Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

to samo z tym że moja była z Seata Exeo , bez czarnej , ramki i chromowanych pokręteł

img6595j.jpg

było o niej w wątku o Rns-e :wink:

---------- Post dopisany at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ----------

oczywiści navi taka sama jak do B6/B7 tylko że z Exeo i led :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Artur poduszka to nie jest, przy ruszaniu jest wszystko ok, poduszka ma trochę inne objawy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą

Na postoju i wyłączonym silniku zapinasz czwórke, maska do góry i szarpiesz za auto przód-tył i paCZysz, czy Ci rzuca. Przy odrobinie szczęścia nawet można usłyszeć, jak któraś już ma konkret dosyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą

Na postoju i wyłączonym silniku zapinasz czwórke, maska do góry i szarpiesz za auto przód-tył i paCZysz, czy Ci rzuca. Przy odrobinie szczęścia nawet można usłyszeć, jak któraś już ma konkret dosyć.

dziwne że na biegu mi mechanik mowil ze w taki sposob mozna sprawdzic jak podalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą

Na postoju i wyłączonym silniku zapinasz czwórke, maska do góry i szarpiesz za auto przód-tył i paCZysz, czy Ci rzuca. Przy odrobinie szczęścia nawet można usłyszeć, jak któraś już ma konkret dosyć.

dziwne że na biegu mi mechanik mowil ze w taki sposob mozna sprawdzic jak podalem

Też można tak, ale jak jednocześnie gasić silnik i stać przed autem z otwartą maską? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to za problem poprosic kogos żeby furke zgasil

Ja tam lubię samemu czasami :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który to jest wahacz nośny ? z kąt ta pewność ? Przegub chyba nie bo na skręconych kołach nie ma nic słychać :eusathink:dopiero jak przekroczę 20 km/h i przy gwałtownym skręcę kolami, dziś to usłyszałem jak chciałem ominąć szybko dziurę a nie mam radia w aucie i była totalna cisza :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. Podczas manewrów na parkingu przy pełnym skręcie w prawo i wolnej jeździe jest dziwne zjawisko tak jakby jedno koło było mniej skręcone od drugiego. Jade jade i co chwilę tak jakby coś przeskakuje (opona trze o podłoże). Nie potrafię tego wytlumaczyć ale jest to dziwne uczucie tak jakby koła nie były zbieżne przy pełnym skręcie w prawo. W lewo jest ok.

dodam że w prawo kierownica przekręca się o cały obrót plus ok 180 i jeszcze mogę dociagnąć do ok 270 stopni. W lewo idzie pełen obrót i 180 stopni i nei da więcej. W prawo idzie mocniej skręcić. I własnie na tym pełnym skręcie występuje to dziwne przeskakiwanie przodu..

Co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zamień się z kolego może pomoże:decayed:

Tylko zmiana samochodu pomaga:decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. Podczas manewrów na parkingu przy pełnym skręcie w prawo i wolnej jeździe jest dziwne zjawisko tak jakby jedno koło było mniej skręcone od drugiego. Jade jade i co chwilę tak jakby coś przeskakuje (opona trze o podłoże). Nie potrafię tego wytlumaczyć ale jest to dziwne uczucie tak jakby koła nie były zbieżne przy pełnym skręcie w prawo. W lewo jest ok.

dodam że w prawo kierownica przekręca się o cały obrót plus ok 180 i jeszcze mogę dociagnąć do ok 270 stopni. W lewo idzie pełen obrót i 180 stopni i nei da więcej. W prawo idzie mocniej skręcić. I własnie na tym pełnym skręcie występuje to dziwne przeskakiwanie przodu..

Co to może być ?

mam u siebie podobne a moze to samo zjawisko ale w dwie strony dodam ze mam kpl nowe zawieszenie lempfoldera nowy gwint SS magiel po regeneracji i poduszki na amorach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem przy pełnym skrecie w prawo takie trześniecie [ coś jak by przeskoczyło] okazało się że przy obniżonym aucie drążek kierowniczy zahacza o kawałek nadkola i ono przeskakuje dając ten dzwięk,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacz nosny.

tzn? który to?

Nośny to prosty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. Podczas manewrów na parkingu przy pełnym skręcie w prawo i wolnej jeździe jest dziwne zjawisko tak jakby jedno koło było mniej skręcone od drugiego. Jade jade i co chwilę tak jakby coś przeskakuje (opona trze o podłoże). Nie potrafię tego wytlumaczyć ale jest to dziwne uczucie tak jakby koła nie były zbieżne przy pełnym skręcie w prawo. W lewo jest ok.

dodam że w prawo kierownica przekręca się o cały obrót plus ok 180 i jeszcze mogę dociagnąć do ok 270 stopni. W lewo idzie pełen obrót i 180 stopni i nei da więcej. W prawo idzie mocniej skręcić. I własnie na tym pełnym skręcie występuje to dziwne przeskakiwanie przodu..

Co to może być ?

mam u siebie podobne a moze to samo zjawisko ale w dwie strony dodam ze mam kpl nowe zawieszenie lempfoldera nowy gwint SS magiel po regeneracji i poduszki na amorach

Ja tak mialem jak na zime gwintem do gory pokrecilem i potem zalozylem letnie ale jeszcze nie obnizalem i tak sie dzialo, jak obnizylem objaw ustal i stwierdzilem ze juz opony od wewn. strony musialy byc bardziej zuzyte i tak sie dzialo..

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...