaniu auta przed podróżną webastem zbaraniałem i ugięły mi się nogi, po ok 15 minutach pod autem była plama ropy, wyjazdu nie dało sie odwołać więc jakos pojechałem i wróciłem. Okazało sie ze przerwał się wężyk paliwowy przy samym piecu, jest jeszcze spory zapas więc ściągnąłem to co było na króćcu ale za nic w świecie nie moge założyć spowrotem na króciec, jest tam poprostu za mało miejsca a węzyk jest za twardy. Niech ktoś podpowie jak odkręcić cały piec żebym mógł odsunąć go ok 10-15 cm w strone pasa przedniego, na czym on sie trzyma ???? Druga sprawa jak jest zrobione ori zasilanie, u mnie była jakaś dziwna kombinacja (wątpie aby było to ori) na króciec był założony węzyk w którym w środku był zarobiony cienki plastikowy przewód który wchodził w przewód paliwowy jakies 30cm i na tym łączeniu sie przerwał, czy tak jest ori ??????
niestandardowy Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Tak jest ori. Przewod plastikowy nie pozwala wezowi na zalamania. Piec przykrecany jest na 4 sruby dwie od gory i dwie od dolu plus jedna nakretka opaski wydechu. Najlepiej to zrobic z podnosnika/ kanalu...
lukaszooo Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Powiedz jeszcze jesli chciał bym wymieniać cały przewód paliwowy to którędy on idzie ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się