Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Nom w 3h po pracy zanim się zrobiło ciemno to zdążyłem tylko odkręcić jedną kolumnę MacPhersona, ale nie dałem rady odkręcić jednego wahacza od niej, więc spasowałem i przykręciłem ją z powrotem :kox:. W niedzielę zaraz z rana się zabiorę za robotę to może do wieczora skończę...

Przynajmniej już mam dokładny pogląd jak to wszystko tam wygląda i plan jak się za to zabrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Chlopaki po wymianie kiery na ta z B7 czy moge vagiem 3.11 bez problemu zrobic autoscan wraz z airbagami furki czy sa jakies przeciwskazania?

Chlopaki po wymianie kiery na ta z B7 czy moge vagiem 3.11 bez problemu zrobic autoscan wraz z airbagami furki czy sa jakies przeciwskazania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miał ktoś coś takiego? przed zastawem klimatronika było tak

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
41-00 - Blocked or No Voltage

po nastawie grupy 001

01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed

klima na low , po stronie kierowcy dmucha zimnym powietrzem po stronie pasażera ciepławym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj w klubie. Pewnie prawy silniczek masz do wymiany - 8e1 820 511 A

Wymontuj go i zobacz, czy ręcznie będziesz mógł zmienić temperature ruszając tym różowym - czerwonym plastikiem.

Przynajmniej u mnie tak było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miał ktoś coś takiego? przed zastawem klimatronika było tak

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

41-00 - Blocked or No Voltage

po nastawie grupy 001

01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

klima na low , po stronie kierowcy dmucha zimnym powietrzem po stronie pasażera ciepławym

Zaadaptuj jeszcze raz. Ale pamiętaj aby najpierw wyzerowac silniki dużo osób o tym zapomina i potem dokładnie są takie problemy. Miałem to samo a teraz jest już oki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak rozpoznać wkłady fotochrom że są od anglika ?

Nie ma czegoś takiego jak wklady z anglika. Sa zawsze takie same zarowno dla rhd jak i lhd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak rozpoznać wkłady fotochrom że są od anglika ?

Nie ma czegoś takiego jak wklady z anglika. Sa zawsze takie same zarowno dla rhd jak i lhd

to nie ma różnicy w tych wkładach ? jesteś pewien na 100 % ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak rozpoznać wkłady fotochrom że są od anglika ?

Nie ma czegoś takiego jak wklady z anglika. Sa zawsze takie same zarowno dla rhd jak i lhd

to nie ma różnicy w tych wkładach ? jesteś pewien na 100 % ?
Ja jestem, etka potwierdza ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ma tą linie czarna przerywaną tak ?

nie maja linii:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki co to za błędy są? ten z napięciem to aku do wymiany czy jak?

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 906 018 B
Component: 1.8L R4/5VT 0004
Coding: 11501
Shop #: WSC 63351
WAUZZZ8E12A036274 AUZ6Z0A0155349
2 Faults Found:
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
P1292 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jak najbardziej, EU mają tę właśnie linię tylko na lewym lusterku a UK na prawym, czyli zawsze po stronie kierowcy, nie spotkałem się jeszcze z A4 B6 aby miały po obu stronach.

Edytowane przez Ra4al
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jak najbardziej, EU mają tę właśnie linię tylko na lewym lusterku a UK na prawym, czyli zawsze po stronie kierowcy, nie spotkałem się jeszcze z A$ B6 aby miały po obu stronach.

Bzydura
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom to czemu fabrycznie w fotochromach nie mam prawego asferycznego [nie licząc tego że jeden wkład wymieniałem, ale stary tez nie był]?? Czemu u kuzyna jest dokładnie to samo, ale u znajomego w UK jest już tak jak mówię czyli prawe lusterko jest asferyczne a lewe nie??

Polecam sobie obejrzeć zdjęcia na tej aukcji ;)

http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-B6-2003-WIng-Mirrors-Denim-Blue-/201189092002?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ed7cdeaa2

P.S. wiem że nie fotochrom, ale jestem pewien że i z fotochromem jest tak samo.

Edytowane przez Ra4al
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje ze te z b7 bez ramki nie mają linii a te z ramka tak. I tam jest różnica angol eu

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom to czemu fabrycznie w fotochromach nie mam prawego asferycznego [nie licząc tego że jeden wkład wymieniałem, ale stary tez nie był]?? Czemu u kuzyna jest dokładnie to samo, ale u znajomego w UK jest już tak jak mówię czyli prawe lusterko jest asferyczne a lewe nie??

Wkłady czy fotochrom czy niefotochrom były w kilku wersjach - zwykłe nieasferyczne, asferyczne, wklęsłe itp. Ale nie ma to kompletnie nic wspólnego z tym po której str. masz mańke. Ja mam oba asferyczne lewe i prawe i pewnie kilkanaście innych osób na tym forum podobnie a mańkę mamy z lewej strony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...