Jump to content

B6 DIVISION


Recommended Posts

No d2s patrzyłem są tańsze ale mi to nie urządza bo przetwornice musiał bym zmienić bo raczej to nie pasuje

naciepane z kalkulatora S7

Link to post
Share on other sites
  • Replies 84.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jozek726

    5817

  • Wandej

    4732

  • wladi

    3829

  • kaju

    3327

Top Posters In This Topic

Nie konieznie, bo do tych ori bixowych przetwornic można zapodać zapłonniki i wtedy są na D2S, tylko dochodzi koszt zapłonników i w porównaniu z tańszymi żarnikami D2S wychodzi nam praktycznie to samo, więc skórka za wyprawkę. :wink: No chyba, że ktoś jest akurat przed zakupem przetwornic lub w trakcie kompletowania zestawu, to wtedy sobie może kupić przetwo pod D2S.

Muzin - masz je schowane wewnątrz lamp? Bo chyba Koito nie są hermetyczne !? :eusathink:

Link to post
Share on other sites

A jak mam d4s to mogę przejść na d2s bez zmiany przetwornic?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, [email protected] napisał:

Nie konieznie, bo do tych ori bixowych przetwornic można zapodać zapłonniki i wtedy są na D2S, tylko dochodzi koszt zapłonników i w porównaniu z tańszymi żarnikami D2S wychodzi nam praktycznie to samo, więc skórka za wyprawkę. :wink: No chyba, że ktoś jest akurat przed zakupem przetwornic lub w trakcie kompletowania zestawu, to wtedy sobie może kupić przetwo pod D2S.

Muzin - masz je schowane wewnątrz lamp? Bo chyba Koito nie są hermetyczne !? :eusathink:

Przy soczewkach z B8 nie zmieścisz D2S z zapłonnikami, trzeba zmieniać soczewkę na inną, np Intemo ;)

Link to post
Share on other sites
Nie konieznie, bo do tych ori bixowych przetwornic można zapodać zapłonniki i wtedy są na D2S, tylko dochodzi koszt zapłonników i w porównaniu z tańszymi żarnikami D2S wychodzi nam praktycznie to samo, więc skórka za wyprawkę. :wink: No chyba, że ktoś jest akurat przed zakupem przetwornic lub w trakcie kompletowania zestawu, to wtedy sobie może kupić przetwo pod D2S.
Muzin - masz je schowane wewnątrz lamp? Bo chyba Koito nie są hermetyczne !? :eusathink:

4b0f5c5b74b80199b0c8b36dfc56f456.jpgd33fca7622bb878cc9701ce8c2de6af2.jpg
Przetwornice dopasowalem do dekielka, i uszczelnilem.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Przy soczewkach z B8 nie zmieścisz D2S z zapłonnikami, trzeba zmieniać soczewkę na inną, np Intemo [emoji6]

Mam soczewki b8 lift i przetwornice d2s, przetwornice nie wystaja poza dekielek:)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, muzin napisał:


4b0f5c5b74b80199b0c8b36dfc56f456.jpgd33fca7622bb878cc9701ce8c2de6af2.jpg
Przetwornice dopasowalem do dekielka, i uszczelnilem.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


Mam soczewki b8 lift i przetwornice d2s, przetwornice nie wystaja poza dekielek:)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 

Mówisz o przetwornicach D2S, a ja o przetwornicach D1S, i palnikach D2S z przejściówkami/zapalnikami dla nich ;)

Link to post
Share on other sites

Panowie wyświetliło mi taki błąd:

17994
Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) Short to Plus P1586 - 35-10 - - - intermitten

Wyczytałem, ze dotyczy on poduszki silnika gumowo-olejowej z elektrozaworem. Rozumiem, ze jak wymieniać poduchę to tylko na ori? Nie pchać się w używki czy zamienniki (o ile występują)? Prawa poduchę do kompletu tez lepiej wymienić czy mogę tylko tą lewą z elektrozaworem? Jakby ktoś miał pod ręką numer takiej poduszki oraz mniej więcej jej koszt to byłbym bardzo wdzięczny, jak nie to dopiero na dniach usiądę do PC i sobie poszukam numeru [emoji4] Pacjent to A4 B6 AVF 1.9 tdi 130 KM :hi:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites
37 minut temu, kaman napisał:

Panowie wyświetliło mi taki błąd:

17994
Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) Short to Plus P1586 - 35-10 - - - intermitten

Wyczytałem, ze dotyczy on poduszki silnika gumowo-olejowej z elektrozaworem. Rozumiem, ze jak wymieniać poduchę to tylko na ori? Nie pchać się w używki czy zamienniki (o ile występują)? Prawa poduchę do kompletu tez lepiej wymienić czy mogę tylko tą lewą z elektrozaworem? Jakby ktoś miał pod ręką numer takiej poduszki oraz mniej więcej jej koszt to byłbym bardzo wdzięczny, jak nie to dopiero na dniach usiądę do PC i sobie poszukam numeru emoji4.png Pacjent to A4 B6 AVF 1.9 tdi 130 KM :hi:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nr poduszki do AVF/AWX strona lewa elekt. 8E0199379BF

Serwis ok 460zł po rabatach. 

Link to post
Share on other sites

Panowie potrzebuje pomocy w czasie śniegów bawiliśmy się Multiwanem 4x4 Po powrocie do domku na drugi dzień przestał działać haldex na komputerze wyskoczył błąd 11 przerwa w obwodzie. Wydaje mi się ze problem polega na którymś z czujników abs. Jeżeli ktoś przerabiał podobny temat proszę o pomoc?

Link to post
Share on other sites

w jakimś programie na tvn było od tym 4x4 w VW - jak odnawiali ekipie tvnu ich wóz do wożenia sprzętu (nie wiem czy to nie było czasami 101 napraw)
Koleś opisywał napęd i usterki + naprawiał

Edited by 3r4
Link to post
Share on other sites
w jakimś programie na tvn było od tym 4x4 w VW - jak odnawiali ekipie tvnu ich wóz do wożenia sprzętu (nie wiem czy to nie było czasami 101 napraw)

Koleś opisywał napęd i usterki + naprawiał

Samochód marzeń - Kup i zrób

Link to post
Share on other sites
Pany,podrzuci ktoś nr lusterek z s4 b6 one maja być alu co nie ?


Lusterka maja taki sam nr , S4 miał Alu obudowy i nr jest w temacie o moim a4.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites

Dziekuje za podpowiedz ale to jest samochodzik z 2015 roku wiec troszkę będzie się różnic napęd. Wydaje mi się ze problem jest jakiś z elektryka. Najlepszy sposobem będzie podjechać do serwisu na diagnozę bo po mechanikach podobne koszty wyjdą jak będę jeździł na komputery [emoji846][emoji30]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Siemka :)

Chciałbym się dowiedzieć, czy moduł komfortu o numerze 8E0 959 433 BA obsługuje elektryczne szyby z tyłu? Chciałbym dołożyć elektrykę na tył, a posiadam właśnie taki moduł o tym numerze.

Jeśli nie można, to czy można moduł komfortu 8E0 959 433 BA wymienić z 8E0 959 433 AT lub 8E0 959 433 BC?

Dziękuję za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Według forumowej rozpiski obsługuje ,sam się tym pewnego czasu interesowałem.
Mam moduł z ta sama końcówka co ty [emoji6]

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, vblpl napisał:

Siemka :)

Chciałbym się dowiedzieć, czy moduł komfortu o numerze 8E0 959 433 BA obsługuje elektryczne szyby z tyłu? Chciałbym dołożyć elektrykę na tył, a posiadam właśnie taki moduł o tym numerze.

Jeśli nie można, to czy można moduł komfortu 8E0 959 433 BA wymienić z 8E0 959 433 AT lub 8E0 959 433 BC?

Dziękuję za pomoc.

Tak, Twój obsłuży, nie musisz go zmieniać. Musisz tylko zmienić wartość adaptacji pod elektryczne szyby. Pakiet światło też to obsługuje.

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Karol89 napisał:

Dziekuje za podpowiedz ale to jest samochodzik z 2015 roku wiec troszkę będzie się różnic napęd. Wydaje mi się ze problem jest jakiś z elektryka. Najlepszy sposobem będzie podjechać do serwisu na diagnozę bo po mechanikach podobne koszty wyjdą jak będę jeździł na komputery emoji846.pngemoji30.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

ABS działa?

Link to post
Share on other sites

Siema Panowie, 

potrzebuje numery kilku części, wprawdzie mam etke online, ale jakoś nie mogę z nią dojść do ładu.

Potrzebuje numery zaślepek spryskiwaczy reflektorów, zaślepkę haka holowniczego i dolny element zderzaka znajdujący się pod grillem - nie jest to dokładka na cały zderzak, tylko na szerokość grilla. Elementy są mi potrzebne do zderzaka A6C6 S-Line z 2010r

Jakby ktoś coś, to będę wdzięczny:D

Spoiler

 

 

Link to post
Share on other sites

Pany czy do b6 manual coś się zmieniło w temacie dostępności przegubów wewn? W sensie czy oprócz chińczyków pojawiło się coś sensownego w zamiennikach?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites
Pany czy do b6 manual coś się zmieniło w temacie dostępności przegubów wewn? W sensie czy oprócz chińczyków pojawiło się coś sensownego w zamiennikach?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nic się nie zmieniło jedynie tyle wiem że a6 c6 ma te same wewnętrzne przeguby a przynajmniej 2.0 tdi

naciepane z kalkulatora S7

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, secio84 napisał:


Nic się nie zmieniło jedynie tyle wiem że a6 c6 ma te same wewnętrzne przeguby a przynajmniej 2.0 tdi

naciepane z kalkulatora S7
 

hmm do A6 C6 2.0TDI jest zamiennik SKF

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3321333518310-VKJA_8509-O17896-przegub-napedowy.html

Ciekawe czy podejdzie

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, turzol napisał:

Podejdzie ale go nie kupisz. Nie ma go w IC i w żadnych hurtowniach. Na próbę możecie u mnie wziąć przeguby GSP które dają radę ogólnie. Koszt to 135zł/szt i gwarancję oczywiście mają roczną. U mnie w BiTurbo śmiga taki przegub już prawie 20tyś km(zewnętrzny) i jest cisza tylko osłonę dałem spidana

Link to post
Share on other sites
Podejdzie ale go nie kupisz. Nie ma go w IC i w żadnych hurtowniach. Na próbę możecie u mnie wziąć przeguby GSP które dają radę ogólnie. Koszt to 135zł/szt i gwarancję oczywiście mają roczną. U mnie w BiTurbo śmiga taki przegub już prawie 20tyś km(zewnętrzny) i jest cisza tylko osłonę dałem spidana

Gsp spadło po 2 miesiącach normalnej jazdy nie polecam miałem na obie strony założone są 2 rodzaje ale różnią się tylko osłona niczym więcej. Koszt sztuka 170zl też potrafię zamówić i sprzedać ale nie polecam

naciepane z kalkulatora S7

Link to post
Share on other sites

Gsp spadło po 2 miesiącach normalnej jazdy nie polecam miałem na obie strony założone są 2 rodzaje ale różnią się tylko osłona niczym więcej. Koszt sztuka 170zl też potrafię zamówić i sprzedać ale nie polecam

naciepane z kalkulatora S7


Ja z gsp nigdy problemu nie miałem. Ktoś tu pisał ze driveshaft daje radę. Osobiście handlując tym kiedyś miałem same zwroty. Daje alternatywę nie każe nikomu kupować.Przeguby wewnętrzne w B6 są 2 rodzaje. Jedne pod falansze przykręcana wypukłe drugie z płaskim kolnierzem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites

Gsp spadło po 2 miesiącach normalnej jazdy nie polecam miałem na obie strony założone są 2 rodzaje ale różnią się tylko osłona niczym więcej. Koszt sztuka 170zl też potrafię zamówić i sprzedać ale nie polecam

naciepane z kalkulatora S7


Ja z gsp nigdy problemu nie miałem. Ktoś tu pisał ze driveshaft daje radę. Osobiście handlując tym kiedyś miałem same zwroty. Daje alternatywę nie każe nikomu kupować.Przeguby wewnętrzne w B6 są 2 rodzaje. Jedne pod falansze przykręcana wypukłe drugie z płaskim kolnierzem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Wandej napisał:

Przeguby wewnętrzne w B6 są 2 rodzaje. Jedne pod falansze przykręcana wypukłe drugie z płaskim kolnierzem

A u mnie to była jedna całość z półosią... :naughty:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...