danisz_ 0 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Tak jak w temacie - co moze powodowac taki wzrost? Zauwazylem, ze przez ostatnie 1.5 miesiaca auto pali mi o okolo litr wicej na 100km. Wymienilem olej, wszystkie filtry i dalej nic. Mniej wiecej w tym czasie zalozylem nowe opony, ale to niemozliwe zeby powodowaly taki wzrost. Gdzie jeszcze zajrzec? sorki za brak polskich znakow ale cos mi sie poprzestawialo z klawiatura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Sprawdz temp. silnika bo mzoe termostat padl. Klima kod 49 i nie pytaj jak to wlaczyc bo jest na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danisz_ 0 Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 mam temperature 85 stopni i bylo tak od zawsze jak mam auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoKrY 0 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 jakość paliwa!>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danisz_ 0 Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 caly czas verva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Troche dla mnie dziwne, a spalanie wg FIS takie masz?? Parametry oleju takie same? FIS czasem przeklamuje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Wymienilem olej, wszystkie filtry i dalej nic. Jakiej firmy filtry wstawiłeś ?? caly czas verva Spróbuj kilka zbiorników pojeździć na EKODIESEL z PKN Orlen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danisz_ 0 Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 nie mam licznika z FISem, Spalanie wyliczam zawsze po zatankowaniu pod korek, zawsze lalem verve na orlenie i wychodzilo mi srednio 6.5l/100km od 3 czy 4 zbiornikow wychodzi mi 7.5 -8/100km. Bylo juz tak przed wymiana filtrow i oleju. Filtr paliwa mam hengst czy jakos tak a oleju filtron, dodam, ze zawsze taki mialem bo taki maja w olejarni gdzie zmieniam olej. Olej to Mobil 10w-40 i zawsze taki byl, znika w ilosci okolo 200g na 10000km. Jezdze po wojewodztwie wiec paliwo tankuje na roznych stacjach ale zawsze orlenu. ma ktos jakis pomysl??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Jeżdżąc odcinki 2-3 km (szczególnie niedogrzanym autem) po mieście łatwo uzyskać spalanie nawet o 1,5 litra wyższe niz ciąglą jazdą po mieście. Może latem też wiecej jeżdziłeś w trasie. Generalnie ok. 7 litrów nie jest alarmujące. koło 8 to już coś nie tak. Napisz jeszcze o tych oponach bo jak zmieniłeś z 195 na 225 to szerokość kapci ma spore znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danisz_ 0 Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 opony byly 205/60r15 i takie same kupilem. Generalnie jezdze w trasie, malo mam takich krotkich przejazdow po miescie. dzis znow zatankowalem 55 litrow na ktorych zrobilem 755km i to samej trasy, co daje srednie zuzycie 7.3 litra wczesniej jak zrobilem sama trase to wychodzilo mi najmniej 5.7 a max 6 litrow, generalnie mialem zawsze 6.5/100km w cyklu mieszanym. Litr wiecej na 100km daje mi przy przebiegu 2500 - 3000km miesiecznie stowke w plecy a w skali roku... komplet wahaczy na przyklad. Zrobilem dzis logi, niebawem wkleje. dodam jeszcze, ze kat wtrysku mam na 68 w BS, co jest dziwne bo na pewno byl ustawiony na 51 jeszcze latem. czy to mozliwe zeby sie sam przestawil, czy oznacza to moze nadchodzaca smierc pompy. Dodam jeszcze ze od poczatku nie moge sie pozbyc bledu 00550. Caly czas powraca. RATUNKU, POMOCY!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Ta mała część logów wygląda dobrze - nie wiadomo co z pozostałą częścią. Musiałbyś zrobić pełne logi wg: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 Co do filtrów to nie stosuj jakiś wynalazków - albo bierz ori albo KECHTA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Może jednak opony? Jakie miałes? Jakie założyłeś? U mojego znajomego po wymianie opon spalanie wzrosło o 1.5 litra na 100 km! (ale benzyna 3.0 V6) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danisz_ 0 Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 miałem continental a założyłem kleber dynaxer hp2. Postaram się też dziś dorobić resztę logów. może by przełożyć koła na zimowe i pojeździć? W przyszłym tygodniu ma być zimniej... Już nie wiem co mam myśleć o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vetto 0 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Witam, jezeli temp. otoczenia spada do ok 10stop. to autko troche bedzie wiecej palilo, a oponki tez maja do siebie na kazdych inaczej ci wyjdzie. Zima spalanie moze wachac sie nawet do 2l roznicy (opony inne itp.) nawet wlaczone swiatla odbijaja sie na spalaniu, cisnienie opon, ja mam goodyear'a i jak jest sucho to sa swietne ale na mokrej powierzchni sa totalnie do bani, slizgaja sie przy ruszaniu a i ABS mi wylapuje jak lekko przycisne przed zakrentem . z tych ktore urzywalem to polecam pirelki p6000 i continetal chyba naljepsze w deszcz. A co do twego pytania, to jedynie jeszcze mi sie nasuwa: filter paliwa, moze jest zasyfiony. pozdrawiam , powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danisz_ 0 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 A co do twego pytania, to jedynie jeszcze mi sie nasuwa: filter paliwa, moze jest zasyfiony. pozdrawiam , powodzenia wymieniony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 nie wiem czy dobrze mysle ale jak mialem celice to sonda lambda byla j... i tez przez to spalanie bylo wyzsze moze warto sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 nie wiem czy dobrze mysle ale jak mialem celice to sonda lambda byla j... i tez przez to spalanie bylo wyzsze moze warto sprawdzic Też może tak być. Warto by sprawdzić jak ona działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych 0 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 wlasnie sie dowiedzialem ze w silniku diesla jest sonda lambda - czlowiek zawsze uczy sie cos nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danisz_ 0 Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Zebrałem wszystkie logi do kupy. Są w dziale diagnostyuka VAG o tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18042.0.html [br]Dopisany: 07 Październik 2007, 12:09 _________________________________________________czy aby napewno w TDI, czy to innym dieselu jest sonda lambda??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 sonda lambda w Twoim tdi nie istnieje.. jest w nowszych struclach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi