pastaldo Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Witam serdecznie, Od razu zaznaczam że logi zrobione są w wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=164174.0 Jak napisałem jest kilka wątków które chciałem ująć w jednym poście także zaczynam: Wcześniej miałem problemy z wpadaniem w tryb awaryjny więc jakieś 2 może 3 miesiące temu wybiłem katalizator i wyczyściłem kierownice w turbinie. Było wszystko ok do ostatniego weekendu. Jechałem w trasie i nagle jakby stracił całą moc, nie reagował praktycznie na pedał gazu (pomyślałem że padł potencjometr bo wcześniej już opisywałem problem ale nie było zainteresowania nim) ale po zatrzymaniu się i zgaszeniu wróciła moc wiec pomyślałem że psikus. Ale kawałek dalej to samo. Miał też coś takiego że przy wyższych obrotach jakby odcięcie zero mocy i po chwili wracała i dalej ciągnął. Takie same objawy miałem w czasie robienia logów dziś wiec myślę że wydacie diagnozę co go boli na ich podstawie. Błędy i logi są w wątku który podałem wyżej. Był tez wyciek oleju przy tej rurce łączącej dolot od IC przy EGR po długich poszukiwaniach znaleziony i zatkany. Tak więc nieszczelności bym się nie doszukiwał gdyż wymieniłem prawie wszystkie wężyki od podciśnienia i dolot skręcałem dobrze przy składaniu. Chyba że na rurze od turbo do IC bo tej nie sprawdzałem tak samo jak samego IC. Pisałem wcześniej w pewnym wątku że mam bardzo okopconą rurę wydechową mimo to że w czasie jazdy nie uświadczyłem ani razu większego dymku za mną. Jeden z kolegów polecił zaślepić EGR bo u niego pomogło ale mimo to dalej po przejechaniu ok 500km jest okopcona dość mocno. Co to może być? Chciałbym wreszcie doprowadzić ten samochód do ładu bo od kiedy go kupiłem to właśnie niby nie wielkie ale co chwila jakieś problemy a wolałbym mieć to z głowy przed zimą. Świece żarowe spalone wszystkie ale pali na razie ok ale przed zima dostanie nowe. Chyba to niema znaczenia? Nie wiem co więcej pisać dlatego postaram się dostarczyć wszelkich informacji na Wasze pytania koledzy. Bardzo proszę pomóżcie doprowadzić samochodzik do stanu wzorowego
Kristiano Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Miałem tez problem ze strata mocy, robił sie bardzo mułowaty. Po podłączeniu pod kompa, pokazał błąd, dokladanie nie pamietam jaki, ale tyczyło to czujnika cisnienia w rurze dolotowej do turbo. Po wymianie smiga jak nowy. Koszt u mnie to okolo 130zl
pastaldo Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 Czy może w moich błędach (wątek z logami) tez jest błąd tego czujnika? Ostatnio wyjmowałem całą te plastikową rurę bo łatałem wyciek to i przy okazji wymieniłem pod tym czujnikiem oring. Jak wyjąłem to było tam w nim trochę oleju wiec wziąłem i delikatnie przedmuchałem ale to nic nie pomogło. Chyba że to uszkodzenie elektryczne. Zaznaczę że w rurze wiele oleju nie było tylko napylone na ściankach.[br]Dopisany: 13 Październik 2010, 08:31_________________________________________________Z noflautami sobie poradziłem to teraz inny zonk. Wrzuciłem nowe logi do watku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=164174.0 Tylko statyczne i BS ze względu na pogodę. Raz mi się zdarzyło że nakręcając filmik na postoju przegazowałem go mocniej i zgasł. Nie chciał zapalić. Po dłuższym kręceniu zaczął łapać na pojedyncze garki i strasznie szarpał samochodem aż po kilku sekundach się uspokoiło i dało się jechać. Wczoraj podobny problem. Jechałem i musiałem szybko przyspieszyć więc redukcja i gaz, przy około 3500rpm zgasł mi silnik. Stanąłem na poboczu a on nie chce odpalić. Po kilku kręceniach jak poprzednio zaczął łapać na pojedyncze cylindry, szarpał aż po kilku sek przestał i można było ruszyć. Jak kręciłem go to ewidentnie była kompresja bo miał ciężko kręcić ale jakby paliwa nie dostawał bo zero wybuchów dopiero po jakimś czasie kręcenia rozrusznikiem zaczął łapać. Ktoś kiedyś wspomniał że może się zapowietrzać co o tym myślicie bo to jest męczące.?
Krzy0 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Kiedys w 1z miałem tak ze na postoju jak go przegazowałem do 4tys to silnik zaczynał szrpac kopcic i jak by nie palił na wszystkie gary,wymieniłem filtr paliwa i jak reką odjął.
pastaldo Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 Tez się własnie nad tym zastanawiam. Jakiej firmy wrzucić filtr żeby był dobry? I jeśli znawcy by mogli się ustosunkować do nowych logów był bym wdzięczny co tam w trawie piszczy. :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się