Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] POMOCY - pompowtryski !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przetestował

pewno tu tkwi rozwiązanie :D

Żeby wszystkie problemy tak się rozwiązywały to życie byłoby piękniejsze :)

Ale wracając do tematu - pojeździj jeszcze przynajmniej kolejne tylko kilometrów i jeżeli wszystko będzie ok to:

1. powinieneś być bardzo szczęśliwy, bo masz w kieszeni trochę PLN

2. ciekawy jestem czy to rzeczywiście przypadek - serwis mógł chcieć Ciebie naciągnąć, a z drugiej strony czasami tak jest, że wymontowanie i zamontowanie czyni cuda - coś się ruszy, dotknie, przesunie i działa.

Wniosek: jeździj, ciesz się i daj znać za te powiedzmy 3 tyś km jak sprawa stoi, bo na pewno wiele osób to zainteresuje :>

Opublikowano

Gdzie ten serwis co robi takie cuda?[br]Dopisany: 19 Październik 2007, 21:50 _________________________________________________ :polew:

Opublikowano

Hej, to moje logi

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

0,38 1449 1887 1018 20

0,78 1470 1918 1123 21

1,18 1533 1958 1264 22

1,58 1575 2009 1427 23

1,98 1680 2091 1673 31

2,38 1785 2183 2012 45

2,78 1911 2244 2293 56

3,18 2037 2275 2352 58

3,58 2142 2295 2317 58

3,98 2268 2315 2305 59

4,38 2373 2336 2317 60

4,78 2520 2346 2305 61

5,17 2625 2346 2270 59

5,57 2730 2346 2176 55

5,97 2856 2346 2141 54

6,37 2961 2346 2200 57

6,77 3066 2346 2235 57

7,15 3150 2346 2270 58

7,55 3255 2346 2270 57

7,95 3360 2346 2270 55

8,35 3465 2346 2293 55

8,75 3549 2346 2328 56

9,13 3633 2346 2352 56

9,53 3696 2346 2352 57

9,93 3801 2346 2363 57

10,33 3864 2336 2387 59

10,73 3969 2326 2387 61

11,13 4032 2305 2399 65

11,53 4116 2295 2363 65

11,92 4179 2275 2200 60

12,32 4242 2264 2188 60

12,72 4326 2234 2211 59

13,12 4368 2203 2211 59

13,52 4410 2183 2176 59

13,9 4473 2152 2176 61

14,3 4515 2132 2176 62

14,7 4578 2101 2141 64

15,1 4620 2060 2118 65

15,5 4662 2020 2106 67

15,9 4704 1999 2071 69

Proszę o pomoc co to oznacza i czy czasem nie załatwię turbiny jak będę dalej jeździł. Jeśli to groźne to co trzeba zrobić?, dodam że auto jeździ ok nie odczuwam braku mocy.

Dopisany: 20 Październik 2007, 20:40

--------------------------------------------------------------------------------

dodaję pomiar na 4 biegu

0,4 1554 1989 1556 22

0,8 1617 2040 1778 34

1,18 1638 2071 2001 44

1,58 1701 2122 2165 47

1,98 1764 2162 2223 51

2,38 1806 2193 2200 49

2,78 1869 2224 2188 49

3,18 1911 2244 2200 49

3,58 1953 2254 2235 51

3,97 2016 2275 2258 53

4,37 2079 2285 2282 54

4,77 2121 2295 2305 55

5,17 2184 2305 2328 57

5,57 2226 2315 2352 59

5,95 2268 2326 2363 59

6,35 2331 2326 2317 59

6,75 2373 2336 2235 54

7,15 2436 2336 2176 52

7,55 2478 2346 2141 49

7,95 2520 2346 2165 49

8,35 2562 2346 2211 51

8,75 2604 2346 2246 52

9,15 2667 2346 2270 52

9,55 2709 2346 2293 51

9,95 2751 2346 2317 52

10,35 2793 2346 2340 53

10,73 2856 2346 2352 53

11,13 2898 2346 2352 54

11,53 2919 2346 2340 55

11,93 2961 2346 2340 55

12,33 3024 2346 2340 55

12,72 3066 2346 2340 55

13,12 3108 2346 2340 55

13,52 3129 2346 2340 55

13,92 3171 2346 2340 55

14,32 3213 2346 2340 55

14,72 3255 2346 2328 55

15,12 3276 2346 2328 55

15,52 3318 2346 2328 55

15,92 3360 2346 2340 55

16,32 3381 2346 2340 55

16,72 3423 2346 2352 55

17,12 3444 2346 2363 57

17,5 3486 2346 2363 57

17,9 3507 2346 2363 57

18,3 3549 2346 2352 58

18,7 3570 2346 2340 57

19,1 3591 2346 2328 57

19,48 3612 2346 2340 57

19,88 3654 2346 2352 57

20,28 3675 2346 2363 57

20,68 3717 2346 2363 57

21,08 3738 2346 2363 57

21,47 3759 2346 2363 59

21,87 3780 2346 2363 59

22,27 3822 2336 2363 59

22,67 3843 2336 2375 61

23,07 3864 2336 2375 61

23,47 3885 2336 2375 62

23,87 3906 2326 2387 64

24,25 3927 2326 2375 65

24,65 3948 2326 2246 60

25,05 3969 2315 2246 59

25,45 3990 2315 2282 59

25,85 4032 2315 2317 60

26,24 4032 2305 2317 59

26,64 4053 2305 2317 60

27,04 4074 2295 2317 60

27,44 4095 2295 2305 61

27,84 4116 2295 2317 60

28,22 4137 2285 2305 62

28,62 4158 2285 2305 62

29,02 4158 2275 2293 62

29,42 4179 2275 2293 61

29,82 4200 2275 2282 62

Opublikowano

Wymontowanie i zamontowanie mogło pomóc, bo przy ponownym wkłaniu trzeba wymienić oringi na nowe. Należy ustawić PD zgodnie z danymi i na koniec- często w silnikach z pompkami siadają złączki elektryczne do PD. Kidyś przyjechał do mnie sharan nie palący najeden garnek, vag - usterka elektryczna 1 pompowtryskwacza. Na próbę zamieniłem 1 z 2, poskładałem i chodzi normalnie. Długo jeździł bez problemu, ale kazałem mu wymienić tą listwę elektryczną ( samochód mechanika), a ostatnio nawet mu dołożyłem parę koników i niutków.

Opublikowano

Wymontowanie i zamontowanie mogło pomóc, bo przy ponownym wkłaniu trzeba wymienić oringi na nowe. Należy ustawić PD zgodnie z danymi i na koniec- często w silnikach z pompkami siadają złączki elektryczne do PD. Kidyś przyjechał do mnie sharan nie palący najeden garnek, vag - usterka elektryczna 1 pompowtryskwacza. Na próbę zamieniłem 1 z 2, poskładałem i chodzi normalnie. Długo jeździł bez problemu, ale kazałem mu wymienić tą listwę elektryczną ( samochód mechanika), a ostatnio nawet mu dołożyłem parę koników i niutków.

Moje pytanie co to takiego PD i jak to można ustawić ? w moim aucie 2,5 disel 2000 rok. Bo czasem mi się zdarza że rano brakuje mi paliwa i muszę odpowietrzyć, dzieje się tak jak jeden dzień autko stoi bez jeżdżenia?

Opublikowano

W 2,5 są zwykłe wtryskiwacze, pompowtrysków tam nigdy nie montowali :gwizdanie:

Opublikowano

Witam wszystkich,

Mam pytanie do wszystkich znawców!!! Kto, co i czy w ogóle naprawił moje auto. Zacznę od początku. W aucie pojawiły się dwa objawy, pierwszy to drgania na wolnych obrotach. Drugi to taki że czasami po dłuższym postoju (ponad 8h) musiałem pokręcić auto z min. aby zapalić. Na przestrzeni dwóch miesięcy oba objawy się nasilały. Na forum zlokalizowałem kilka o ile nie kilkanaście osób z podobnymi objawami. Każdy mówił co innego, ale najwięcej opinii wskazywało na pompo-wtryski.

Oddałem auto do serwisu BOSCHA, na początku z pierwszego badania wyszło że jeden wtrysk odstaje od innych. Drugie badanie (na drugi dzień) nie pokazało nieprawidłowości. Wymontowali pompo-wtryski żeby zrobić im test. Diagnoza wszystkie wtryski do bani…….(już o tym pisałem) Zacząłem szukać pompek bo serwis zaproponował 1700 zł/sztuka. Adamooo zaproponował że sprzeda mi swoje..(dzięki jeszcze raz za propozycję)

Uwaga teraz najlepsze:

Powiedziałem żeby złożyli auto, a jak znajdę PD w dobrej cenie to przyjadę założyć. :foch: Ku mojemu zaskoczeniu po odebraniu autko nie trzęsło, :thumbup: ale nie podniecałem się bo wcześniej też objawy zanikały na jakiś czas. Nie pisałem wcześniej bo nie chciałem zapeszyć i dobrze przetestować auto. Przejechałem jakieś 2,5 tys. - ani gram drgań i pali za każdym razem na dotyk….. :dance:

Serwis teoretycznie nic nie zrobił tylko wymontował, przetestował i zamontował PD, czy ktoś może mnie oświecić dlaczego auto śmiga jak nowe….???? Przecież nie podmienili mi na lepsze :oklaski:

Może zapowietrzał się układ paliwowy :mysli: . Wskazuje na to to długie odpalanie po dłuższym postoju. Po prawidłowym poskładaniu wszystkiego problem już nie występuje. Teraz to możemy się tylko domyślać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...