lukaszr Opublikowano 19 Października 2007 Opublikowano 19 Października 2007 przetestował pewno tu tkwi rozwiązanie Żeby wszystkie problemy tak się rozwiązywały to życie byłoby piękniejsze Ale wracając do tematu - pojeździj jeszcze przynajmniej kolejne tylko kilometrów i jeżeli wszystko będzie ok to: 1. powinieneś być bardzo szczęśliwy, bo masz w kieszeni trochę PLN 2. ciekawy jestem czy to rzeczywiście przypadek - serwis mógł chcieć Ciebie naciągnąć, a z drugiej strony czasami tak jest, że wymontowanie i zamontowanie czyni cuda - coś się ruszy, dotknie, przesunie i działa. Wniosek: jeździj, ciesz się i daj znać za te powiedzmy 3 tyś km jak sprawa stoi, bo na pewno wiele osób to zainteresuje :>
letallec Opublikowano 19 Października 2007 Opublikowano 19 Października 2007 Gdzie ten serwis co robi takie cuda?[br]Dopisany: 19 Październik 2007, 21:50 _________________________________________________
Bartekl Opublikowano 20 Października 2007 Autor Opublikowano 20 Października 2007 Hej, to moje logi Group A: '011 Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% 0,38 1449 1887 1018 20 0,78 1470 1918 1123 21 1,18 1533 1958 1264 22 1,58 1575 2009 1427 23 1,98 1680 2091 1673 31 2,38 1785 2183 2012 45 2,78 1911 2244 2293 56 3,18 2037 2275 2352 58 3,58 2142 2295 2317 58 3,98 2268 2315 2305 59 4,38 2373 2336 2317 60 4,78 2520 2346 2305 61 5,17 2625 2346 2270 59 5,57 2730 2346 2176 55 5,97 2856 2346 2141 54 6,37 2961 2346 2200 57 6,77 3066 2346 2235 57 7,15 3150 2346 2270 58 7,55 3255 2346 2270 57 7,95 3360 2346 2270 55 8,35 3465 2346 2293 55 8,75 3549 2346 2328 56 9,13 3633 2346 2352 56 9,53 3696 2346 2352 57 9,93 3801 2346 2363 57 10,33 3864 2336 2387 59 10,73 3969 2326 2387 61 11,13 4032 2305 2399 65 11,53 4116 2295 2363 65 11,92 4179 2275 2200 60 12,32 4242 2264 2188 60 12,72 4326 2234 2211 59 13,12 4368 2203 2211 59 13,52 4410 2183 2176 59 13,9 4473 2152 2176 61 14,3 4515 2132 2176 62 14,7 4578 2101 2141 64 15,1 4620 2060 2118 65 15,5 4662 2020 2106 67 15,9 4704 1999 2071 69 Proszę o pomoc co to oznacza i czy czasem nie załatwię turbiny jak będę dalej jeździł. Jeśli to groźne to co trzeba zrobić?, dodam że auto jeździ ok nie odczuwam braku mocy. Dopisany: 20 Październik 2007, 20:40 -------------------------------------------------------------------------------- dodaję pomiar na 4 biegu 0,4 1554 1989 1556 22 0,8 1617 2040 1778 34 1,18 1638 2071 2001 44 1,58 1701 2122 2165 47 1,98 1764 2162 2223 51 2,38 1806 2193 2200 49 2,78 1869 2224 2188 49 3,18 1911 2244 2200 49 3,58 1953 2254 2235 51 3,97 2016 2275 2258 53 4,37 2079 2285 2282 54 4,77 2121 2295 2305 55 5,17 2184 2305 2328 57 5,57 2226 2315 2352 59 5,95 2268 2326 2363 59 6,35 2331 2326 2317 59 6,75 2373 2336 2235 54 7,15 2436 2336 2176 52 7,55 2478 2346 2141 49 7,95 2520 2346 2165 49 8,35 2562 2346 2211 51 8,75 2604 2346 2246 52 9,15 2667 2346 2270 52 9,55 2709 2346 2293 51 9,95 2751 2346 2317 52 10,35 2793 2346 2340 53 10,73 2856 2346 2352 53 11,13 2898 2346 2352 54 11,53 2919 2346 2340 55 11,93 2961 2346 2340 55 12,33 3024 2346 2340 55 12,72 3066 2346 2340 55 13,12 3108 2346 2340 55 13,52 3129 2346 2340 55 13,92 3171 2346 2340 55 14,32 3213 2346 2340 55 14,72 3255 2346 2328 55 15,12 3276 2346 2328 55 15,52 3318 2346 2328 55 15,92 3360 2346 2340 55 16,32 3381 2346 2340 55 16,72 3423 2346 2352 55 17,12 3444 2346 2363 57 17,5 3486 2346 2363 57 17,9 3507 2346 2363 57 18,3 3549 2346 2352 58 18,7 3570 2346 2340 57 19,1 3591 2346 2328 57 19,48 3612 2346 2340 57 19,88 3654 2346 2352 57 20,28 3675 2346 2363 57 20,68 3717 2346 2363 57 21,08 3738 2346 2363 57 21,47 3759 2346 2363 59 21,87 3780 2346 2363 59 22,27 3822 2336 2363 59 22,67 3843 2336 2375 61 23,07 3864 2336 2375 61 23,47 3885 2336 2375 62 23,87 3906 2326 2387 64 24,25 3927 2326 2375 65 24,65 3948 2326 2246 60 25,05 3969 2315 2246 59 25,45 3990 2315 2282 59 25,85 4032 2315 2317 60 26,24 4032 2305 2317 59 26,64 4053 2305 2317 60 27,04 4074 2295 2317 60 27,44 4095 2295 2305 61 27,84 4116 2295 2317 60 28,22 4137 2285 2305 62 28,62 4158 2285 2305 62 29,02 4158 2275 2293 62 29,42 4179 2275 2293 61 29,82 4200 2275 2282 62
kobra7 Opublikowano 20 Października 2007 Opublikowano 20 Października 2007 Wymontowanie i zamontowanie mogło pomóc, bo przy ponownym wkłaniu trzeba wymienić oringi na nowe. Należy ustawić PD zgodnie z danymi i na koniec- często w silnikach z pompkami siadają złączki elektryczne do PD. Kidyś przyjechał do mnie sharan nie palący najeden garnek, vag - usterka elektryczna 1 pompowtryskwacza. Na próbę zamieniłem 1 z 2, poskładałem i chodzi normalnie. Długo jeździł bez problemu, ale kazałem mu wymienić tą listwę elektryczną ( samochód mechanika), a ostatnio nawet mu dołożyłem parę koników i niutków.
maszer Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Wymontowanie i zamontowanie mogło pomóc, bo przy ponownym wkłaniu trzeba wymienić oringi na nowe. Należy ustawić PD zgodnie z danymi i na koniec- często w silnikach z pompkami siadają złączki elektryczne do PD. Kidyś przyjechał do mnie sharan nie palący najeden garnek, vag - usterka elektryczna 1 pompowtryskwacza. Na próbę zamieniłem 1 z 2, poskładałem i chodzi normalnie. Długo jeździł bez problemu, ale kazałem mu wymienić tą listwę elektryczną ( samochód mechanika), a ostatnio nawet mu dołożyłem parę koników i niutków. Moje pytanie co to takiego PD i jak to można ustawić ? w moim aucie 2,5 disel 2000 rok. Bo czasem mi się zdarza że rano brakuje mi paliwa i muszę odpowietrzyć, dzieje się tak jak jeden dzień autko stoi bez jeżdżenia?
piotrsob1 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 W 2,5 są zwykłe wtryskiwacze, pompowtrysków tam nigdy nie montowali :gwizdanie:
Pretor Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam wszystkich, Mam pytanie do wszystkich znawców!!! Kto, co i czy w ogóle naprawił moje auto. Zacznę od początku. W aucie pojawiły się dwa objawy, pierwszy to drgania na wolnych obrotach. Drugi to taki że czasami po dłuższym postoju (ponad 8h) musiałem pokręcić auto z min. aby zapalić. Na przestrzeni dwóch miesięcy oba objawy się nasilały. Na forum zlokalizowałem kilka o ile nie kilkanaście osób z podobnymi objawami. Każdy mówił co innego, ale najwięcej opinii wskazywało na pompo-wtryski. Oddałem auto do serwisu BOSCHA, na początku z pierwszego badania wyszło że jeden wtrysk odstaje od innych. Drugie badanie (na drugi dzień) nie pokazało nieprawidłowości. Wymontowali pompo-wtryski żeby zrobić im test. Diagnoza wszystkie wtryski do bani…….(już o tym pisałem) Zacząłem szukać pompek bo serwis zaproponował 1700 zł/sztuka. Adamooo zaproponował że sprzeda mi swoje..(dzięki jeszcze raz za propozycję) Uwaga teraz najlepsze: Powiedziałem żeby złożyli auto, a jak znajdę PD w dobrej cenie to przyjadę założyć. Ku mojemu zaskoczeniu po odebraniu autko nie trzęsło, ale nie podniecałem się bo wcześniej też objawy zanikały na jakiś czas. Nie pisałem wcześniej bo nie chciałem zapeszyć i dobrze przetestować auto. Przejechałem jakieś 2,5 tys. - ani gram drgań i pali za każdym razem na dotyk….. Serwis teoretycznie nic nie zrobił tylko wymontował, przetestował i zamontował PD, czy ktoś może mnie oświecić dlaczego auto śmiga jak nowe….???? Przecież nie podmienili mi na lepsze :oklaski: Może zapowietrzał się układ paliwowy . Wskazuje na to to długie odpalanie po dłuższym postoju. Po prawidłowym poskładaniu wszystkiego problem już nie występuje. Teraz to możemy się tylko domyślać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się