Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z "brakiem mocy" 1,8t


f1mlody

Rekomendowane odpowiedzi

Buszek czyli fachowo mówiąc nazbierał się na muszli od strony ciepłej nagar przez co przycinały się łopatki :good:

Turbina jeżeli nie jest wkręcana choć raz na jakiś czas i profilaktycznie przeciągana po wyższych obrotach to nie ma jak tego syfu wypluć przez to dzieją się takie cyrki..

No to tak fachowo bardziej :naughty::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie prosze o pomoc mianowicie jest tak kupiłem audiczke jak w temacie i chyba z jej moca jest cos nie tak bo wydaje mi sie ze jakos nie czuc tych 150 kucy niby ciagnie na kazdym biegu ale tego turbo jakos nie czuc dodam ze turbina ok ładuje tak jak w ksiazce pisze zadnych błedów na kompie nie wywala układ szczelny czy ktos wie co jeszcze moze byc nie tak? :wallbash:

sprawdzales manometrem cisnienie doladowania? jesli tak i wszystko szczelne pozostaje przeplywomierz jeszcze sprawdzic, albo masz za duze wymagania co do 1.8T 150 koni to nie znowu taka rakieta zeby, az tak wklejalo w fotel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie prosze o pomoc mianowicie jest tak kupiłem audiczke jak w temacie i chyba z jej moca jest cos nie tak bo wydaje mi sie ze jakos nie czuc tych 150 kucy niby ciagnie na kazdym biegu ale tego turbo jakos nie czuc dodam ze turbina ok ładuje tak jak w ksiazce pisze zadnych błedów na kompie nie wywala układ szczelny czy ktos wie co jeszcze moze byc nie tak? :wallbash:

sprawdzales manometrem cisnienie doladowania? jesli tak i wszystko szczelne pozostaje przeplywomierz jeszcze sprawdzic, albo masz za duze wymagania co do 1.8T 150 koni to nie znowu taka rakieta zeby, az tak wklejalo w fotel

no w koncu ktos z okolicy cisnienie sprawdzałem jest jak w ksiażce błedu przepływomierza nie pokazuje na vagu po niedzieli bede prubował zrobic logi to sie okaze a moze jak jestes z gorzowa moze bysmy sie jakos ustawili i porównał bym osiągi moze to faktycznie nie taka rakieta te 1,8t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie prosze o pomoc mianowicie jest tak kupiłem audiczke jak w temacie i chyba z jej moca jest cos nie tak bo wydaje mi sie ze jakos nie czuc tych 150 kucy niby ciagnie na kazdym biegu ale tego turbo jakos nie czuc dodam ze turbina ok ładuje tak jak w ksiazce pisze zadnych błedów na kompie nie wywala układ szczelny czy ktos wie co jeszcze moze byc nie tak? :wallbash:

sprawdzales manometrem cisnienie doladowania? jesli tak i wszystko szczelne pozostaje przeplywomierz jeszcze sprawdzic, albo masz za duze wymagania co do 1.8T 150 koni to nie znowu taka rakieta zeby, az tak wklejalo w fotel

no w koncu ktos z okolicy cisnienie sprawdzałem jest jak w ksiażce błedu przepływomierza nie pokazuje na vagu po niedzieli bede prubował zrobic logi to sie okaze a moze jak jestes z gorzowa moze bysmy sie jakos ustawili i porównał bym osiągi moze to faktycznie nie taka rakieta te 1,8t

jak w ksiazce to znaczy jakie??

przepływka jakie wartości pokazuje?

zamiast sie scigac to sprawdz osprzet silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na razie sie nie scigam bo nie wiem czy warto

no nie wiem jakie cisnienie ale mój mechanik mówił ze jest wszystko ok

po niedzieli bede robił logi to zobaczymy jakie wartosci

a kolega ma moze jakies podpowiedzi co mozna jeszcze sprawdzic

w poniedziałek bede jeszcze zakładał ten zaworek co jest na gumie od filtra powietrza do turbiny bo dostałem go z ta guma wiec podmienie dla sprawdzenia

[br]Dopisany: 16 Październik 2010, 20:31_________________________________________________

moze to faktycznie nie taka rakieta te 1,8t

:blink:

no wyobraź sobie że nie.. :polew:

moze oczekiwania były zbyt duze chyba trzeba zamienic na 2,7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na razie sie nie scigam bo nie wiem czy warto

no nie wiem jakie cisnienie ale mój mechanik mówił ze jest wszystko ok

po niedzieli bede robił logi to zobaczymy jakie wartosci

a kolega ma moze jakies podpowiedzi co mozna jeszcze sprawdzic

w poniedziałek bede jeszcze zakładał ten zaworek co jest na gumie od filtra powietrza do turbiny bo dostałem go z ta guma wiec podmienie dla sprawdzenia

[br]Dopisany: 16 Październik 2010, 20:31_________________________________________________

moze to faktycznie nie taka rakieta te 1,8t

:blink:

no wyobraź sobie że nie.. :polew:

moze oczekiwania były zbyt duze chyba trzeba zamienic na 2,7

jak czytam te twoje wypociny i ile to już a4 nie "zrezeałeś" to mi się słabo robi" :sick3:

ten "zaworek" (:sarcastic:) to tak zwany przepływomierz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na razie sie nie scigam bo nie wiem czy warto

no nie wiem jakie cisnienie ale mój mechanik mówił ze jest wszystko ok

po niedzieli bede robił logi to zobaczymy jakie wartosci

a kolega ma moze jakies podpowiedzi co mozna jeszcze sprawdzic

w poniedziałek bede jeszcze zakładał ten zaworek co jest na gumie od filtra powietrza do turbiny bo dostałem go z ta guma wiec podmienie dla sprawdzenia

[br]Dopisany: 16 Październik 2010, 20:31_________________________________________________

moze to faktycznie nie taka rakieta te 1,8t

:blink:

no wyobraź sobie że nie.. :polew:

moze oczekiwania były zbyt duze chyba trzeba zamienic na 2,7

jak czytam te twoje wypociny i ile to już a4 nie "zrezeałeś" to mi się słabo robi" :sick3:

ten "zaworek" (:sarcastic:) to tak zwany przepływomierz..

ty człowieku wiesz gdzie znajduje sie przepływomierz w 1,8t :wallbash:[br]Dopisany: 17 Październik 2010, 00:28_________________________________________________

no na razie sie nie scigam bo nie wiem czy warto

no nie wiem jakie cisnienie ale mój mechanik mówił ze jest wszystko ok

po niedzieli bede robił logi to zobaczymy jakie wartosci

a kolega ma moze jakies podpowiedzi co mozna jeszcze sprawdzic

w poniedziałek bede jeszcze zakładał ten zaworek co jest na gumie od filtra powietrza do turbiny bo dostałem go z ta guma wiec podmienie dla sprawdzenia

[br]Dopisany: 16 Październik 2010, 20:31_________________________________________________

moze to faktycznie nie taka rakieta te 1,8t

:blink:

no wyobraź sobie że nie.. :polew:

moze oczekiwania były zbyt duze chyba trzeba zamienic na 2,7

jak czytam te twoje wypociny i ile to już a4 nie "zrezeałeś" to mi się słabo robi" :sick3:

ten "zaworek" (:sarcastic:) to tak zwany przepływomierz..

i jak nie masz nic madrego do napisania to idz moze jabłka w sadzie zbierac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się.Jestem właśnie 2 tygodnie po wymianie przepływki i nareszcie wiem że jadę.Wskazania dochodzą do 150g/s gdy na starej w maksie było 90g/s.

Wynik 150g/s przy jakich obrotach wyciągnąłeś ?

Trochę długi ale sam robiłem i nie wyłączyłem w porę.

Log (4 - 002,115,020)

Doładowanie 0,8bar

Log (5 - 002)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak czytam posty takie że 1.8t dostaje w d*pę od 1.9 tdi seri 110km to chyba w tym 1.8t turbina dawno padła i chodzi na 3 garach w dodatku. Prawda jest taka że jeździłem 1.9 tdi 110ps zdrowiutkim i bez porównania 1.8 t objerzdza tego tdi-ka. Sorki za OT ale chciałem kolegów wyprowadzić z błędu oczywiści jeżeli chodzi o silniki w serii. Jeżeli nie zwracam honor :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log (4 - 002,115,020)

Doładowanie 0,8bar

gdzie Ty tam miałeś doładowanie 0,8 bara? ja tam maxymalnie widzę 0,50 bara :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log (4 - 002,115,020)

Doładowanie 0,8bar

gdzie Ty tam miałeś doładowanie 0,8 bara? ja tam maxymalnie widzę 0,50 bara :gwizdanie:

i ktore sa osiagalne przez 400RPM chyba tylko :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie prosze o pomoc mianowicie jest tak kupiłem audiczke jak w temacie i chyba z jej moca jest cos nie tak bo wydaje mi sie ze jakos nie czuc tych 150 kucy niby ciagnie na kazdym biegu ale tego turbo jakos nie czuc dodam ze turbina ok ładuje tak jak w ksiazce pisze zadnych błedów na kompie nie wywala układ szczelny czy ktos wie co jeszcze moze byc nie tak? :wallbash:

awaria przepływki (złe wskazania)

zapchany katalizator

nie domkniety lub nadtopiony WG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie prosze o pomoc mianowicie jest tak kupiłem audiczke jak w temacie i chyba z jej moca jest cos nie tak bo wydaje mi sie ze jakos nie czuc tych 150 kucy niby ciagnie na kazdym biegu ale tego turbo jakos nie czuc dodam ze turbina ok ładuje tak jak w ksiazce pisze zadnych błedów na kompie nie wywala układ szczelny czy ktos wie co jeszcze moze byc nie tak? :wallbash:

awaria przepływki (złe wskazania)

zapchany katalizator

nie domkniety lub nadtopiony WG

na dniach bede robil logi to sie okaze i wycinał kata chwilowo brak czasu jak sprawdzic wg :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tego loga oglądałeś :polew:

Tyczy się wskazań przepływomierza przy tymże doładowaniu.

no to jak Ty robiłeś tego poprzedniego loga z doładowania,nie przeszło nawet 0,50 bara,a potem masz loga z przepływki z 0,80 :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tego loga oglądałeś :polew:

Tyczy się wskazań przepływomierza przy tymże doładowaniu.

no to jak Ty robiłeś tego poprzedniego loga z doładowania,nie przeszło nawet 0,50 bara,a potem masz loga z przepływki z 0,80 :mysli:

Nie pamiętam ile wynosiło w tym momencie ciśnienie atmosferyczne ale w każdym razie doładowanie było nieco powyżej 0,6 bar wg pierwszego loga.

1500mbar to nie 0,5bar :cool1:

Zalogowałem specjalnie trzy grupy bo loga robiłem dla siebie żeby zobaczyć jak to wszystko wygląda na nowej przepływce i w serii.

Co do doładowania 0,8bar to nie jest ono już sterowane N75 a przez trójnik.

Log (0 - 115)

Dodatkowo mam jeszcze zegar doładowania,który w poprzednim aucie też pokazywał prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1500mbar to nie 0,5bar

a ile? :cool1:

Co do doładowania 0,8bar to nie jest ono już sterowane N75 a przez trójnik.

jaki trójnik-masz na myśli MBC?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwie się ,że to pytanie pada od Ciebie,bo powinieneś wiedzieć takie rzeczy,no ale dobra.

Jak przeliczyć mbar na bar:

ciśnienie doładowania+ciśnienie atmosferyczne/1.5-1000

co daje wynik identyczny ze wskazaniem zegara.

Dlaczego tak jest to nie pytanie do mnie.

Co do zegara(bo zaraz uprzedzając Twoje następne pytanie)to siedział on w drugi moim aucie w ,którym jest program ,podczas robienia logów dynamicznych po jego wgraniu i pokazywał dokładnie to samo 1,4bar w piku.(TDI)[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 12:00_________________________________________________

jaki trójnik-masz na myśli MBC?

Coś w tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...