Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] AWM 1.8 TQ sof by autoseba Wrocław


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wykresik autka po czipsie u seby

graty oryginalne nic nie przerabiane...jeszcze..:)

a tak apropos jak wytne kata będzie szybszy i nie będzie lapał błedów???

bo mam niby dwie lambdy ale ponoc na jedna jest od picu i podobno smiało moge go wyjąc i dać kibelrure:)czekam na opinie:)

l5AL0.jpg

Opublikowano

bo mam niby dwie lambdy ale ponoc na jedna jest od picu i podobno smiało moge go wyjąc i dać kibelrure:)czekam na opinie:)

na pewno masz dwie sondy i na pewno nie są dla picu-jedna jest sondą diagnostyczną,druga odpowiada za ustalanie mieszanki-po odpięciu sondy-wyskoczy Ci kontrolka "Check engine"-można to wyłączyć-rozgarnięty tuner powinien to ogarnąć...
Opublikowano

tak mam dwie

ale sebo tlumaczył że widzi tylko jdeną druga jest nie wazna niby

a do coś na mocy wypieprzenie kata?

Opublikowano

a do coś na mocy wypieprzenie kata?

przepływ spalin płynniejszy-trochę zacząłeś od d*py strony-najpierw się robi mody-potem stroi pod to,co masz w aucie program,a tak-po wszystkim-jeszcze raz na korekty softu będziesz jechał....
Opublikowano

Zawsze możesz włożyć sportowego kata. Wtedy też turbo odetchnie i nie będzie problemu z przeglądami.

Opublikowano

druga mozna odlaczyc, jak robil ci program to mogl od razu to zrobic

Opublikowano

drugiej powiedział że wogóle nie widzi na wykresie czy tam gdzies czyli stwierdzil że sa dwie ale jedna jakby juz odłączona i jest nie potrzebna

Opublikowano

a nie swieci ci sie check engine??

Opublikowano

z tego,co pamiętam-to w B5 nie ma sondy diagnostycznej,w B6 są dwie-wcześniej nie dojrzałem tego...

Opublikowano

z tego,co pamiętam-to w B5 nie ma sondy diagnostycznej,w B6 są dwie-wcześniej nie dojrzałem tego...

Nieważne czy B5 czy B6 ,silnik się liczy.Są W AWT.

jeśli w AWT jest diagnostyczna-OK,bo w AEB nie ma :wink4:
Opublikowano

Kreski średnie wg mnie. Moc przeniesione w nizsze obroty, a przy odcince przyrost już nie powala na kolana.

Po wycięciu kata, daj n adrugiej sondzie tulejke dystansową około 4 cm i bedzie git. Ewentualnie po wycięciu kata jedź na korekte i ją wyłączy programowo.

Opublikowano

Mam pytanie bo dużo czytałem o tym człowieku na róznych forach ... Sam Ci pisał program czy ładował gotowca ? Hamownie ma stacjonarna czy nadal na koło ? Ile czasu zajęło mu przewalenie softu i wystrojenie ( o ile to nie gotowiec ) . Nie chcę tutaj wyciągać brudów bo może przez 2 lata gość się czegoś nauczył i potrafi pisac program . [br]Dopisany: 25 Październik 2010, 21:48_________________________________________________halo halo kolego !

jak bywasz jeszcze na tym forum to odpisz prosze . Chciałbym poznać odpowiedzi .

Opublikowano

A co to za silnik w ogóle AWM - wygląda na to że amerykanin ale w B5??

Szczuraz - wysłałem ci PW

Opublikowano

to nie gotowiec modyfikował go

hamownie ma na koło jeszcze

dzięki za info o tym kacie bo check jeszcze ni raz się zapala i to jego wina

ale jeżdze na nim bo ciągnie normalnie i włącza trybu awaryjnego

wyślijcie linka do jakiegoś sportowego kata z góry dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...