kml_84 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Witam. Mam problem z rolką napinacza bądź całym napinaczem w moim 1-Zecie . Otóż po odpaleniu silnika piszczy mi coś pod maską, myślałem, że to pasek. Jak się lepiej przyjrzałem zobaczyłem że rolka napinacza nie chodzi w osi napinacza tylko jest lekko skrzywiona. Chciałem zakupić cały nowy napinacz ale sprzedawca w sklepie stwierdził, że całego napinacza nie trzeba tylko samą rolkę ponieważ najprawdopodobniej padło łożysko rolki. Sam nie wiem co robić, czy wymienić cały napinacz czy tylko rolkę?? pomóżcie proszę bo koszt jest dość znaczy. Dodam że pasek (wydaje mi się) jest prawidłowo napięty i podczas pracy nie skacze ani się nie zacina. Natomiast na allegro widzę że większość osób kupuje cały napinacz . Czekam na podpowiedzi, pozdr.
grabson765 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 ja bym kupil caly napinacz.... ja ostatnio wymienialem rozrzad i za ten napinacz kompletny firmy febi zaplacilem 240zl po znizkach... firmy INA jest tanszy ale akurat nie mieli na stanie. da sie go wymienic bez rozbierania przodu.
Jastrzab-Gorzow Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Wymiana rolki nic nie pomoże, musisz wymienić cały napinacz. To standardowe uszkodzenie w tym silniku, jak nie wymienisz odrazu to zacznie przecierać osłonę od rozrządu. Zamienniki tak jak napisał kolega jakieś 150, ori ok. 400 PLNów. Pozdrawiam.
goldi Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Dokładniej jak koledzy napisali sama wymiana rolki nie pomorze ja za RUVILLE płaciłem 220 stary napinacz też miałem pod kątem i tak jak kolega napisał bez zdejmowania przodu da radę zrobić jak już odkręcisz wisco to jesteś w domu
Jarkost Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Witam. Podepnę się pod temat. W moim B7 silnik BRD też mam problem z tym napinacze, słychać rolkę jak chodzi-(szumi), a sama rolka patrząc z góry ma delikatne bicia. Panowie co radzicie wymiana rolki czy też całego napinacza?
lesand Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Witam. Podepnę się pod temat. W moim B7 silnik BRD też mam problem z tym napinacze, słychać rolkę jak chodzi-(szumi), a sama rolka patrząc z góry ma delikatne bicia. Panowie co radzicie wymiana rolki czy też całego napinacza? nie ma się nad czym zastanawiać, wymieniaj cały
marewel Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Do brd napinacz jes 4razy tanszy niz do 1z
Jarkost Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Tak tańszy tylko roboty trochę więcej, przynajmniej tak mi się wydaje że rolkę od góry bym sam wymienił a z całością to trzeba chyba do warsztatu a z czasem wolnym u mnie nie za bardzo. :>
kml_84 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 Napinacz i pasek wymieniony:] Kupiłem najtańszy z gw na rok za 105zł - miałbyć HP ale na opakowaniu było Maxgear + pasek Gates - 53zł. w razie jak się zepsuje to oddam na gw bo sam wymieniałem. Niestety nie zajęło mi to wcale mało czasu bo aż 3,5 godz... Tak jak wszyscy mówią - największy problem to odkręcenie wiskozy, męczyłem się chyba z godz żeby dobrać odpowiedni 'bolec' - mocny i cienki, ok 4mm. Jeśli chodzi o mój stary napinacz to tak jak koledzy pisaliście - rolka i łożysko było i nadal jest ok, a napinacz jakimś cudem wygiął się gdzieś pod sprężyną. Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się