jozek726 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ?
greg2505 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Jaką średnicę wewnętrzną ma otwór w tej feldze? http://s21.postimg.org/7vpdln5nq/DSCI1796.jpg Dzisiaj chciałem suwmiarką sprawdzić, ale się nie mieści w feldze Wiem tylko, że ET 43 Otwór 57.1 Rozstaw 5x112 Szerokość 8J no przecież napisałeś że 57.1
dudas307 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Jak się nie mieści w feldze, a od góry nie mogłeś zmierzyć?
greg2505 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ? Marcin tu jest opisane co prawda 2.0tdi ,no ale to chyba podobnie http://a4-klub.pl/2-0-197/b7-blb-bre-bkd-demontaz-wymiana-montaz-pompowtryskiwaczy-2-0-tdi-16v-228569/
lukjar7 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ? pracuje w tym zawodzie i wyglad mi to na nie ustawienie luzu max wcisniecia pompki
marcin9680 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ? Marcin tu jest opisane co prawda 2.0tdi ,no ale to chyba podobnie http://a4-klub.pl/2-0-197/b7-blb-bre-bkd-demontaz-wymiana-montaz-pompowtryskiwaczy-2-0-tdi-16v-228569/ Dzieki kolego bede czytal i probowal wsio zamontowac tak jak nalezy. ---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ? pracuje w tym zawodzie i wyglad mi to na nie ustawienie luzu max wcisniecia pompki Koelgo Ja akurat nie wiem jak dokladnie powinno sie ustawic , wyregulowac pompki po ich wymianie , widzialem co mechanik robil i wiem , ze na koniec regulowal kazdy pompowtrysk ta duza nakretka za pomoca klucza plaskiego i klucza imbusowego. A czy mozesz zerknac jeszcze na to zdjecie na sruby regulacyjne i powiedziec czy Twoim zdaniem sa one za bardzo wkrecone itp. ?
Gość Edyta Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? co ty się józek o niego pytasz to zaraz go nie ma:grin: dziękować za spotkanie:hi: co ty małemu powiedziałeś, że kilka godzin mi spał później:polew:
kkam Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Czy jak mechanik ustawiał Ci pompki to przekręcał wałek, tak aby ustawić go w położeniu maksymalnym? Mi wydaję się, że może skok był źle ustawiony
jozek726 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? co ty się józek o niego pytasz to zaraz go nie ma:grin: dziękować za spotkanie:hi: co ty małemu powiedziałeś, że kilka godzin mi spał później:polew: również dzięki powiedziałem mu że jego staruszki chcą mieć chwile dla siebie i ma im dać trochę spokoju taki mały a taki kumaty już
marcin9680 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Czy jak mechanik ustawiał Ci pompki to przekręcał wałek, tak aby ustawić go w położeniu maksymalnym? Mi wydaję się, że może skok był źle ustawiony Nie walkiem nie krecil
Gość Edyta Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? co ty się józek o niego pytasz to zaraz go nie ma:grin: dziękować za spotkanie:hi: co ty małemu powiedziałeś, że kilka godzin mi spał później:polew: również dzięki powiedziałem mu że jego staruszki chcą mieć chwile dla siebie i ma im dać trochę spokoju taki mały a taki kumaty już to ja się boję co mu na letnim zaczną opowiadać
greg2505 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Czy jak mechanik ustawiał Ci pompki to przekręcał wałek, tak aby ustawić go w położeniu maksymalnym? Mi wydaję się, że może skok był źle ustawiony Nie walkiem nie krecil no to może chce się wykręcić zmęczeniem materiału ,dobrze byłoby żeby ktoś inny sprawdził czy jest prawidłowo wyregulowane ,zanim wszystko rozbierzesz
jozek726 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? co ty się józek o niego pytasz to zaraz go nie ma:grin: dziękować za spotkanie:hi: co ty małemu powiedziałeś, że kilka godzin mi spał później:polew: również dzięki powiedziałem mu że jego staruszki chcą mieć chwile dla siebie i ma im dać trochę spokoju taki mały a taki kumaty już to ja się boję co mu na letnim zaczną opowiadać strach się bać
marcin9680 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Czy jak mechanik ustawiał Ci pompki to przekręcał wałek, tak aby ustawić go w położeniu maksymalnym? Mi wydaję się, że może skok był źle ustawiony Nie walkiem nie krecil no to może chce się wykręcić zmęczeniem materiału ,dobrze byłoby żeby ktoś inny sprawdził czy jest prawidłowo wyregulowane ,zanim wszystko rozbierzesz Tak tylko wlasnie z tym jest problem aby znalesc kogos kto moglby to poprawnie ustawic dlatego az jezdze do tego mechanika na wymiane pompek az 160 km.
kkam Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 mi jak mechanik montował pompki to obracał wałkiem, tak aby ustawić krzywki w maksymalnym wychyleniu, potem dokręcał do oporu i cofał o 225stopni.
JawoR36 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Ma ktoś fotki wygładzonego zderzaka przedniego w B6?
marcin9680 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 mi jak mechanik montował pompki to obracał wałkiem, tak aby ustawić krzywki w maksymalnym wychyleniu, potem dokręcał do oporu i cofał o 225stopni. Dzieki za podpowiedz teraz wlasnie czytam jakies podobne instrukcje regulacji i wlasnie wszedzie jest napisane , ze powinno sie obracac walem korbowym aby odpowiednio ustawic walek rozrzadu lub jak kolega z forum Musashi opisal w jego DIY wrzucic 4 bieg , zblokowac prawe kolo i obracac lewym kolem i wtedy tez mozna wlasnie odpowiednio ustawic walek rozrzadu aby poprawnie wyregulowac luz na pompkach. Musze tylko zakupic czujnik zegarowy i jak odbiore czesci to bede dzialal. ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ---------- Panowie jeszcze jedna sprawa a mianowicie po tym urwaniu sie tej dzwigienki wyjolem kilka kawalkow metalu z glowicy , bede musial jeszcze dobrze wyczyscic glowice z opilkow ale napewno nie wyjolem wszystkich kawalkow , czy jak sie to stalo to kawalki metalu i inne opilki splynely z olejem kanalami do miski olejowej czy jednak istnieje szansa , ze mogly sie dostac do cylindra ? Przed poskladaniem wszystkiego do kupy planuje odkrecic korek w misce , spuscic caly olej a po tem od gory lac swierzy olej do glowicy po wszystkich czesciach aby ja wyplukac i aby caly syf splynol do miski olejowej i wylecial na zwnatrz , czy to dobry pomysl ?
jozek726 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Ma ktoś fotki wygładzonego zderzaka przedniego w B6? ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ----------
JawoR36 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Ma ktoś fotki wygładzonego zderzaka przedniego w B6? http://s7.postimg.org/ro8a8f2hz/Audi_A4_B6_S_Line_04_1.jpg ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ---------- http://s22.postimg.org/d6dx7pnsd/12991_477097142351562_1266052742_n.jpg Czyli będzie gładko Zderzak i tak mam do malowania. Zespawać z angielską rejestracją, no nie?
deal Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 to co brac ?? Alufelgi AUDI 18x7.5 Monoblock WINTERFELGEN 5x112 Skarbimierz Osiedle jak to na zawiasie s-line wyjdzie tego nie wiadomo ;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się