Bart0o0sh Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Witam Mam nastepujacy problem: Na biegu jałowym auto co chwile delikatnie drga ( jakby ktos uderzał w coś ). Podczas drgania nie słychac zadnych " obcych " dzwiekow. Obroty silnika stoja w miejscu tak jak powinny, silnik pracuje dobrze, poduszki sprawdzone, dwumas odpada ( wszystko smiga doskonale co z nim zwiazane i nie slychac zadnego łomotania ). Swiece wymienione, filtry wymienione, rozrzad wymieniony, paski wieloklinowe itd. Silnik na komputerze kumpel sprawdzał mowił ze wszystko ok i zeby wymienic swiece ( ale po wymianie nic nie dało ). Paliwo lane 95 jak i 98 ( zero roznicy ). Jedynie piszczy rolka od klimy lub ten napinacz paska z samej góry. Tłumik podczepiony dobrze, plecionka tez cała. Ktos ma jakies pomysly co to moze byc ?
Raftik Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Mam identycznie, lekkie szarpnięcia na biegu jałowym, na obrotomierzu żadnych zmian. Przestałem szukać przyczyny "przyzwyczaiłem się" ale podejrzewam, że może coś z którymś wtryskiem. Świece zmieniałem na nowe NGK i dalej to samo.
Bart0o0sh Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 ja również na NGK zmieniłem i nie mam pojecia co to już może być. Może cos z napieciem ??
Fakier Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 U mnie to samo ma ktoś jakiś pomysł?
Bart0o0sh Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Jak ktos znajdzie przyczyne prosze o wiadomosc Bo ja narazie poddaje sie i nie mam czasu zeby grzebac dalej
Dawid0 Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 kiedyś dawno temu w 1.6 to było wypadanie zapłonów co jakiś czas a w 1.8 nie ma rozdzielacza zapł. to wiec nie wiem co to mogło by być....
mirek s Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Świece wymienione, więc może czas na przewody wys. napięcia.
Bart0o0sh Opublikowano 15 Października 2010 Autor Opublikowano 15 Października 2010 Przewody sprawdze ale sa raczej ok bo byly sprawdzane, jeszcze jakies pomysly??
swider Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 mam taki sam problem z tym, że u mnie spadają obroty poniżej 1000...
Bart0o0sh Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 Obroty maja byc ponizej 1000
Luka3s Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Ty, a jak włączysz ogrzewanie to te "Drgania" nie są większe?...
Raftik Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Ty, a jak włączysz ogrzewanie to te "Drgania" nie są większe?... U mnie drgania są na tym samym poziomie.
Don Vito Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 A sprawdzaliście poduszki pod skrzynią? Ja miałem podobnie w setce i ostatnio pomogłem koledze w B5 wyeliminować takie objawy właśnie przez wymianę podszuki pod skrzynią...
kamil1990_2006 Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Może to jest choroba ADR-ów bo ja też mam takie drgania... a co do poduszek to wszystkie sprawdziłem i jest ok wszystkie calutkie...
Raftik Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Może to jest choroba ADR-ów bo ja też mam takie drgania... a co do poduszek to wszystkie sprawdziłem i jest ok wszystkie calutkie... Podejrzewam, że chyba masz rację bo kolega z mojej mieściny również ma takie objawy na ADR tyle tylko, że jego jest z gazem a moja nie i na gazie ma te same drgania.
baraka Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 tez sie z tym mecze..to wina ecu..a dokladnie problemu z pamiecia ecu..u mnie wgrywana byla nowa mapa i pamiec byla przelutowywana czy jakos tak..w kazdym razie miesiac bylo pieknie.pelna moc auta i zadnych drgan.ale d*pa,,teraz wiem napewno ze to jakis blad w ecu
Bart0o0sh Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 U mnie przy ogrzewaniu klimie czy nawet przy fotelach ogrzewanych drgania sie nie zmieniaja. Poprostu sa. Ktos wie jeszcze cos na temat tej pamieci ECU co pisal kolega wyzej ? Czy to rzeczywiscie moze byc to ? A moc auta to ja mam normalna, przynajmniej tak mi sie zdaje bo na poczatku mialem ADR innego i nie widze zadnej roznicy w mocy ( tamten nie drgal )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się