Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów A4 B6


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucam schematy...

188f95edf5572c692ec35e0e239491a6.jpg

c3fa0e647b03998e6c5ea8e8463bfdb6.jpg

e436344d641e56d31c95f25855117f02.jpg

ca2f38a0012f1e97bbac03e3e59fb1bc.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

czy ktoś orientuje się czy czujnik poziomowania tył w avant jest w jakiś sposób powiązany z wtyczkami abs nie mogę przeprowadzić procedury poziomowania wyskakuje mi błąd czujnika poziomowania i do tego czujnik lewy tył abs nie mogę namierzyć wtyczki od czujnika abs ale jak szukam czujnika to są dwa rodzaje z poziomowaniem i bez czy sa jakieś wtyczki w boczku bagażnika albo pod poduszką irbag bocznej kanapy w etce widzę że są różne rodzaje wtyczek ale gdzie one się łączą ?

Dziękuję za każdą wskazówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak mam oryginalnie założone ksenony z układem samopoziomowania, a nie mam pokrętła regulacji zasięgu to normalne? Bo brakuje mi tego niesamowicie... Czy można to ewentualnie dołożyć? Bo u mnie jest tylko zaślepka a na allegro ładne pokrętła ok 50zł stoją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Panowie, jak mam oryginalnie założone ksenony z układem samopoziomowania, a nie mam pokrętła regulacji zasięgu to normalne? Bo brakuje mi tego niesamowicie...

No jasne, że normalne. Po to jest samopoziom, że sam reguluje wysokość świecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok, to jest nawet całkiem logiczne :) Ale czasem jak jadę w mieście to wolę trochę niżej skierować światła, na szosę trochę wyżej. Rozumiem, że nie da rady tak zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie, czujniki same ustawiają wysokość świecenia. A żeby sterować wysokością musiałbyś je "zablokować".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc wolę mieć ręczną regulację, ta mnie męczy.

Dokładał ktoś ręczną regulację? Czy to dużo roboty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież prawidłowa ustawiona wysokość pozwala bezpiecznie poruszać się po mieście z maksymalnym dozwolonym i poprawnym zasięgiem świateł.

B6 ma już dynamiczną regulację. Jedziesz szybciej to zasięg się wydłuży...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, z tym dynamicznym zasięgiem nie wiedziałem. Muszę sprawdzić czy działa. Na jakim kanale można sprawdzić działanie poziomowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem. Chciałem zakupić śruby mocujące czujnik poziomu przedni, jednak nigdzie (w tym w ASO) ich nie ma. Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć jak ta śruba wygląda? Czy jest jakaś specjalna?

Numer: N 101 148 02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T

Jeśli nie chce im się zamówić z magazynu olej Ich.

Podejdź do Seata czy Skody.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wygląda na to że w ogole nie ma tego na magazynach. Dziwne to trochę bo nie ma nawet numerów zastępczych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy bardzo proszę o pomoc.
Już ponad tydzień szukam informacji odnośnie problemu z samopoziomem. Nie wiem od czego zacząć.
A więc przy kupnie A4 B6 dostałem lampy xenon oryginalne wraz z żarnikami i przetwornicami valeo.
Autko kupiłem na lampach zwykłych pod żarówki h7. Oryginalnie w aucie był samopoziom i xenon. (sprawdzałem po kodach wyposażenia , spryski są i fallow me home zamiast regulacji)
Po podłączeniu lamp nie działa samopoziom. Bezpiecznik cały. Na fisie nic się nie wyświetla. Poprzedni właściciel twierdził ze samopoziom działa. A zmienił lampy bo parowały i nic nie widać. Fakt lepiej postojówki świecą , nie ma szans pokonać 100 metrów bez długich poza terenem zabudowanym bo nic a nic to nie świeci. Jutro je ściągnę wyczyszczę soczewkę i odbłyśniki do regeneracji. Nie mam Vaga. Nie znam się na tym. Jedyne co wyczytałem to to iż powinien wyskakiwać błąd na fisie samopoziomowania a tutaj nic. Nie wiem czy coś odpiął w kostce przy lampie , czy nie ma sterownika. Nie wiem od czego zacząć. Jutro może podjadę do kolegi który ma kabel Vag ale znów potrzeba jakiś program itd. Proszę o jakieś sugestię i rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro nie masz regulacji zasięgu to może samopoziom działa?

Sprawdź czy silniczki pracują....

Zrób test.

Zapal światła przed rozruchem silnika,

Gdy odpalisz, to po chwili same powinny zjechać w dół i wrócić.

W innym wypadku albo brak silniczków albo brak modułu. Odłączony?

O jakim bezpieczniku mówisz. Od samopoziomu?

masz bezpiecznik nr S10(10A)?

Jak moduł odpięty lub go nie ma to błędu Ci nie wyświetli.

A później za schowkiem, czy jest moduł, i do tego podpięty.

Jeszcze.....czy są czujniki na wahaczach przód i tył oba lewe.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczków nie słychać. Światła ani drgną. Silniczki w lampach są. Może da się je spiąć jakoś na krótko ew by sprawdzić? Lecz nie wiem które piny w kostce...
Tak o bezpieczniku nr 10 5A. Po 2003 zamiast 10 była 5 z tego co wyczytałem.
Jutro odkręcę lampy. Bez ściągania kół się nie obejdzie jeśli chodzi o czujniki ?
Rozumiem że mam odkręcić schowek ? Nie zaglądałem tam. Wystarczy kilka śrubek i tyle czy coś wypiąć pierw lampkę itp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co i jak należy zrobić masz w pierwszym poście. Rysunki Ci podpowiedzą...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczków nie słychać. Światła ani drgną. Silniczki w lampach są. Może da się je spiąć jakoś na krótko ew by sprawdzić? Lecz nie wiem które piny w kostce...

Tak o bezpieczniku nr 10 5A. Po 2003 zamiast 10 była 5 z tego co wyczytałem.

Jutro odkręcę lampy. Bez ściągania kół się nie obejdzie jeśli chodzi o czujniki ?

Rozumiem że mam odkręcić schowek ? Nie zaglądałem tam. Wystarczy kilka śrubek i tyle czy coś wypiąć pierw lampkę itp ?

Nic na krótko nie spinasz.

Silniczki maja być podpięte zgodnie ze schematami

Masz wszystko w odpowiednich działach jak wyjąc schowek również zanim się weźmiesz za robotę posiedź i poczytaj

poza tym skoro nie masz Vaga to nie uruchomisz samopoziomu... bo po odłączeniu lampy trzeba zrobić adaptację..

a i przydało by się zczytac błędy i je pousuwać bo z błędami nie zrobisz adaptacji a bez adaptacji nie ruszy samopoziom.

Więc pierwsza rzecz VAG

Druga pousuwaj błędy żeby było czysto w sterowniku.

Trzecia adaptacja .

Oczywiście przed pierwszą rzeczą POCZYTAJ bo wszystko już tu jest opisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<a href=https://zapodaj.net/43fd8efd25010.jpg.html>DSC_0594.JPG</a> <a href=https://zapodaj.net/3387737b518ad.jpg.html>DSC_0593.JPG</a> Narazie udalo mi się sprawdzić czujnik przedniego koła. Wyglada jak by brakowało elementu jakiegoś. Teraz zabieram sie za schowek.


Koledzy okazalo się że sterownik był odpięty. Wyskoczył błąd samopoziomu. Będąc u znajomego usunął mi błąd i teraz przy odpalaniu silnika lampy idą w dół i wracają do swojej pozycji. Z tego co wiem chyba adaptacji nie zrobił skoro ogólnie samopoziom nie działa. Ruszając czujnikiem, czujnik ani drgnie. Pewnie dlatego nie działa....

Edytowane przez Jaco90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...