Bielun22 4 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 nie chwal się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 chłopaki dawno nic nie rezałem i czuje pustke....wydech na dwa kominy do mnie, od czego szukac by byl jak najmłodszy, od b7 podpasi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bielun22 4 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 szukaj 1.8t bez Q p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladi 1 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Może być też od 2.5 ale wtedy trzeba przedłużyć go kilka centymetrów reszta p&p memory five wladi i wszystko jasne :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SpongeBob Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś 0 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 W końcu ożył mój lapek po miesięcznym odpoczynku. Nowa matryca i wlepa musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Józek jak zamontuje te rodzyny co tam ściska to inaczej będziecie śpiewać o to to to chłopaki dawno nic nie rezałem i czuje pustke.... wydech na dwa kominy do mnie, od czego szukac by byl jak najmłodszy, od b7 podpasi ? mam lustro z kompasem, komplet przycisków w chromie jak coś PANOWIE, zawsze po przekreceniu kluczyka włącz mi się wiatrak klimy, co jest grane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Czujnik temp ci padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Auto ma Cię dość i odlatuje. ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Jozek zostają jednak heble? Skolko chcesz za tył 288? Tarcze i klocki rozumiem bierzesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Czujnik temp ci padł tylko że był wymieniany, mowa o czujniku tym zielonym tak z tyłu silnika ? Jozek zostają jednak heble? Skolko chcesz za tył 288? Tarcze i klocki rozumiem bierzesz? tak Nie wiem ile , jak założę całość to dopiero będę chciał to sprzedać a to wezmę za jakiś czas są rzeczy ważne i ważniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Witam. Panowie moze pomozecie. Jak to jest z rejestracja anglik po przerobce. Duzo pierdzielenia sie z urzedami? i 2 sprawa Dowod v5c jest tylko potrzebny? I samochody z licytacji nie posiadaja przegladu to jest normalka? Chodzi mi o lekko uszkodzony czyli np maska urwane zaczepy lamp i trachniety zderzak. I jest ktos moze z forum ktory porzadnie ogarnia przekladke b6? Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Panowie miał ktos styczność z tym zamiennikiem dokladki? warte to co? czy lepiej szukać ori? http://allegro.pl/audi-a4-b6-00-04-spoiler-hokej-dokladka-zderzaka-i4494859695.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Panowie miał ktos styczność z tym zamiennikiem dokladki? warte to co? czy lepiej szukać ori? http://allegro.pl/audi-a4-b6-00-04-spoiler-hokej-dokladka-zderzaka-i4494859695.html Za ta kase lepiej ori. Po za tym można teraz kupić zamiennik s-line za 250zl w hurtowni polcar:wink:Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajzera 1 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 pany gdzie znajde : Jak zakodować nowy (używany) ECU ?? prawdopodomnie mi padl i czeka mnei wymiana .... grrrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszqw 0 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Wandej dzięki, wszystko bangla jak należy! Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 pany gdzie znajde : Jak zakodować nowy (używany) ECU ?? prawdopodomnie mi padl i czeka mnei wymiana .... grrrrr Musisz mieć pin immo nowego sterownika i pin immo starego ecu/licznika i jedziemy: Engine Control Unit (ECU) Swapping (USED ECU) Prerequisites: The REPLACEMENT (USED) ECU is installed in the car. Battery voltage at least 12.5 V. All relevant coding and adaptation values have been transferred from the ORIGINAL (OLD) ECU to the REPLACEMENT (USED) ECU. Make sure to have BOTH PIN's, from the ORIGINAL (OLD) and the REPLACEMENT (USED) ECU. Make sure to have the Radio Code (for factory radios only). [select] [01 - Engine] [Login - 11] For the following procedure, use the PIN of the REPLACEMENT (USED) ECU. 4-digit PINThe PIN needs to be entered as 5-digit number in the New Value box. For example, if your PIN is 1234, enter 01234. [Do it!] [Adaptation - 10] Enter 050 in "Channel Number". [Read] For the following procedure, use the PIN of the ORIGINAL (OLD) ECU. 4-digit PINThe PIN needs to be entered as 5-digit number. For example, if your PIN is 1234, enter 01234. [Test] The values may change to "32000", this is normal[save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Switch OFF the ignition and let the car sit for ~1 minute, then switch ON the ignition again. Verify that the REPLACEMENT (USED) ECU now shows the VIN and if supported IMMO-ID of the vehicle now. Verify that the REPLACEMENT (USED) ECU has the same Coding as the original unit, or code it from scratch using the repair manual or coding chart in VCDS when applicable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajzera 1 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 pany gdzie znajde : Jak zakodować nowy (używany) ECU ?? prawdopodomnie mi padl i czeka mnei wymiana .... grrrrr Musisz mieć pin immo nowego sterownika i pin immo starego ecu/licznika i jedziemy:Engine Control Unit (ECU) Swapping (USED ECU)Prerequisites: The REPLACEMENT (USED) ECU is installed in the car. Battery voltage at least 12.5 V. All relevant coding and adaptation values have been transferred from the ORIGINAL (OLD) ECU to the REPLACEMENT (USED) ECU. Make sure to have BOTH PIN's, from the ORIGINAL (OLD) and the REPLACEMENT (USED) ECU. Make sure to have the Radio Code (for factory radios only). [select] [01 - Engine] [Login - 11] For the following procedure, use the PIN of the REPLACEMENT (USED) ECU. 4-digit PINThe PIN needs to be entered as 5-digit number in the New Value box. For example, if your PIN is 1234, enter 01234. [Do it!] [Adaptation - 10] Enter 050 in "Channel Number". [Read] For the following procedure, use the PIN of the ORIGINAL (OLD) ECU. 4-digit PINThe PIN needs to be entered as 5-digit number. For example, if your PIN is 1234, enter 01234. [Test] The values may change to "32000", this is normal [save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Switch OFF the ignition and let the car sit for ~1 minute, then switch ON the ignition again. Verify that the REPLACEMENT (USED) ECU now shows the VIN and if supported IMMO-ID of the vehicle now. Verify that the REPLACEMENT (USED) ECU has the same Coding as the original unit, or code it from scratch using the repair manual or coding chart in VCDS when applicable. A jesli go nie mam , czy moge go jakos zdobyć czy d*pa blada ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 można odczytać piny ze stera i z licznika, ale to juz trzeba specjalnymi kablami zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się