palemajtki Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Witam, Od niedawna jestem w posiadaniu audi a4 b5 1.8. Niestety już po krótkim okresie doszukałem się kilku dość poważnych usterek. Jedną z nich jest cieknący olej. Miałem nadzieje, że przyczyną jest jakaś uszczelka lub coś podobnego, lecz po wjechaniu na kanał okazało się niestety, że olej leje się praktycznie z każdej części silnika. Czy jest możliwość, że silnik po prostu się rozszczelnił? Kolejnym problemem jest niedziałający licznik wraz z obrotomierzem. Raz zdarza się, że działa, raz że nie. Podobno może być to kwestia zabrudzonej kostki przy skrzyni biegów, lecz czy dotyczyloby to również licznika? Proszę, o w miarę szybką odpowiedź i z góry dziękuje;) Pozdrawiam
Narcyz 35 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Co do wycieków , może jest zalany syntetykiem ? Ale mimo wszystko można stwierdzić że poprzedni właściciel nie dbał o auto.
palemajtki Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 zalany był z tego co wiem, półsyntetykiem. Po wylaniu sie prawie całego, dolałem olej mineralny. Byłem dziś u mechanika, który wymienił zapchaną strumiennice. Może ona mogła doprowadzić do rozszczelniania silnika? Tylko pytanie co teraz...
M_ILES Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Kolego, najpierw ustal skad cieknie, a potem pomyslimy o przyczynach i jak je usunac
palemajtki Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 wymyłem silnik i z prawie każdej szczeliny leciał olej więc ciezko jednoznacznie stwierdzic skad wycieka...
Bogumił Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 A niedziałanie licznika w jakich momentach się pojawia? Próbowałeś odłączyć klemy na jakiś czas? Ja ostatnio założyłem zestaw ksenonowy i kiedy po odpaleniu, gwałtownie włączyłem światła to cały licznik się "zawiesił" - obrotomierz i prędkościomierz przestał działać pozapalały się kontrolki. Po zdjęciu klem licznik zaczął normalnie działać - tylko że u mnie to była wina nagłego spadku napięcia. Może pojawia się jakiś "błąd", który komputer nie potrafi normalnie zinterpretować i skutkuje to niedziałaniem licznika. Podłączałeś VAG?
loloA4 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 odma cala? jak silnik sie zachowuje?
palemajtki Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 Ciężko stwierdzić w jakich momentach. Po prostu, po jednym odpaleniu silnika liczniki działają poprawnie, po kolejnym nie i wskazówka prędkościomierza jedynie drga. Co do odmy, wydaje się być w porządku. Dookoła niej było w miare czysto. Silnik pracuje dobrze. Nie przerywa i nie dymi. Na mocy raczej też nie ma żadnych ubytków.
kwiatek30-76 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Witam. Z tym wyciekiem to stawiam z doswiadczenia na to iz olej miales NAPEWNO wlany syntetyk. Niestety jak najszybciej trzeba by go zmienic na minerala. Jesli wycieki same z czasem sie nie poprzytykaja to niestety czeka Cie kapitalka z uszczelniania silnika. Niestety juz to przerobilem z oplem vectra b.
Armi Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Witam. Z tym wyciekiem to stawiam z doswiadczenia na to iz olej miales NAPEWNO wlany syntetyk. Niestety jak najszybciej trzeba by go zmienic na minerala. Jesli wycieki same z czasem sie nie poprzytykaja to niestety czeka Cie kapitalka z uszczelniania silnika. Niestety juz to przerobilem z oplem vectra b. I co to syntetyk spowodował, że olej cieknie? Prędzej miał zalany minerałem i jakimś moto doktorem zamiast uszczelnienia. Zmienił olej na lepszy i wyszło, że silnik nie jest taka igiełka. Syntetyk nie rozszczelnia silnika, więc nie WCISKAJ LUDZIOM CIEMNOTY.
palemajtki Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 silnik byl wczesniej zalany syntetykiem. Po wycieknięciu, dolałem mineralny. Kupiłem preparat, o nazwie "engine seal", który ma uszczelnić silnik. Mam nadzieje, że to pomoże i że nie będzie mnie czekało kapitalne uszczelnianie silnika bo to są chyba już dość konkretne koszta. Chyba, że znacie jakiś inny sposób?
Armi Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 silnik byl wczesniej zalany syntetykiem. Po wycieknięciu, dolałem mineralny. Kupiłem preparat, o nazwie "engine seal", który ma uszczelnić silnik. Mam nadzieje, że to pomoże i że nie będzie mnie czekało kapitalne uszczelnianie silnika bo to są chyba już dość konkretne koszta. Chyba, że znacie jakiś inny sposób? Dolałeś mineralny? Próbuj takimi środkami a na drugi raz dobrze sprawdź samochód przed kupnem :gwizdanie:
kwiatek30-76 Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Zgadza sie pomylilem syntetyk z mineralem-ten jest zadki!! A co do uszczelnienia to uszczelnianie preparatami jest nic nie warte bo i tak je wymywa!. A panie armistead zwracanie uwagi w ten sposob jest hujowe! To ze sie pomylilem potrafie przyznac!
Armi Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Zgadza sie pomylilem syntetyk z mineralem-ten jest zadki!! A co do uszczelnienia to uszczelnianie preparatami jest nic nie warte bo i tak je wymywa!. A panie armistead zwracanie uwagi w ten sposob jest hujowe! To ze sie pomylilem potrafie przyznac! Ja też się potrafię przyznać Jestem przewrażliwiony na osoby, które głoszą że wlanie oleju syntetycznego do silnika powoduje jego rozszczelnienie, stąd ten nieuprzejmy ton. Mój błąd.
loloA4 Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 nie boisz sie lac takich dodatków?
palemajtki Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 a co w nich jest złego? z tego co wiem, to chyba nie szkodzą silnikowi, wrecz przeciwnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się