RafGar Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Witam was. Niedawno zakupiłem sobie autko, z początku tego nie dostrzegłem chyba bo byłem za bardzo podekscytowany no ale teraz to czuje na pewno. Odpalam silniczek i czuje jak by nim tak z 4, 5 razy telepnęło i wszystko sie stabilizuje, ostatnio stoje sobie w korku i na biegu jałowym znowu czuje telepniecie ale tylko 1 i delikatne, stoję dalej i za jakieś 5 min znowu takie telepnięcie. Ogólnie wszystko jest ok tylko jak odpalę + odczułem to w korku. co to może być?
chudy13101980 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Jaki przebieg masz w audiczce.Morze dwu mas się kończy lub jakieś poduchy pod silnikiem lub skrzynią biegów.
RafGar Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 120 tyś. jest to pewne ponieważ byłem niedawno w aso i dostałem wydruk
chudy13101980 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 No to raczej nie dwu mas z takim przebiegiem to ona powinna chodzić jak zegarek.Daj znać jak zdiagnozujesz problem.Morze te poduchy?
jarenty84 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 ja bym stawiał na pompowtryskiwacz(e)
RafGar Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 Mam nadzieje że to nie one ;(
ocinus Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Kolego poszperaj po forum a zobaczysz że to norma w tych silnikach z powodu wtrysków ale nie dla tego że są zepsute tylko z tego co wyczytałem wyrównuje się ciśnienie. Ja mam silnik z przebiegiem 55tyś bo robiłem przekładkę i jest to samo.
David Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 120 tyś. jest to pewne ponieważ byłem niedawno w aso i dostałem wydruk 120 tys ??!! gdzie Ty kupiles diesla z takim przebiegiem? co do tematu to podjedz do dobrego mechanika niech wsiadzie,podlaczy kompa sprawdzi korekcje na poszczegolnych pompowtryskwaczach, a dwumas moze byc bo ja kupilem nowego Sachsa i do wymiany byl po 4 miesiacach/15 tys km
fethorus Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 kolega up ma racje to niestety choroba konstrukcji wymien wtryski, masa itd a tego sie niepozbedziesz nowe autka maja takie czkawki kolega ma mazde 6 z 15 tys przebiegiem i tak samo ma na postoju to poprostu dieasel 4 cylindry zmien na 5 .6. lub 8 to niebedziesz mial tego
verpa Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 mi np. pomogła zmiana ilości obrotów silnika z 882 na niższą - coś około 864
RafGar Opublikowano 15 Października 2010 Autor Opublikowano 15 Października 2010 120 tyś. jest to pewne ponieważ byłem niedawno w aso i dostałem wydruk 120 tys ??!! gdzie Ty kupiles diesla z takim przebiegiem? co do tematu to podjedz do dobrego mechanika niech wsiadzie,podlaczy kompa sprawdzi korekcje na poszczegolnych pompowtryskwaczach, a dwumas moze byc bo ja kupilem nowego Sachsa i do wymiany byl po 4 miesiacach/15 tys km haha sie gra się ma Skoro mówicie że to normalne w tych silnikach to nie będę nic przy nim dłubał bo po co? tylko kosztów znając życie na robie. Kupiłem autko ze 2 miechy temu i troszkę mnie to przeraziło
fethorus Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 no ze zmiana obrotow pomaga tak slyszalem w blb z tego co wiem
RafGar Opublikowano 15 Października 2010 Autor Opublikowano 15 Października 2010 znaczy chodzi o to żeby je zmniejszyć?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Kolega ma zdiagnozowane takie błędy : 3 DTC's Found: 18080 - Coolant Fan Conrtol 1: Open or Short to Ground 35-10 - - - Intermittent 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground 35-00 - - 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal 35-00 - - 1 DTC's Found: 00716 - Recirculation Flap Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 4 DTC's Found: 01366 - Opened via Crash Signal 35-00 - - 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 53-10 - Voltage Supply Too Low - Intermittent 01801 - Door Warning Lamp: Drivers Side (W30) 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent 01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent A jeżeli chodzi o kąty synchronizacji i pompowtryskiwacze na moje oko ideał:
Kolkov Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 RafGar przyjedź jutro na spota. Widzę, że coś jest nie tak z przepływką i EGRem, na spocie będzie więcej osób i ewentualnie podmienimy przepływkę i sprawdzimy co dalej.
RafGar Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 Bardzo chętnie bym wpadł no ale nie w tyg. brak czasu. a do wawy mam 80 km. Pasują mi tylko niedziele
lukaszr Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 A kasowałeś te błędy, przejechałeś się i patrzyłeś co wróciło ?
Korzeń Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Bardzo chętnie bym wpadł no ale nie w tyg. brak czasu. a do wawy mam 80 km. Pasują mi tylko niedziele sa tacy co jezdzili na spota ponad 100km :gwizdanie: klubowicze czasem siedza do 21-22 moze zdazysz
Aydaho Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 To normalne - u brata w 2,0TDI z przebiegiem ok. 60 kkm też już co jakiś czas puknie i bujnie ... olej to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się