mejlo88 Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Jak w temacie pulsuje mi lekko sprzeglo i jak przyspieszam to buda trzepie. Mysle ze to kolo dwumasowe jakies inne propozycje. jutro robie diagnostyke da mi to cos?? Ijeszcze jeden problem nie dziala mi ssanie jak odpale ma od poczatku 900 obr co to moze byc?? Za odp. i propozycje dziekuje z gory.
sebolc Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 cześć, ja mam b6 2004 1.9tdi 130 jak przyspieszam 3-4-5 bieg troche czuć wibracje, na moje to poduszki pod silnikiem, za 2-3 tygodnie je wymienie i zobaczymy czy nadal będzie wibrował, na luzie też troche trzęsie, nie jest to uporczywe ale... co do ssania nie mam pojęcia diagnostyka raczej nie pomoże jeżeli ma równe obroty pozdr.
franek84 Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 jeżeli nie działa ssanie (nie wchodzi na 1000obr/min)obstawiałbym czujnik cieczy chłodzącej. VAG pomoże . pozdrawiam
Pretor Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Przy obecnych temperaturach nie wejdzie na 1000 obr. Co do sprzęgła to co masz na myśli pisząc pulsuje? To, że jak lekko naciśniesz na pedał sprzęgła to czuć pod butem że lekko drży? Jeśli o to chodzi to jest norma, było już wiele razy. Problem z szarpaniem podczas przyśpieszania może być spowodowany dwumasem lub nastawnikiem. Nie napisałeś czy szarpie przy ruszaniu czy jak już jedziesz i na którym biegu.
mejlo88 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Opublikowano 17 Października 2010 wiec po zdiagnozowaniu mam jeden blad 1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY po kasowaniu znowu wchodzi. Wyglada na to ze trzeba sie pozbyc egra;) A przy jakich temp. bede wchodzil na ssanie?? Sprzeglo pulsuje jak poloze na nim noge bez wciskania. najbardziej szarpie na biegu 3,4,5 i jak dodam gazu to wtedy tak trzesie calym samochodem.
Pretor Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 W dieslu nie ma czegoś takiego jak ssanie. Jak jest zimny silnik to zostaje przyśpieszony kąt wtrysku i dodatkowo są zwiększane obroty silnika. Jest to uzależnione od temperatury zewnętrznej. Przy obecnych temperaturach jeszcze nie widać za bardzo tego efektu. Jak temperatura spadnie do ok zera to obroty będą ok 900, później im zimniej tym obroty na zimnym silniku będą większe aż do 1100 obr. Jak sprzęgło pulsuje po położeniu na niego nogi to test ok, ten typ tak ma. Skoro Ci telepie autem na 3,4 i 5 biegu jak gwałtownie dodasz gazu to według mnie jest to winą nastawnika, było już kilka razy, ale niech się wypowiedzą jeszcze inni koledzy, którzy mieli podobne objawy. Zrób komplet logów i wrzuć do działu: "Diagnostyka". Koledzy na pewno Ci powiedzą co jest nie tak jeśli nie jest to problem mechaniczny a z tego co piszesz raczej nie.
paweu1 Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Odepnij czujnik prędkościomierza ze skrzyni biegów (otwórz maskę przyłóż głowę do zbiorniczka wyrównawczego, przy półosi zobaczysz dwie kostki, odepnij tą która znajduję się niżej, zrób jazdę próbną, jeżeli odpiąłeś dobrą kostkę, to nie będzie działał prędkościomierz) , jeżeli przy odpiętym czujniku nadal bedzie trzęsło i szarpało to znaczy, że to nie jest wina nastawnika, tylko prawdopodobnie sprzęgło
mejlo88 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Opublikowano 17 Października 2010 ok dzieki sprobuje odpiac i zobzczymy jakie beda efekty.
goldi Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 a co do tego ssania to minimalnie obroty się zwiekszają a nie tak jak w silnikach benzynowych
acev78 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam ja mam audi a4 b5 rok 99 AHU dodam ,że jest zawirusowany i mam 216ki i podczas przyspieszania na 3,4 i5 biegu trzesie budą .dodam,że nie było tego przed zawirusowaniem .czy to może być kończące sie sprzęgło albo 2-mas??jeśli takowy posiadam...pozdro Mariusz
SotoM Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 mejlo88 mam to samo co ty z tym buczeniem. to ze jak polozysz noge na pedale sprzegła to norma i standard nie w jedym to sprawdzałem i sprawdzam i tak jest u kazdego tylko nikt nie zwraca uwagi na to. co do odpalania. ja przy - 15 jak rano zapałem silnik to odrazu na 900rpm wskakiwał a wszystko mam wporzadku. co do buczenia takze mi buczy jak przyspieszam. w zakresie obr 2000-2500 chyba. nie zwróciłem uwagi bo mi zbytnio to nie przeszkadza - ale na dniach bede u sibie wyciagał nastawnik pompy bo mi cieknie paliwo to jak juz bede miał nastawnik wyjety to go rozbiore i zobacze jak wyglada w srodku jak cos to go wyczyszcze. jak bedzie jakas poprawa to dam ci odrazu znac. w moim przypadku mam sprzegło juz wymienione 11000km temu ale tylko sprzegło bez 2umasu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się