Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Montaż i działanie Webasto w silnikach 1.9 TDI i 2.0 TDI A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że to V6 to powinieneś mieć w układzie zawór blokujący: http://allegro.pl/audi-a4-a5-a6-a8-zawor-magnetyczny-8e0-820-036-i1893394840.html

choć kolega Mario_ podważa zasadność montażu tego ustrojstwa .... :P

I będę bronił swojej teorii jak Częstochowy :baseball:

Opublikowano

Panowie a cos takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=1888508979 ?? rozmawialem z gosciem to mowil ze bedzie ok tylko tlumik musialby wymienic na taki z rurką giętą i ze wszystko bedzie ok. No ale wole jeszcze sie u Was upewnic . Ma jeszcze opcje z pilotem ale to sporo drozej i z Telestartem T91 torche taniej (btw co to jest telestarter???? )

a ten uniwersalny ogolnie pasuje czy do v6 sie tez nie nada?

To jest uniwersalny sprzęt, schematów do tego pełno w sieci. Obsługa będzie odbywała się przez zegarek widoczny na zdjęciu, będzie też problem z podłączeniem tego pod klimatronik - w skrócie cięcie kabelków, wstawianie przekaźników itp...

Telestart to system bezprzewodowego załączania firmy Webasto, te wszystkie małe pilociki ze znaczkami vw i skody są właśnie od telestart. w przypadku tego webasto (jest to webasto analogowe - w skrócie wyzwalane +12V) telestart będzie Ci wysyłał sygnał do odbiornika w samochodzie i będziesz miał informację zwrotną w pilocie czy sygnał został odebrany, brak jednak będzie informacji czy ogrzewanie się rzeczywiście włączyło (niski poziom paliwa, problem w samym piecyku, itp).

Generalnie rozwiązanie mizerne w porównaniu fabrycznego audi.

[br]Dopisany: 27 Październik 2011, 19:04_________________________________________________a ten uniwersalny ogolnie pasuje czy do v6 sie tez nie nada?
Opublikowano

a ten uniwersalny ogolnie pasuje czy do v6 sie tez nie nada?

Czego Ty kombinujesz...?

masz kompletny piec http://allegro.pl/webasto-audi-a4-a6-2-5tdi-1-9tdi-8e0-8e0265081a-i1879704727.html

dorabiasz wiązkę

kupujesz króciec do pompy

kupujesz pompę dawkującą i przewód paliwowy

kupujesz przewody wodne i do dzieła!

Opublikowano

Pasuje webasto wyciagnac i wyczyscic komore spalania . Przy okazji tez mozna uszczenic je silikonem ognioodpornym :) Duze to dymienie jest ? Czy tylko na poczatku podczas zalaczania dymi ?

Co do dymienia to moim zdaniem jest dość duże, mam porównanie jak mi działało w ciężarówce.

Tutaj dymi jak sie załączy podczas pracy i jak sie wyłącza. Potem przerwa i jak sie załączy ponownie to jest to samo dymi cały czas. Czuć spaliny takie nie przyjemne, drażniące.

Opublikowano

Pasuje webasto wyciagnac i wyczyscic komore spalania . Przy okazji tez mozna uszczenic je silikonem ognioodpornym :) Duze to dymienie jest ? Czy tylko na poczatku podczas zalaczania dymi ?

Co do dymienia to moim zdaniem jest dość duże, mam porównanie jak mi działało w ciężarówce.

Tutaj dymi jak sie załączy podczas pracy i jak sie wyłącza. Potem przerwa i jak sie załączy ponownie to jest to samo dymi cały czas. Czuć spaliny takie nie przyjemne, drażniące.

Zobacz jak u kumpla dymi u ciebie jest to samo ?

95843322.jpg

Opublikowano

Pasuje webasto wyciagnac i wyczyscic komore spalania . Przy okazji tez mozna uszczenic je silikonem ognioodpornym :) Duze to dymienie jest ? Czy tylko na poczatku podczas zalaczania dymi ?

Co do dymienia to moim zdaniem jest dość duże, mam porównanie jak mi działało w ciężarówce.

Tutaj dymi jak sie załączy podczas pracy i jak sie wyłącza. Potem przerwa i jak sie załączy ponownie to jest to samo dymi cały czas. Czuć spaliny takie nie przyjemne, drażniące.

Zobacz jak u kumpla dymi u ciebie jest to samo ?

95843322.jpg

Łoooo boju :pali: :pali: :pali:

Opublikowano

Jako, że to V6 to powinieneś mieć w układzie zawór blokujący: http://allegro.pl/audi-a4-a5-a6-a8-zawor-magnetyczny-8e0-820-036-i1893394840.html

choć kolega Mario_ podważa zasadność montażu tego ustrojstwa .... :P

I będę bronił swojej teorii jak Częstochowy :baseball:

:kwiatek::pociesz::friends:

Założymy go, założymy.

Nie po to go sobie zostawiłem by teraz rezygnować z montażu tego żelastwa :decayed: I odnoga we wionsce czeka .... :decayed:

WRC, mógłbyś jak "chłop krowie na rowie" wytłumaczyć po jakie licho jest ten zawór blokujący? :mysli::embarrassed:

Opublikowano

Pasuje webasto wyciagnac i wyczyscic komore spalania . Przy okazji tez mozna uszczenic je silikonem ognioodpornym :) Duze to dymienie jest ? Czy tylko na poczatku podczas zalaczania dymi ?

Co do dymienia to moim zdaniem jest dość duże, mam porównanie jak mi działało w ciężarówce.

Tutaj dymi jak sie załączy podczas pracy i jak sie wyłącza. Potem przerwa i jak sie załączy ponownie to jest to samo dymi cały czas. Czuć spaliny takie nie przyjemne, drażniące.

Zobacz jak u kumpla dymi u ciebie jest to samo ?

95843322.jpg

Ja tam dymu nie widzę :decayed: tak na poważnie to więcej pary było jak dymu :gwizdanie:

Jako, że to V6 to powinieneś mieć w układzie zawór blokujący: http://allegro.pl/audi-a4-a5-a6-a8-zawor-magnetyczny-8e0-820-036-i1893394840.html

choć kolega Mario_ podważa zasadność montażu tego ustrojstwa .... :P

I będę bronił swojej teorii jak Częstochowy :baseball:

:kwiatek::pociesz::friends:

Założymy go, założymy.

Nie po to go sobie zostawiłem by teraz rezygnować z montażu tego żelastwa :decayed: I odnoga we wionsce czeka .... :decayed:

WRC, mógłbyś jak "chłop krowie na rowie" wytłumaczyć po jakie licho jest ten zawór blokujący? :mysli::embarrassed:

Zawór jest po to żeby silnik się szybciej nagrzewał, czyli blokuje dopływ płynu do webasto co za tym idzie webasto nie nagrzewa się wraz z silnikiem jest pominięte :wink4:

Opublikowano

Do 2004 roku dosc czesta dolegliwosc webasta w A4 z powodu nieszczelnosci pieca :) Pasuje je uszczelnic , przegladnac caly piec no i nie zapomniec wyczyscic komore spalania .

Opublikowano

Mario, to by tłumaczyło inną budowę pompy w baku:

Returnless-1.jpg

Opublikowano

Mario, to by tłumaczyło inną budowę pompy w baku:

true true

BTW, czytałeś sens montowania zaworu ? :polew:

Ale będziesz miał webasto :polew:

Opublikowano

Pasuje webasto wyciagnac i wyczyscic komore spalania . Przy okazji tez mozna uszczenic je silikonem ognioodpornym :) Duze to dymienie jest ? Czy tylko na poczatku podczas zalaczania dymi ?

Co do dymienia to moim zdaniem jest dość duże, mam porównanie jak mi działało w ciężarówce.

Tutaj dymi jak sie załączy podczas pracy i jak sie wyłącza. Potem przerwa i jak sie załączy ponownie to jest to samo dymi cały czas. Czuć spaliny takie nie przyjemne, drażniące.

Zobacz jak u kumpla dymi u ciebie jest to samo ?

95843322.jpg

Patrząc po zdjęciu jest podobnie i tak cały czas jak webasto pracuje. Jutro spróbuje zrobić fotkę albo jakiś film nakręcę jak to u mnie wygląda.

Opublikowano

Mozna to skorygowac ( dymienie ) w serwisie :audi::) albo sprubowac ORI VCD-sem wchodzac do sterownika webasto pozniej w Adaptacje kanał

dopasowania 87 tylko nie wiem czy nie jest on czasem zablokowany .

Ogrzewanie postojowe dymi w samochodach z silnikiem wysokoprężnym do modelu roku 2004 r. :(

Wiem ze sa zestawy uszczelniajace do kupienia w ASO lub mozna zastosowac silikon zaroodporny .

W celu usunięcia przyczyny dymienia w tym kanale dopasowania może zostać zmienione dopasowanie.

Opublikowano

Ja w ten kanał wchodziłem normalnie vag'iem i z tego co pamiętam mam ustawione 6500obr.

Czyli zmienić ilość obr tak...

Spróbuje podjechać do aso zobaczymy co powiedzą.

Opublikowano

Ja w ten kanał wchodziłem normalnie vag'iem i z tego co pamiętam mam ustawione 6500obr.

Czyli zmienić ilość obr tak...

Kanal 87

Dopasowanie najmniejszej dopuszczalnej liczby obrotów dmuchawy powietrza spalania.

– Dopasowanie to przeprowadzić tylko wówczas, jeżeli w samochodach z silnikiem wysokoprężnym do modelu roku 2004 ogrzewanie postojowe dymi podczas przełączana lub po przełączeniu z trybu obciążenia pełnego na tryb obciążenia częściowego, a nie występuje żadna usterka w ogrzewaniu postojowym i jego zasilaniu paliwem.

– Ten kanał dopasowania jest zablokowany , aby można było kanał ten wywołać, należy go najpierw odblokować w funkcji 11 (Login) poprzez wprowadzenie kodu Login 22222.

Ustawienie fabryczne (w komputerze sterującym ogrzewania dodatkowego z numerem części do indeksu B) ''00048''

- Dmuchawa powietrza spalania zostaje wysterowana z liczbą obrotów co najmniej 4800 / min.

Ustawienie dla opisanych wyżej samochodów (z komputerem sterującym ogrzewania dodatkowego z numerem części do indeksu B) i opisanej powyżej reklamacji ''00065''

– Dmuchawa powietrza spalania zostaje wysterowana z liczbą obrotów co najmniej 6500 / min.

Po zmianie dopasowania sprawdzić zawartość CO 2 w spalinach ogrzewania postojowego.

– W celu sprawdzenia skuteczność wykonanych czynności, pozostawić ogrzewanie postojowe tak długo włączone, aż co najmniej raz przełączy się na przerwę regulacyjną.

Ustawienie fabryczne (w komputerze sterującym ogrzewania dodatkowego z numerem części od indeksu C) ''00065''

– Dmuchawa powietrza spalania zostaje wysterowana z liczbą obrotów co najmniej 6500 / min.

Opublikowano

Zrobiłem filmiki.

Tu start webasta i chwilowa praca

http://imageshack.us/clip/my-videos/813/71125890.mp4/

a tu już po wyłączeniu na fisie

http://imageshack.us/clip/my-videos/525/shw.mp4/

Jakbym coś takiego zobaczył na parkingu to albo gaśnica albo straż pożarna :facepalm:

Pamiętajcie aby na przednią szybę przywalić jakąś wlepę informującą o tym, że macie ogrzewanie postojowe - inaczej można się załapać na darmowe mycie auta :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...