Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze przedwczoraj wymieniłem wąż od turbo do IC a dziś na trasie znów rozerwało drugi w tym samym miejscu... Te aftermarkowe szmelce, już uplotłem nowy z dwóch kolanek i łącznika, ciekawe jak się będzie on sprawować :P.

Najgorsze jest to iż stało się to jedyne 80km od domu, przez pierwsze 30km Batory na każdym biegu tylko przy 70km/h spokój, później już się tak nauczyłem jechać iż nawet przy ruszaniu nie puścił dymka :kox:.

Przejazd przez Sieradz był niezapomniany dla osób postronnych :facepalm: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

najlepiej to nie jeździć autem - nic nie cieknie, niczym sie nie przejmujesz, siadasz na rower - oszczędność paliwa, samo zdrowie :good:


Kurcze przedwczoraj wymieniłem wąż od turbo do IC a dziś na trasie znów rozerwało drugi w tym samym miejscu... Te aftermarkowe szmelce, już uplotłem nowy z dwóch kolanek i łącznika, ciekawe jak się będzie on sprawować :P.

Najgorsze jest to iż stało się to jedyne 80km od domu, przez pierwsze 30km Batory na każdym biegu tylko przy 70km/h spokój, później już się tak nauczyłem jechać iż nawet przy ruszaniu nie puścił dymka :kox:.

Przejazd przez Sieradz był niezapomniany dla osób postronnych :facepalm: .

ja bym się zainteresował logami, szczególnie turba - z jakiegoś powodu Ci ro***erdala te węże, na dzień dobry prawdopodobieństwo przeładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba musze wam uwierzyc ;D Przerzucilem sie dopiero co z b5 z diesla i tam wszedzie mialem sucho wiec troche tutaj mnie to zmartwilo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi przeanalizowane, turbo nie przeładowuje. Problemem było to iż jakieś tam chińskie węże zamiast bawełnianego oplotu miały drucianą spiralę jako zbrojenie a guma między nią była niczym niezbrojona i wydymało ją jak kondoma i po czasie pękała :decayed:.

Jakby przeładowywał prędzej by puścił wąż na którymś z łączeń, w szczególności iż jedno mam specjalnie słabsze właśnie po to aby w razie "W" uchronić węże, bo zawsze łatwiej połączyć wąż z rurką niż załatać dziurę w dolocie.

Ogólnie z obserwacji to OCT jest rzeczą niezbędną w tej jednostce. Wszystko w pobliżu rozerwania zarzygane mgiełką olejową :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to nie jeździć autem - nic nie cieknie, niczym sie nie przejmujesz, siadasz na rower - oszczędność paliwa, samo zdrowie :good:

Kurcze przedwczoraj wymieniłem wąż od turbo do IC a dziś na trasie znów rozerwało drugi w tym samym miejscu... Te aftermarkowe szmelce, już uplotłem nowy z dwóch kolanek i łącznika, ciekawe jak się będzie on sprawować :P.

Najgorsze jest to iż stało się to jedyne 80km od domu, przez pierwsze 30km Batory na każdym biegu tylko przy 70km/h spokój, później już się tak nauczyłem jechać iż nawet przy ruszaniu nie puścił dymka :kox:.

Przejazd przez Sieradz był niezapomniany dla osób postronnych :facepalm: .

ja bym się zainteresował logami, szczególnie turba - z jakiegoś powodu Ci ro***erdala te węże, na dzień dobry prawdopodobieństwo przeładowania.
a slony pot po jajach to nie cienkie?zapytaj Wladiego:decayed:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


slony pot po jajach
widzę, że masz c**jową robote, skoro doznałeś takich smaków... :bag:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie swiruj, tam zawsze jest olej. Ten typ tak ma. Przemyć co się da i git.

no właśnie bo ja też mam olej tam

Lepiej powiedz gdzie Ty nie masz oleju....w głowie? :polew::friends:

Nie no co Ty , mam tam z 1/4 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi cieknie bo mam jaja ogolone nie tak ja Ty....i Ci potem nieźle zapier.... :grin::grin::grin:

Na oem`ie nie byłem tak pijany chyba żebym Ci przedstawiał moją torbe :polew:

Nie swiruj, tam zawsze jest olej. Ten typ tak ma. Przemyć co się da i git.

no właśnie bo ja też mam olej tam

Lepiej powiedz gdzie Ty nie masz oleju....w głowie? :polew::friends:

Nie no co Ty , mam tam z 1/4 :decayed:

Może i masz ale przepalonego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi cieknie bo mam jaja ogolone nie tak ja Ty....i Ci potem nieźle zapier.... :grin::grin::grin:

Na oem`ie nie byłem tak pijany chyba żebym Ci przedstawiał moją torbe :polew:

Nie swiruj, tam zawsze jest olej. Ten typ tak ma. Przemyć co się da i git.

no właśnie bo ja też mam olej tam

Lepiej powiedz gdzie Ty nie masz oleju....w głowie? :polew::friends:

Nie no co Ty , mam tam z 1/4 :decayed:

Może i masz ale przepalonego :decayed:

nie pyskuj, myślisz że teraz masz kolor to możesz się rzucać synek :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi cieknie bo mam jaja ogolone nie tak ja Ty....i Ci potem nieźle zapier.... :grin::grin::grin:

Na oem`ie nie byłem tak pijany chyba żebym Ci przedstawiał moją torbe :polew:

Nie swiruj, tam zawsze jest olej. Ten typ tak ma. Przemyć co się da i git.

no właśnie bo ja też mam olej tam

Lepiej powiedz gdzie Ty nie masz oleju....w głowie? :polew::friends:

Nie no co Ty , mam tam z 1/4 :decayed:

Może i masz ale przepalonego :decayed:

nie pyskuj, myślisz że teraz masz kolor to możesz się rzucać synek :whistling:

Przepraszam :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma ktoś kurde dobrego vacum do sprzedania? Chciałbym kupić jedną z tych nowszych jak już coś. bo kurde przy hamowaniu mam temat taki ze jak przepompuje parę razy to robi się hamulec twardy i nie hamuje;/ diagnoza to pompa vacum...zmienimy zobaczymy

a jakie pompa vacum powinna wskazywać ciśnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama pompa raczej nie padła tylko krociec z ńiej wychodzący sie luzuje w pompach starego typu ... Jest na to sposób , zagniata sie to specjalnym kluczem zeby uszczelnić ...poczytaj

Edytowane przez dziadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

forum przerobiłem ale wujka google jeszcze nie pytałem ale będę musiał tak zrobić bo może uszczelnię ten króciec i będzie chodzić o niebo lepiej więc może właśnie zacznę od tego dzieki Bartku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RicS3 - a robiles jakies logi np turbiny i pompek, sprawdzales cos? Jakies objawy są, poza dymem?

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...