Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

szlak mnie trafia z audi... nie było nigdy problemów..

zaczeło sie od braku ogrzewania.. mówie klimatronik. teraz okazuje sie ze auto sie grzeje... w dodatku wskaznik pokazuje 90*C a VAG 105 a nawet 110 weszło...

czy to wina termostatu ze brak ogrzewania czy moze padła pompa wody? vagina była juz podlaczana

Czujnik w termostacie sie wysrywa. Ja mialem to samo. W vagu nic nie pokazywalo, dpoiero po czasie.

---------- Post dopisany at 13:32 ---------- Poprzedni post napisany at 13:28 ----------

[

mam nadzieje bo juz rózne opcje biore pod uwage. nawet uszczelke pod glowica. w PN auto idzie na warsztat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

panowie jaki transponder kupić do b6 z 2003-2004r. crypto 48 ? bo są jeszcze jakieś megamos T6 czy TP25 i inne..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dacie wiarę, że w Italii nie idzie dostać przegubu wewnętrznego do mojej B6?

Oczywiście nigdzie po za serwisem, gdzie kosztuje 320 €...

Masakra. Fura już miesiąc stoi na warsztacie a mnie chyba jakiś szlag trafi :rant:

No to czemu nie dajesz znać :facepalm:

Już nie chciałem Ci tyłka zawracać. I tak na brak zajęć nie narzekasz...

Zaraz jadę do mechanika i zobaczę co tam w trawie piszczy. Jak coś to wezmę stary przegub, spakuję i Ci wyślę.

Zresztą zadzwonie, to pogadamy.

Nowy ori przegub wewnętrzny do Twojej kosztuje 748zł (cena po rabacie) ale muszę zdać stary.

No chyba, że chcesz w lepszej cenie dorwać używkę - od manuala lub automatu z silnikiem V8 będzie OK. Oprócz tego manuale lub automaty od MY2005: 1.9TDI, 2.4 i 3.0 MPI, 2.5TDI a także 1.8T 190KM BEX. Jest tego więcej (np. od niektórych wersji Q też podejdzie ale lista którą wrzuciłem zupełnie wystarczy :thumbup1:).

Problem z używką jest taki, że mój mechanior znalazł kilka sztuk, ale , choć wydają się identyczne, to zazwyczaj mają inny rozstaw śrub. Niestety dzisiaj z mechanikiem nie pogadałem, bo dzisiaj w makaroniarni święto, więc się obijają nieroby :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio cos zaczelo mi pukac przy ruszaniu, takie pojedyncze puk zaraz po ruszeniu i czasami jak hamuje zaraz przed zatrzymaniem. Slyszalne gdzies z przodu auta tak mniej wiecej na srodku:thumbdown: Co to moze byc?

sprawdź poduszkę skrzyni,wrzuć 1-bieg zaciągnij ręczny i powoli ruszaj ,jak poducha to będziesz słyszał taki głuchy dźwięk jak będzie cisz powtórz to na wstecznym ja tak miałem po wymianie cisza

kurczeto jest prawdopodobne bo poduszki silnika wymienione, przeguby tez :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki adapter do rnsa kupić aby podłączyć DVD i Kamerę cofania?

olej dvd bo i tak nie będziesz oglądał..idź w tv tuner ..ja tak zrobiłem z 5lat temu i używam codziennie..dvd odpaliłem może z 1 raz..

myślę że ten tv tuner ma wyjście av gdzie podłączasz kamere wsteczną

Zestaw tunera DVB-T HD4TV do Audi RNS-E - DVD/TV - e-shop - Naviservice.com.pl - okablowania do systemów nawigacji satelitarnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki adapter do rnsa kupić aby podłączyć DVD i Kamerę cofania?

olej dvd bo i tak nie będziesz oglądał..idź w tv tuner ..ja tak zrobiłem z 5lat temu i używam codziennie..dvd odpaliłem może z 1 raz..

myślę że ten tv tuner ma wyjście av gdzie podłączasz kamere wsteczną

Zestaw tunera DVB-T HD4TV do Audi RNS-E - DVD/TV - e-shop - Naviservice.com.pl - okablowania do systemów nawigacji satelitarnej

A ten tuner to już odbiera cyfrowo tv? A jak film kolo puszczał trzeba mieć coś jeszcze?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

film to puszczał przez usb lub jakiejś karty..dvd nie potrzebujesz skoro odbiera Ci z przenośnych pamięci..

---------- Post dopisany at 00:12 ---------- Poprzedni post napisany at 00:11 ----------

tak to jest tv cyfrowy i odbiór jak w domu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was montował może przetwornice D4S Koito z Avensis jeżeli tak to miałbym kilka pytań.

to pytaj...

będę to miał u siebie i jeszcze się nie przyglądałem jak to zamontować...

jak coś to Gwert-ego trzeba uderzyć, bo on mi to sprzedał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was montował może przetwornice D4S Koito z Avensis jeżeli tak to miałbym kilka pytań.

to pytaj...

będę to miał u siebie i jeszcze się nie przyglądałem jak to zamontować...

jak coś to Gwert-ego trzeba uderzyć, bo on mi to sprzedał...

No bo właśnie jest problem z umiejscowieniem tej przetwornicy w obudowie czarnej jest b. duża jak na lampe do b6 natomiast bez tego elektronika jest na wierzchu. Montujesz żarnik z adapterem do soczewki ? Czy masz soczewki z B8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja chce je jednak wrzucić do środka lamp żeby było w miarę ori. Ciekawe czy żarnik z adapterem czy bez bo ja planuje bez. Myślę nad tym żeby odkręcić czarne obudowy i podkleić kawałkiem plastiku żeby elektroniki nie narażać na zawilgocenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dominiki ja u siebie montowałem te przetwornice i spoko da rade..wygląda prawie jak ori :) trzeba poprzycinać czarne ramki, dołożyć dekielek i pasi wszystko na styk..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja chce je jednak wrzucić do środka lamp żeby było w miarę ori. Ciekawe czy żarnik z adapterem czy bez bo ja planuje bez. Myślę nad tym żeby odkręcić czarne obudowy i podkleić kawałkiem plastiku żeby elektroniki nie narażać na zawilgocenie.

a dałoby radę abyś cyknął fotkę...

dla potomności...:wink: jak to żeś tam wykombinował???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego "dominikt1" ja tez montowalem owe przetwornice KOITO D4S do zwyklych lamp i jak juz koledzy wspomnieli , zdejmujesz i wywalasz te czarne obudowy , docinasz na wymiar jakis ladny dekielek aby zakryc cala elektronike (ja dociolem sobie dekielki z cienkiej blachy , podkleilem silikonem aby wilgoc sie nie dostawala do srodka i skrecone wszystko na srubki do otworow juz zrobionych w tych przetwornicach)

Calosc ladnie mozna wkomponowac od spodu do lampy , troche trzeba jeszcze na bokach zebrac plastiku w lampie (w tej wnece pod ori przetwornice) zeby wszystko ladnie wpasowac do srodka.

Co do zarowki to ja robilem taki myk ze obudowe palnika D4S szlifowalem pod gniazdo H7 ale za duzo z tym roboty i latwo mozna uszkodzic palnik ksenonowy tak wiec zmienilem soczewki na kompletne z lamp ksenonowych od S4 i wszystko ladnie pasuje bez zbednych ceregieli.

---------- Post dopisany at 00:58 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ----------

Koledzy wklejam zdjecie moich foteli do , ktorych jak wspominalem pare postow wczesniej poszukuje wkladu gabkowego oparcia do fotela pasazera wersja PL

http://img89.imageshack.us/img89/3807/201212072259581j.jpg

I jakiego typu sa te fotele ? Byly wykrecone z A4 B7 S-Line full pakiet a jednak koledzy z klubu twierdza ze bez wyszycia logo S-Line na oparciu to nie S-line to jak to jest?

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi coś się wydaje, że to są zwykłe fotele z b7...

bo ani to skóra ani nic...,

nie wiem czy były inne fotele w podstawowej wersji montowane w b7...

(ale ja mam b6) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...