Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BGB] Projekt czerwień [KOLEJNY RAZ NA SPRZEDAŻ]


bajk

Rekomendowane odpowiedzi

koleś mi daje grill s-line czarny za mój stary z chromem - chyba wyjmę rs'owy i zobaczę jak będzie ze zwykłym czarnym :mysli:

jep, jak dla mnie RS'owy szału nie robi... ginie.

duzo lepiej wyglada od S4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1531387924_2

Coś takiego będę miał za swój stary - w sumie i tak łatwiej go będzie sprzedać jak coś..

Dzisiaj mają w końcu przyjechać stabilizatory..

Zastanawiam się, czy jest sens kupować KW v3 - może v1 starczy biorąc pod uwagę, że i tak wyścigówki z tego robić nie będę.. Ma ktoś pojęcie jak v1 jest zestrojone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V1 jest super moim zdaniem ale twarde

V2 bym brał na amorkach koni ale ze w A4 jest choojowa regulacja nie pakował bym sie w koszta i wziął V1

a jak to ktos powiedział bogatemu wsyzsko wolno :D

ale jakbym miał kase brałbym HRa na grubym tłoku :) bez zastanowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniając zawias na gwint z regulacją weź pod uwagę, że będziesz musiał przy każdej regulacji ustawiać geometrię, zbieżność i pochylenie kół, a regulacja w audi jest przejebana. U mnie przy zmianie sprężyn na eibach trzeba było pół belki tylnej rozbierać bo się śruby mimośrodowe pozapiekały w tulejach i nie byliśmy w stanie ich ruszyć. Trzeba mocno kombinować i się ostro najeebać aby wyciągnąć tylne wahacze do wymiany tulei bez wyciągania całej tylnej belki :wallbash: ile choojów poleciało to ci nie będę mówił. Generalnie regulację geometrii audi rozwiązało od doopy strony :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no zmieniając przecież charakterystykę amora nie będę musiał robić tego o czym piszesz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no zmieniając przecież charakterystykę amora nie będę musiał robić tego o czym piszesz..

Przy ustawianiu twardości nie :) ale jeśli będziesz regulował wysokość wtedy już tak :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się, wysokością bym się raczej nie bawił.. :wink4:

no nic - pojeżdżę trochę na nowych stabilizatorach i pomyślę co dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1531387924_2

Coś takiego będę miał za swój stary - w sumie i tak łatwiej go będzie sprzedać jak coś..

duzo ladniejszy niz RS4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak zostaje grill rs'owy - spóźniłem się na wymiankę i koleś sprzedał..

odebrałem wczoraj z JDL stabilizatory - przedni o średnicy 32mm robi wrażenie :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nic podobnego... mam KW INOX V2... do podnoszenia lub opuszczania nie trzeba nic demontować... jedynie samochód do góry i jazda...

Przy ustawianiu twardości z przodu trzeba odkręcić całą nogę... odkręcać wahacz i wsio... nie trzeba całej nogi nawet wyjmować... spokojnie daje się przestawiać bez wyjmowania na stół. Z tyłu wogóle nie ma problemu praktycznie, tzn i tak trzeba demontować, poluzować bez wyjmowania ale sam amorek i jest to łatwy zabieg.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 21:44_________________________________________________propnuje ci wziąść V2 a to dlatego że jest regulacja twardości... przydaje się można dopasowac pod siebie... i co wazne pamnietaj BIERZ TYLKO WERSJE INOX!

KW V3 - jest rozwinięciem v2 posiada dodatkowo regulacje odbicia i amortyzacji... z tego co pamiętam to ma to około 120 poziomów regulacji ... więc trochę to bardziej dla fanatyków... i tutaj jest przesrane bo regulacja jest i z góry i z boku... co innego np w Golfie tam jest kozak można sobie regulować niemal w garażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bajk ja na twoim miejscu brałbym V2 z KW albo Teina SS, (Teina miałeś już wcześniej z tego co pamiętam) twardość i tak ustawia się raz ew. 2 razy jak na tor jedziesz, jak weźmiesz V1 ew. Tein basic bez reg. twardości to nie znajdziesz kompromisu pomiędzy trakcją i komfortem, BTW czytałem od 30stej strony prawie godzinę, ale zepsułeś to auto :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mgtan wiem czym się różnią poszczególne wersje :wink4:

Chyba zostanie póki co 1BV - muszę mieć jakiś samochód, żeby pojechać do klienta i nie martwić się, że nie dojadę :decayed:

Tein nie produkuje już SS do Audi A4 B6/B7 - do czarnego chciałem wziąć SS - niestety dostałem odpowiedź, że nie ma i nie będzie.

vario czemu zepsułem? :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak zostaje grill rs'owy - spóźniłem się na wymiankę i koleś sprzedał..

odebrałem wczoraj z JDL stabilizatory - przedni o średnicy 32mm robi wrażenie :polew:

:slina::good: :good: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zostanie póki co 1BV - muszę mieć jakiś samochód, żeby pojechać do klienta i nie martwić się, że nie dojadę :decayed:

To może kompromisem były by springi H&R -35/-35 :mysli: są sztywniejsze od eibacha podobno.

BTW z czarnym grillem RS4 jest malyna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi nie chodzi o twardość tylko o wysokość.. Nie bardzo chcę glebować tym razem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi nie chodzi o twardość tylko o wysokość.. Nie bardzo chcę glebować tym razem..

Co to za gleba przy -35 lub -30 :gwizdanie: prawie seria :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze te 10-15mm zjedzie w dół - czasami może to być decydujące :polew:

to gdzie ty masz tych klientów ? na poligonie w Drawsku ? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:>

Cybernetyki, Mokotów np. - remont - ruch puszczony nieutwardzoną drogą z błotem i mega dziurami - dosyć nowy kompleks budynków biurowych - nigdy nic nie wiadomo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...