Marcino87 5 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Potrzebował bym numerki tych spinek drzwi, białych i czarnych, ma ktoś? -spinki do tapicerki drzwi 8E0 868 243 czarne, 8E0 867 276 białe A będzie ktoś czasem w ASO ? By mi mógł kupić te spinki tak przy okazji Jutro bede zamawial dla domina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Marcin to weź mi 10 czarnych i 6 białych co ? i jeszcze bym potrzebował taki badziew : to jest osłonka na chłodncę ta gumowa z góry bo jej nie mam, jak by dało rade to będę wdzięczny mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jozek podaj mi nr i ilośc sztuk na whasta ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 o kuzwa Marcin ale ze co , stalo sie to jak wracałes z wymiany pompek:shock3: Dominiku tak , stalo sie to juz po wymianie pompek , przez okolo 100km nic sie zlego nie dzialo az wkoncu glosny huk , dziwny dzwiek z silnika i po wcisnieciu sprzegla silnik zgasl i po otwarciu maski zobaczylem co sie stalo Na poczatku myslalem , ze mechanik nie dokrecil ktorejs ze srub mocujacych dzwigienki ale dopiero po zdjeciu pokrywy okazalo sie , ze dzwigienka sie rozsypala. Mechanik powiedzial odrazu zanim mu jeszcze powiedzialem co dokladnie sie stalo , ze podejrzewa zmeczenie materialu jak dzwigienka wyskoczyla gora przez pokrywe zaworow. Ponoc juz mial taki przypadek kiedy przyciagneli do niego A3 dokladnie z tym samym problemem , ze podczas jazdy pekla dzwignia napedzajaca pompowtrysk. Na moj chlopski rozum z tlokami jak i z gora silnika czyli walek , panewki itd. nic sie zlego nie stalo. Napeno musze wyplukac , wyczyscic silnik z opilkow metalu i spuscic caly olej aby wypadly jakies pozostale kawalki metalu i pewnie zalac jeszcze raz swiezym olejem wyplukac i znow spuscic a co za tym idzie ? a no pierdolo..... koszta , koszta , koszta ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego.... Ponoc zmeczenie materialu , jak by nie patrzec Moje autko ma nalatane juz 504 tys. km. O kuźwa no to naprawdę niezły wynik...szkoda tylko że taki pech akurat teraz:kwasny: jakie koszta Cię pociągną? Narazie jeszcze licze ale 1500zl to juz za nowa pokrywe zaworow i te nowe dzwigienki + nowe sruby mocujace , + dokladne plukanie silnika z opilkow metalu itp. no i ponowna regulacja wszystkiego przez mechanika bo Ja akurat nie mam o tym pojecia jak wyregulowac kazda dzwigienke pod pompowtrysk. Tak wiec licze , ze kwota sie zamknie w kwocie 2000-2200zl Kupuj goły słupek silnik BLT i bedziesz śmigał Jak nowy nie oplaca sie remontować Kolego przepraszam , ze pytam ale co dokladnie masz na mysli , co oznacza " kupuj goly slupek ..." Nie rozumiem dokladnie , moze dlatego , ze teraz mam zaduzo na glowie zeby to wszystko ogarnac , wspomne tylko , ze glowica z mojej niuni jes po kapitalnym remoncie w zeszlym roku i moze od remontu przejechalem 20 tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andr3i 1 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 o kuzwa Marcin ale ze co , stalo sie to jak wracałes z wymiany pompek:shock3: Dominiku tak , stalo sie to juz po wymianie pompek , przez okolo 100km nic sie zlego nie dzialo az wkoncu glosny huk , dziwny dzwiek z silnika i po wcisnieciu sprzegla silnik zgasl i po otwarciu maski zobaczylem co sie stalo Na poczatku myslalem , ze mechanik nie dokrecil ktorejs ze srub mocujacych dzwigienki ale dopiero po zdjeciu pokrywy okazalo sie , ze dzwigienka sie rozsypala. Mechanik powiedzial odrazu zanim mu jeszcze powiedzialem co dokladnie sie stalo , ze podejrzewa zmeczenie materialu jak dzwigienka wyskoczyla gora przez pokrywe zaworow. Ponoc juz mial taki przypadek kiedy przyciagneli do niego A3 dokladnie z tym samym problemem , ze podczas jazdy pekla dzwignia napedzajaca pompowtrysk. Na moj chlopski rozum z tlokami jak i z gora silnika czyli walek , panewki itd. nic sie zlego nie stalo. Napeno musze wyplukac , wyczyscic silnik z opilkow metalu i spuscic caly olej aby wypadly jakies pozostale kawalki metalu i pewnie zalac jeszcze raz swiezym olejem wyplukac i znow spuscic a co za tym idzie ? a no pierdolo..... koszta , koszta , koszta ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego.... Ponoc zmeczenie materialu , jak by nie patrzec Moje autko ma nalatane juz 504 tys. km. O kuźwa no to naprawdę niezły wynik...szkoda tylko że taki pech akurat teraz:kwasny: jakie koszta Cię pociągną? Narazie jeszcze licze ale 1500zl to juz za nowa pokrywe zaworow i te nowe dzwigienki + nowe sruby mocujace , + dokladne plukanie silnika z opilkow metalu itp. no i ponowna regulacja wszystkiego przez mechanika bo Ja akurat nie mam o tym pojecia jak wyregulowac kazda dzwigienke pod pompowtrysk. Tak wiec licze , ze kwota sie zamknie w kwocie 2000-2200zl Kupuj goły słupek silnik BLT i bedziesz śmigał Jak nowy nie oplaca sie remontować Kolego przepraszam , ze pytam ale co dokladnie masz na mysli , co oznacza " kupuj goly slupek ..." Nie rozumiem dokladnie , moze dlatego , ze teraz mam zaduzo na glowie zeby to wszystko ogarnac , wspomne tylko , ze glowica z mojej niuni jes po kapitalnym remoncie w zeszlym roku i moze od remontu przejechalem 20 tys. km. Marcin przykro m ize sie autko posypalo ale popatrz na to z drugiej strony znajdz 2.7biT i bedzie banan caly czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 o kuzwa Marcin ale ze co , stalo sie to jak wracałes z wymiany pompek:shock3: Dominiku tak , stalo sie to juz po wymianie pompek , przez okolo 100km nic sie zlego nie dzialo az wkoncu glosny huk , dziwny dzwiek z silnika i po wcisnieciu sprzegla silnik zgasl i po otwarciu maski zobaczylem co sie stalo Na poczatku myslalem , ze mechanik nie dokrecil ktorejs ze srub mocujacych dzwigienki ale dopiero po zdjeciu pokrywy okazalo sie , ze dzwigienka sie rozsypala. Mechanik powiedzial odrazu zanim mu jeszcze powiedzialem co dokladnie sie stalo , ze podejrzewa zmeczenie materialu jak dzwigienka wyskoczyla gora przez pokrywe zaworow. Ponoc juz mial taki przypadek kiedy przyciagneli do niego A3 dokladnie z tym samym problemem , ze podczas jazdy pekla dzwignia napedzajaca pompowtrysk. Na moj chlopski rozum z tlokami jak i z gora silnika czyli walek , panewki itd. nic sie zlego nie stalo. Napeno musze wyplukac , wyczyscic silnik z opilkow metalu i spuscic caly olej aby wypadly jakies pozostale kawalki metalu i pewnie zalac jeszcze raz swiezym olejem wyplukac i znow spuscic a co za tym idzie ? a no pierdolo..... koszta , koszta , koszta ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego.... Ponoc zmeczenie materialu , jak by nie patrzec Moje autko ma nalatane juz 504 tys. km. O kuźwa no to naprawdę niezły wynik...szkoda tylko że taki pech akurat teraz:kwasny: jakie koszta Cię pociągną? Narazie jeszcze licze ale 1500zl to juz za nowa pokrywe zaworow i te nowe dzwigienki + nowe sruby mocujace , + dokladne plukanie silnika z opilkow metalu itp. no i ponowna regulacja wszystkiego przez mechanika bo Ja akurat nie mam o tym pojecia jak wyregulowac kazda dzwigienke pod pompowtrysk. Tak wiec licze , ze kwota sie zamknie w kwocie 2000-2200zl Kupuj goły słupek silnik BLT i bedziesz śmigał Jak nowy nie oplaca sie remontować Kolego przepraszam , ze pytam ale co dokladnie masz na mysli , co oznacza " kupuj goly slupek ..." Nie rozumiem dokladnie , moze dlatego , ze teraz mam zaduzo na glowie zeby to wszystko ogarnac , wspomne tylko , ze glowica z mojej niuni jes po kapitalnym remoncie w zeszlym roku i moze od remontu przejechalem 20 tys. km. Marcin przykro m ize sie autko posypalo ale popatrz na to z drugiej strony znajdz 2.7biT i bedzie banan caly czas Ale zartownis z Ciebie 2.7 Bi Turbo i kto to bedzie karmil ? kuzwa od momentu posypania sie glowicy , wymiany pompek juz chyba ze 3 lub 4 razy + dlugie chorobowe i utraty pracy i teraz jeszcze te jeb... dzwigienki to ledwo wiaze koniec z koncem a musze jeszcze narzeczona i synka nakarmic. Pewnie masz racje banan murowany ale duzy ubytek z portfela tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jaką średnicę wewnętrzną ma otwór w tej feldze? http://s21.postimg.org/7vpdln5nq/DSCI1796.jpg Dzisiaj chciałem suwmiarką sprawdzić, ale się nie mieści w feldze Wiem tylko, że ET 43 Otwór 57.1 Rozstaw 5x112 Szerokość 8J Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jaką średnicę wewnętrzną ma otwór w tej feldze? http://s21.postimg.org/7vpdln5nq/DSCI1796.jpg Dzisiaj chciałem suwmiarką sprawdzić, ale się nie mieści w feldze Wiem tylko, że ET 43 Otwór 57.1 Rozstaw 5x112 Szerokość 8J no przecież napisałeś że 57.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudas307 2 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jak się nie mieści w feldze, a od góry nie mogłeś zmierzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ? Marcin tu jest opisane co prawda 2.0tdi ,no ale to chyba podobnie http://a4-klub.pl/2-0-197/b7-blb-bre-bkd-demontaz-wymiana-montaz-pompowtryskiwaczy-2-0-tdi-16v-228569/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ? pracuje w tym zawodzie i wyglad mi to na nie ustawienie luzu max wcisniecia pompki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ? Marcin tu jest opisane co prawda 2.0tdi ,no ale to chyba podobnie http://a4-klub.pl/2-0-197/b7-blb-bre-bkd-demontaz-wymiana-montaz-pompowtryskiwaczy-2-0-tdi-16v-228569/ Dzieki kolego bede czytal i probowal wsio zamontowac tak jak nalezy. ---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ? pracuje w tym zawodzie i wyglad mi to na nie ustawienie luzu max wcisniecia pompki Koelgo Ja akurat nie wiem jak dokladnie powinno sie ustawic , wyregulowac pompki po ich wymianie , widzialem co mechanik robil i wiem , ze na koniec regulowal kazdy pompowtrysk ta duza nakretka za pomoca klucza plaskiego i klucza imbusowego. A czy mozesz zerknac jeszcze na to zdjecie na sruby regulacyjne i powiedziec czy Twoim zdaniem sa one za bardzo wkrecone itp. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Edyta Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? co ty się józek o niego pytasz to zaraz go nie ma:grin: dziękować za spotkanie:hi: co ty małemu powiedziałeś, że kilka godzin mi spał później:polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Czy jak mechanik ustawiał Ci pompki to przekręcał wałek, tak aby ustawić go w położeniu maksymalnym? Mi wydaję się, że może skok był źle ustawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? co ty się józek o niego pytasz to zaraz go nie ma:grin: dziękować za spotkanie:hi: co ty małemu powiedziałeś, że kilka godzin mi spał później:polew: również dzięki powiedziałem mu że jego staruszki chcą mieć chwile dla siebie i ma im dać trochę spokoju taki mały a taki kumaty już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Czy jak mechanik ustawiał Ci pompki to przekręcał wałek, tak aby ustawić go w położeniu maksymalnym? Mi wydaję się, że może skok był źle ustawiony Nie walkiem nie krecil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się