Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

no ja ostatnio kupiłem decabit

Decabit da radę.

Ja też jestem zbokiem jeśli chodzi o car detailing i u mnie proces oczyszczania lakieru to praktycznie pół dnia roboty, ale lakier po pełnej dekontaminacji musi być gładki jak pupa niemowlaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Ciekawi mnie jak teraz na mojej b6 będzie po pełnym etapie specjalnie odpuszczam 2 dni szkołę żeby to porządnie zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prickbort to Tar Remover jak każdy inny tylko niby skuteczniejszy. Ja nie miałem okazji wypróbować, ale w arsenale mam kilka innych skutecznych środków do walki z resztkami gumy/asfaltu.

Ja tam zwykłą margaryną nasmarowałem i pomału schodzą te kropki z asfaltu czy to lepiku po tych remontach dróg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie jak teraz na mojej b6 będzie po pełnym etapie specjalnie odpuszczam 2 dni szkołę żeby to porządnie zrobić.

A matura to się sama zda? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie jak teraz na mojej b6 będzie po pełnym etapie specjalnie odpuszczam 2 dni szkołę żeby to porządnie zrobić.

to sie nazywa poswięcenie:wink: ja jak za mojego bede sie brał to wezme sobie z tydzien wolnego w pracy:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stożek czy kula ?

Właśnie 20mm chyba bym brał w razie czego, żeby później nie żałować że mało :D

Stożek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC on board

---------- Post dopisany at 23:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:46 ----------

Tak to wygląda

fmicmini.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem również logi tydzień temu i dziś. Jutro wrzucę do oceny te dzisiejsze.

Spostrzeżenia:

-moc podobna, moment 260Nm max na seryjnym IC na FMIC 273 Nm (logowanie bloku 120)

-pobudka Turbo na serii 2800 obrotów na FMIC 2600,

-temp. w dolocie seria max 48*C na FMIC 24*C max, w picu: IC 21*C, FMIC 12*C

-auto nie muli już na rozgrzanym silniku i jest dużo żwawsze i reaguje szybciej a obroty szybciej się wkręcają

-kolektor dolotowy po pałowaniu zimny:decayed:

---------- Post dopisany at 23:26 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ----------

a gdzie halogeny?:kwasny:

Właśnie kupiłem od Marcin023. jutro wysyła, kratki też już czekają w PL w domu. Jak dojdą halogeny to potem wysyłka do mnie do IRL:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie jak teraz na mojej b6 będzie po pełnym etapie specjalnie odpuszczam 2 dni szkołę żeby to porządnie zrobić.

A matura to się sama zda? :grin:

Do matury jestem już przygotowany więc lajt:naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem również logi tydzień temu i dziś. Jutro wrzucę do oceny te dzisiejsze.

Spostrzeżenia:

-moc podobna, moment 260Nm max na seryjnym IC na FMIC 273 Nm (logowanie bloku 120)

-pobudka Turbo na serii 2800 obrotów na FMIC 2600,

-temp. w dolocie seria max 48*C na FMIC 24*C max, w picu: IC 21*C, FMIC 12*C

-auto nie muli już na rozgrzanym silniku i jest dużo żwawsze i reaguje szybciej a obroty szybciej się wkręcają

-kolektor dolotowy po pałowaniu zimny:decayed:

---------- Post dopisany at 23:26 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ----------

a gdzie halogeny?:kwasny:

Właśnie kupiłem od Marcin023. jutro wysyła, kratki też już czekają w PL w domu. Jak dojdą halogeny to potem wysyłka do mnie do IRL:wink:

gotowiec czy sam rezałaś :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gotowiec

po ile taki :whistling:

toż chyba na wysapach kupował zestaw 155funtów ma w temacie o ile dobrze pamiętam

---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ----------

trochę z pamięcią słabo

ile taki komplecik?

Chcieli 440Funa

Ja wynegocjowałem 450 euro z wysyłką do Irlandii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 150 funa jest zestaw z rurkami do pocięcia i pospawania plus trzeba wyrezać miejsce na map-sensor i DV a ja nie spawam więc musiałbym zapłacić komuś czyli by wyszło na jedno.

I tak z lewej strony będę musiał skrócić rurkę w miejscu wyjścia z IC bo jest za długa i kratka nie wejdzie.

A tu jak zwykle nie jak się jeździ tylko gadka o kasie:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:grin: za***iście:jerk::jerk::jerk: jeszcze trzeba poprawić dopływ powietrza do turbo:decayed:

---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ----------

Mlody nie pisz tak głośno bo ogłuchnę:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ktoś na sprzedaż lewych listew drzwiowych do B6 ?

chodzi o seryjne? zew? ja mam caly komplet w kolorze czarnym zostaly mi po zmianie na listwy s4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...