Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów A4 B6


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Próbowałem włączyć światła po odpaleniu oraz odpalić na włączonych. Bez rezultatu.

Do głowy przychodzi mi tylko źle wpięty kabel od alternatora. To chyba on jest odpowiedzialny za sygnał o uruchomionym silniku?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem włączyć światła po odpaleniu oraz odpalić na włączonych. Bez rezultatu.
Do głowy przychodzi mi tylko źle wpięty kabel od alternatora. To chyba on jest odpowiedzialny za sygnał o uruchomionym silniku?
 
A skad wzioles kabelek od alternatora ?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 pin w zielonej kostce zegarów.

Ktoś o tym pinie wspominał w tym temacie i przy okazji podpiąłem go tam. Niezbyt przemawiała do mnie lokalizacja z poradnika. 

Ponadto:

23 pin OBD

29 pin FIS

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielona kostka zegarów to pin 29....idzie z pinu 11 sterownika zasiegu.

To jest info na FIS.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, GreGoriO napisał:

Zielona kostka zegarów to pin 29....idzie z pinu 11 sterownika zasiegu.

To jest info na FIS.

Tak, trochę skróciłem myśl :P 

Wszystkie te trzy piny o których pisałem podpiąłem w zielonej kostce liczników. Sygnalizacja FIS działa, komunikacja OBD jak najbardziej.

Chodzi mi o to czy aby na pewno dobrze zrobiłem z tym podpięciem. Moduł zachowuje się jakby nie "widział" uruchomienia silnika. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, trochę skróciłem myśl [emoji14] 
Wszystkie te trzy piny o których pisałem podpiąłem w zielonej kostce liczników. Sygnalizacja FIS działa, komunikacja OBD jak najbardziej.
Chodzi mi o to czy aby na pewno dobrze zrobiłem z tym podpięciem. Moduł zachowuje się jakby nie "widział" uruchomienia silnika. 
 
Zobacz czy ma tym pinie zmirnia sie napięcie.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. W poniedziałek sprawdzę, jeśli nie znajdę prądu to lecę z kablem do puszki ECU. Dzięki :)

 

Wpadłem na inny pomysł:

Skoro moduł bierze impuls z prądu wzbudzenia alternatora o włączonym silniku i wtedy uruchamia procedurę poziomu. 

To czy dało by się podłączyć do mostka włącznika świateł i za każdym ich włączeniem nastąpiła by regulacja?

W tym wypadku nie było by sytuacji, jak wcześniej inni stwierdzali, że wsiada kilka osób na tył przy odpalonym silniku i po włączeniu świateł świecą wyżej a dopiero po ponownym uruchomieniu silnika poziom wraca do normy.

Co Wy na to?

Edytowane przez mrozek90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternator masz ok. To, to samo podłączenie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sobie przypomniałem.... 
Wyjmij na chwilę bezpiecznik od sterownika, i odpal auto na włączonych światłach....

powiedz co się stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, GreGoriO napisał:

tak sobie przypomniałem.... 
Wyjmij na chwilę bezpiecznik od sterownika, i odpal auto na włączonych światłach....

powiedz co się stanie.

I tu miałeś rację! Po prostu podłączyłem stały plus pod bezpiecznik zamiast po zapłonie. Odłączyłem, podłączyłem, włączyłem światła i odpaliłem. Po chwili ruszyło. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co może być u mnie nie tak ?? W czym problem. Błędów nie ma. Tylko ten jeden że nie ustawione światła. Wchodzę w Basic Seting i za każdym razem błąd. Auto na postoju, ręczny zwolniony, światła wył. W MB czujniki zmieniają napięcie, prędkość jest, wł świateł działa.
Ma ktoś jakiś pomysł. b71aaed68ddf7764474bf0a5718cf272.jpg25802e5501c5318d98cc3cac176b7861.jpg86851befca08242c0601a2e33f95466e.jpg75cb1a9b8b3822424726a1510e792b20.jpg3825cb5d2f92210a231ba6e22d753995.jpg

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, silnik napisał:

Ma ktoś jakiś pomysł.

  • There have been reports of lowered vehicles displaying an error message in either Basic Settings group 001 or 002. If the vehicle height sensor(s) are bottomed out, it may be necessary to bend the sensor bracket to allow normal adjustment to occur. Also, check to make sure that the sensor arms do not have their pivots facing the wrong direction as shown in this thread: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2383036

Takie coś znalazłem na stronie Ross-Tech. 

Niezbyt zagłębiałem się lecz ogólnie rzecz biorąc (uproszczę Ci czytanie) wadliwy montaż czujnika/ramienia czujnika. Ramię czujnika ma chodzić góra-dół po stronie wtyczki. Ponadto czujniki mają być umieszczone równolegle do podłoża. 

U mnie wynik na stojącym płaskim podłożu: tył 2.1V, przód 2.7V

Druga rzecz - zrób test modułu poziomowania. W VAGu po prawej stronie w przyciskach serwisowych. Nie pamiętam dokładnie który :P

Światła mają ustawić się max w dół, później max w góre a trzeci test komunikacja z FIS. Wtedy wyjdzie Ci co zawodzi. 

Osobiście obstawiam źle zaczepione ramię do przedniego wahacza. Najpierw zrób test na zapłonie, z unieruchomionym silnikiem aby wykluczyć winy silniczków. 

Edytowane przez mrozek90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie złożyłeś czujnika odwrotnie?
Ktoś gdzieś kiedyś pisał że ramię ruszało się w drugą stronę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • There have been reports of lowered vehicles displaying an error message in either Basic Settings group 001 or 002. If the vehicle height sensor(s) are bottomed out, it may be necessary to bend the sensor bracket to allow normal adjustment to occur. Also, check to make sure that the sensor arms do not have their pivots facing the wrong direction as shown in this thread: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2383036

Takie coś znalazłem na stronie Ross-Tech. 

Niezbyt zagłębiałem się lecz ogólnie rzecz biorąc (uproszczę Ci czytanie) wadliwy montaż czujnika/ramienia czujnika. Ramię czujnika ma chodzić góra-dół po stronie wtyczki. Ponadto czujniki mają być umieszczone równolegle do podłoża. 

U mnie wynik na stojącym płaskim podłożu: tył 2.1V, przód 2.7V

Druga rzecz - zrób test modułu poziomowania. W VAGu po prawej stronie w przyciskach serwisowych. Nie pamiętam dokładnie który [emoji14]

Światła mają ustawić się max w dół, później max w góre a trzeci test komunikacja z FIS. Wtedy wyjdzie Ci co zawodzi. 

Osobiście obstawiam źle zaczepione ramię do przedniego wahacza. Najpierw zrób test na zapłonie, z unieruchomionym silnikiem aby wykluczyć winy silniczków. 



Więc wygląda to tak. Test w vagu przechodzi pozytywnie. Światła opadają na dół potem do góry, kontrolka od świateł jest na fisie cały czas. Jeszcze zauważyłem że pod czas uruchamiania silnika światła się poziomuja góra dół. Jutro sprawdzę te ramiona czy dobrze założone.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kontrolka to dlatego że masz niezaadaptowane silniczki.

Ale jak po testach nie przybyło błędów to tylko coś jest nie halo z czujnikami. 

W razie czego mogę zrobić jutro foty jak są u mnie zamocowane.

Trochę dziwne że działają skoro nie ma adaptacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kontrolka to dlatego że masz niezaadaptowane silniczki.
Ale jak po testach nie przybyło błędów to tylko coś jest nie halo z czujnikami. 
W razie czego mogę zrobić jutro foty jak są u mnie zamocowane.
Trochę dziwne że działają skoro nie ma adaptacji. 
Jak możesz to daj fotkę. Ja też jutro zobaczę jak jest u mnie.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś sprawdziłem czujniki i mam dobrze założone. Bawiłem się trochę vcdsem i udało mi się zrobić adaptację. Co zauważyłem że mogłem to zrobić tylko jak czujniki miały bardzo małą różnicę w blokach pom. Mam opuszczone auto sporo może w tym problem.
Zauważyłem że pomiary z czujników zmieniają się podczas jazdy lecz odwrotnie. Jak przedni rośnie to tylny maleje podczas hamowania lub przyspieszania.Tak ma byc ? W sumie to racjonalne.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No obniżone, to też przyczyna. Masz jak sline(bv) czy niżej?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No obniżone, to też przyczyna. Masz jak sline(bv) czy niżej?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Niżej. Obniżony ok 4 cm od zwykłego ba

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest przyczyną. Gdzieś ktoś pisał żeby przedłużyć ramiona by błąd usunąć.
Trzeba poszukać w sieci.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...