wowo Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 W serii przy głaskaniu pedału miescił sie w 10l w miescie teraz nima tak rózowo :/
Thom4s Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 To ile teraz łyka? Bo u mnie seria w te mrozy pali 12-13 po mieście.
wowo Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 W granicach 15l przy obecnej pogodzie.
Thom4s Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 W granicach 15l przy obecnej pogodzie. To jak na tą moc i tak świetny wynik. S4 V8 pali dużo więcej.
Flyer Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 W granicach 15l przy obecnej pogodzie. To jak na tą moc i tak świetny wynik. S4 V8 pali dużo więcej. Nie porownujmy spalania 1.8 R4 do 4.2 V8 Moc moca, pojemnosc pojemnoscia. No i waga... S4 1800kg, a TT ile? 1400?
Thom4s Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 W granicach 15l przy obecnej pogodzie. To jak na tą moc i tak świetny wynik. S4 V8 pali dużo więcej. Nie porownujmy spalania 1.8 R4 do 4.2 V8 Moc moca, pojemnosc pojemnoscia. No i waga... S4 1800kg, a TT ile? 1400? Mimo wszystko wowo ma te 330KM przy mniejszym spalaniu, a S4..... :gwizdanie: Nie chodzi tu nawet o masę, ale rozwijaną moc, którą S4 lubi zgubić.
gregory Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Które 4.2 trzyma serię? Bo chyba mało które zacznijmy od tego. I z tych 344KM niekiedy jest coś w okolicach niecałe 300. Spalanie/osiągi oczywiście bezdyskusyjnie na korzyść TT 1.8T , bo takie 1.8T przy spokojnej jeździe zje połowę tego co V8 . Tylko dbać o silnik. Jak chciałbyś iść na 370KM to tłoki będą najsłabszym punktem, no i FWD
wowo Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Te spalanie to przy spokojnej rozsadnej jeździe. Przy pałowaniu spalanie przyprawia o zawrót głowy i wole nawet nie liczyć. Wskazówka opada w ooczach W PL wszyscy sie srają z tłokami juz przy mocach 350PS. W Grecji, Skandynawii i za oceanem 400-500PS nie jest niczym nadzwyczajnym. Mój ziom ma 420PS od 2 lat i śmiga bezawaryjnie. Zobaczymy, miejmy nadzieje że i mi się uda
Buba Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 a dlaczego ma sie nie udac, jak bedzie dobry tuner ktory nie zjara dołu podczas strojenia to powinno wszystko smigac
gregory Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Ważniejsze są korby od tłoków, bo to one się najpierw pogną. Jednak w razie jakiegoś spalania stukowego bezpieczniej jest mieć kute, po to się je głównie zakłada. Bo zakładając sytuację, że któraś z cewek/cewki będzie psocić i pojawi się stukowe, to przy takim doładowaniu rzędu 1,5Bar zwykły tłok może spłynąć o wiele prędzej jak kuty.
wowo Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Dokładnie tak, Jednak zakładam wystrojenie bez stuków [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 22:41_________________________________________________Mały update GT3071R korby IE głowica AEB by VRService + kpl. zaworowy +1mm Supertech kolektor dolotowy home made na bazie AGU przepustnica S4 uruchomiona softem zmienna faza wałków rozrządu strojenie MR Motors Boost 1,5bar EGT 850st.C
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 uruchomiona softem zmienna faza wałków rozrządu wałka ssącego dokładnie mówiąc, nie wałków, tutaj sie pomyliłeś
Mariot Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 pogratulowac wyniku a jakie to czasy robi teraz ? 0-100 0-200 i na 1/4 ??
gregory Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Piękny wykres, auto pewnie nieźle za-pierdala, bo moment trzyma do samej góry więc ciąg jest do końca jednostajny, nie słabnie, a to ma duże znaczenie co do odczuć. Teraz tylko szpera i drag slicki i auto może będzie robić niezłe czasy
Buba Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Piękny wykres, auto pewnie nieźle za-pierdala, bo moment trzyma do samej góry więc ciąg jest do końca jednostajny, nie słabnie, a to ma duże znaczenie co do odczuć. Teraz tylko szpera i drag slicki i auto może będzie robić niezłe czasy jak półosiek nie ukręci
gregory Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Piękny wykres, auto pewnie nieźle za-pierdala, bo moment trzyma do samej góry więc ciąg jest do końca jednostajny, nie słabnie, a to ma duże znaczenie co do odczuć. Teraz tylko szpera i drag slicki i auto może będzie robić niezłe czasy jak półosiek nie ukręci To swoją drogą Lepiej mieć zawsze 2 w zapasie
wowo Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 Sliki sa, zeszperowana skrzynka również Czekamy na sprzegło i półosie
gregory Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Coś czuję, że to auto skopie nie jeden tyłek mocniejszemu 4x4 :gwizdanie:
grzes1150 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Przy FWD musi upalać aż po piąty bieg Szczęka opada
Buba Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Sliki sa, zeszperowana skrzynka również Czekamy na sprzegło i półosie potrójnie zbrojone :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się