secio84 0 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 No d2s patrzyłem są tańsze ale mi to nie urządza bo przetwornice musiał bym zmienić bo raczej to nie pasuje naciepane z kalkulatora S7 Link to post Share on other sites
[email protected] 324 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Nie konieznie, bo do tych ori bixowych przetwornic można zapodać zapłonniki i wtedy są na D2S, tylko dochodzi koszt zapłonników i w porównaniu z tańszymi żarnikami D2S wychodzi nam praktycznie to samo, więc skórka za wyprawkę. No chyba, że ktoś jest akurat przed zakupem przetwornic lub w trakcie kompletowania zestawu, to wtedy sobie może kupić przetwo pod D2S. Muzin - masz je schowane wewnątrz lamp? Bo chyba Koito nie są hermetyczne !? Link to post Share on other sites
RicS3 3 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 A jak mam d4s to mogę przejść na d2s bez zmiany przetwornic?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
[email protected] 324 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Chyba nie bałdzo, bo D4S ma chyba jakiś inny zakres napięć, czy coś takiego, Gwerty chyba coś kiedyś mówił ?! Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 12 minut temu, [email protected] napisał: Nie konieznie, bo do tych ori bixowych przetwornic można zapodać zapłonniki i wtedy są na D2S, tylko dochodzi koszt zapłonników i w porównaniu z tańszymi żarnikami D2S wychodzi nam praktycznie to samo, więc skórka za wyprawkę. No chyba, że ktoś jest akurat przed zakupem przetwornic lub w trakcie kompletowania zestawu, to wtedy sobie może kupić przetwo pod D2S. Muzin - masz je schowane wewnątrz lamp? Bo chyba Koito nie są hermetyczne !? Przy soczewkach z B8 nie zmieścisz D2S z zapłonnikami, trzeba zmieniać soczewkę na inną, np Intemo Link to post Share on other sites
muzin 1 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Nie konieznie, bo do tych ori bixowych przetwornic można zapodać zapłonniki i wtedy są na D2S, tylko dochodzi koszt zapłonników i w porównaniu z tańszymi żarnikami D2S wychodzi nam praktycznie to samo, więc skórka za wyprawkę. No chyba, że ktoś jest akurat przed zakupem przetwornic lub w trakcie kompletowania zestawu, to wtedy sobie może kupić przetwo pod D2S. Muzin - masz je schowane wewnątrz lamp? Bo chyba Koito nie są hermetyczne !? Przetwornice dopasowalem do dekielka, i uszczelnilem. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Przy soczewkach z B8 nie zmieścisz D2S z zapłonnikami, trzeba zmieniać soczewkę na inną, np Intemo [emoji6] Mam soczewki b8 lift i przetwornice d2s, przetwornice nie wystaja poza dekielek:)Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 6 godzin temu, muzin napisał: Przetwornice dopasowalem do dekielka, i uszczelnilem. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Mam soczewki b8 lift i przetwornice d2s, przetwornice nie wystaja poza dekielek:) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Mówisz o przetwornicach D2S, a ja o przetwornicach D1S, i palnikach D2S z przejściówkami/zapalnikami dla nich Link to post Share on other sites
kaman 8 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Panowie wyświetliło mi taki błąd:17994Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) Short to Plus P1586 - 35-10 - - - intermittenWyczytałem, ze dotyczy on poduszki silnika gumowo-olejowej z elektrozaworem. Rozumiem, ze jak wymieniać poduchę to tylko na ori? Nie pchać się w używki czy zamienniki (o ile występują)? Prawa poduchę do kompletu tez lepiej wymienić czy mogę tylko tą lewą z elektrozaworem? Jakby ktoś miał pod ręką numer takiej poduszki oraz mniej więcej jej koszt to byłbym bardzo wdzięczny, jak nie to dopiero na dniach usiądę do PC i sobie poszukam numeru [emoji4] Pacjent to A4 B6 AVF 1.9 tdi 130 KM Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
turzol 28 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 37 minut temu, kaman napisał: Panowie wyświetliło mi taki błąd: 17994 Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) Short to Plus P1586 - 35-10 - - - intermitten Wyczytałem, ze dotyczy on poduszki silnika gumowo-olejowej z elektrozaworem. Rozumiem, ze jak wymieniać poduchę to tylko na ori? Nie pchać się w używki czy zamienniki (o ile występują)? Prawa poduchę do kompletu tez lepiej wymienić czy mogę tylko tą lewą z elektrozaworem? Jakby ktoś miał pod ręką numer takiej poduszki oraz mniej więcej jej koszt to byłbym bardzo wdzięczny, jak nie to dopiero na dniach usiądę do PC i sobie poszukam numeru Pacjent to A4 B6 AVF 1.9 tdi 130 KM Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nr poduszki do AVF/AWX strona lewa elekt. 8E0199379BF Serwis ok 460zł po rabatach. Link to post Share on other sites
kaman 8 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Dzięki za info turzol Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
Karol89 11 Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Panowie potrzebuje pomocy w czasie śniegów bawiliśmy się Multiwanem 4x4 Po powrocie do domku na drugi dzień przestał działać haldex na komputerze wyskoczył błąd 11 przerwa w obwodzie. Wydaje mi się ze problem polega na którymś z czujników abs. Jeżeli ktoś przerabiał podobny temat proszę o pomoc? Link to post Share on other sites
3r4 32 Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 (edited) w jakimś programie na tvn było od tym 4x4 w VW - jak odnawiali ekipie tvnu ich wóz do wożenia sprzętu (nie wiem czy to nie było czasami 101 napraw) Koleś opisywał napęd i usterki + naprawiał Edited January 23, 2017 by 3r4 Link to post Share on other sites
pajda 18 Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 w jakimś programie na tvn było od tym 4x4 w VW - jak odnawiali ekipie tvnu ich wóz do wożenia sprzętu (nie wiem czy to nie było czasami 101 napraw) Koleś opisywał napęd i usterki + naprawiałSamochód marzeń - Kup i zrób Link to post Share on other sites
rrrudy25 11 Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Pany,podrzuci ktoś nr lusterek z s4 b6 one maja być alu co nie ? Link to post Share on other sites
turzol 28 Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Pany,podrzuci ktoś nr lusterek z s4 b6 one maja być alu co nie ?Lusterka maja taki sam nr , S4 miał Alu obudowy i nr jest w temacie o moim a4. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
rrrudy25 11 Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Thx,juz pacze[emoji6] Link to post Share on other sites
Karol89 11 Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Dziekuje za podpowiedz ale to jest samochodzik z 2015 roku wiec troszkę będzie się różnic napęd. Wydaje mi się ze problem jest jakiś z elektryka. Najlepszy sposobem będzie podjechać do serwisu na diagnozę bo po mechanikach podobne koszty wyjdą jak będę jeździł na komputery [emoji846][emoji30]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
vblpl 2 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Siemka Chciałbym się dowiedzieć, czy moduł komfortu o numerze 8E0 959 433 BA obsługuje elektryczne szyby z tyłu? Chciałbym dołożyć elektrykę na tył, a posiadam właśnie taki moduł o tym numerze. Jeśli nie można, to czy można moduł komfortu 8E0 959 433 BA wymienić z 8E0 959 433 AT lub 8E0 959 433 BC? Dziękuję za pomoc. Link to post Share on other sites
rrrudy25 11 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Według forumowej rozpiski obsługuje ,sam się tym pewnego czasu interesowałem.Mam moduł z ta sama końcówka co ty [emoji6] Link to post Share on other sites
kaju 63 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 7 godzin temu, vblpl napisał: Siemka Chciałbym się dowiedzieć, czy moduł komfortu o numerze 8E0 959 433 BA obsługuje elektryczne szyby z tyłu? Chciałbym dołożyć elektrykę na tył, a posiadam właśnie taki moduł o tym numerze. Jeśli nie można, to czy można moduł komfortu 8E0 959 433 BA wymienić z 8E0 959 433 AT lub 8E0 959 433 BC? Dziękuję za pomoc. Tak, Twój obsłuży, nie musisz go zmieniać. Musisz tylko zmienić wartość adaptacji pod elektryczne szyby. Pakiet światło też to obsługuje. Link to post Share on other sites
C4NC3R 7 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 13 godzin temu, Karol89 napisał: Dziekuje za podpowiedz ale to jest samochodzik z 2015 roku wiec troszkę będzie się różnic napęd. Wydaje mi się ze problem jest jakiś z elektryka. Najlepszy sposobem będzie podjechać do serwisu na diagnozę bo po mechanikach podobne koszty wyjdą jak będę jeździł na komputery Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ABS działa? Link to post Share on other sites
grzes283 33 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Siema Panowie, potrzebuje numery kilku części, wprawdzie mam etke online, ale jakoś nie mogę z nią dojść do ładu. Potrzebuje numery zaślepek spryskiwaczy reflektorów, zaślepkę haka holowniczego i dolny element zderzaka znajdujący się pod grillem - nie jest to dokładka na cały zderzak, tylko na szerokość grilla. Elementy są mi potrzebne do zderzaka A6C6 S-Line z 2010r Jakby ktoś coś, to będę wdzięczny Spoiler Link to post Share on other sites
turzol 28 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Pany czy do b6 manual coś się zmieniło w temacie dostępności przegubów wewn? W sensie czy oprócz chińczyków pojawiło się coś sensownego w zamiennikach? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
secio84 0 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Pany czy do b6 manual coś się zmieniło w temacie dostępności przegubów wewn? W sensie czy oprócz chińczyków pojawiło się coś sensownego w zamiennikach? Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkNic się nie zmieniło jedynie tyle wiem że a6 c6 ma te same wewnętrzne przeguby a przynajmniej 2.0 tdi naciepane z kalkulatora S7 Link to post Share on other sites
turzol 28 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 2 godziny temu, secio84 napisał: Nic się nie zmieniło jedynie tyle wiem że a6 c6 ma te same wewnętrzne przeguby a przynajmniej 2.0 tdi naciepane z kalkulatora S7 hmm do A6 C6 2.0TDI jest zamiennik SKF http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3321333518310-VKJA_8509-O17896-przegub-napedowy.html Ciekawe czy podejdzie Link to post Share on other sites
Wandej 76 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 2 minuty temu, turzol napisał: hmm do A6 C6 2.0TDI jest zamiennik SKF http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3321333518310-VKJA_8509-O17896-przegub-napedowy.html Ciekawe czy podejdzie Podejdzie ale go nie kupisz. Nie ma go w IC i w żadnych hurtowniach. Na próbę możecie u mnie wziąć przeguby GSP które dają radę ogólnie. Koszt to 135zł/szt i gwarancję oczywiście mają roczną. U mnie w BiTurbo śmiga taki przegub już prawie 20tyś km(zewnętrzny) i jest cisza tylko osłonę dałem spidana Link to post Share on other sites
secio84 0 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Podejdzie ale go nie kupisz. Nie ma go w IC i w żadnych hurtowniach. Na próbę możecie u mnie wziąć przeguby GSP które dają radę ogólnie. Koszt to 135zł/szt i gwarancję oczywiście mają roczną. U mnie w BiTurbo śmiga taki przegub już prawie 20tyś km(zewnętrzny) i jest cisza tylko osłonę dałem spidanaGsp spadło po 2 miesiącach normalnej jazdy nie polecam miałem na obie strony założone są 2 rodzaje ale różnią się tylko osłona niczym więcej. Koszt sztuka 170zl też potrafię zamówić i sprzedać ale nie polecam naciepane z kalkulatora S7 Link to post Share on other sites
Wandej 76 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Gsp spadło po 2 miesiącach normalnej jazdy nie polecam miałem na obie strony założone są 2 rodzaje ale różnią się tylko osłona niczym więcej. Koszt sztuka 170zl też potrafię zamówić i sprzedać ale nie polecam naciepane z kalkulatora S7Ja z gsp nigdy problemu nie miałem. Ktoś tu pisał ze driveshaft daje radę. Osobiście handlując tym kiedyś miałem same zwroty. Daje alternatywę nie każe nikomu kupować.Przeguby wewnętrzne w B6 są 2 rodzaje. Jedne pod falansze przykręcana wypukłe drugie z płaskim kolnierzemWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
Wandej 76 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Gsp spadło po 2 miesiącach normalnej jazdy nie polecam miałem na obie strony założone są 2 rodzaje ale różnią się tylko osłona niczym więcej. Koszt sztuka 170zl też potrafię zamówić i sprzedać ale nie polecam naciepane z kalkulatora S7Ja z gsp nigdy problemu nie miałem. Ktoś tu pisał ze driveshaft daje radę. Osobiście handlując tym kiedyś miałem same zwroty. Daje alternatywę nie każe nikomu kupować.Przeguby wewnętrzne w B6 są 2 rodzaje. Jedne pod falansze przykręcana wypukłe drugie z płaskim kolnierzemWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
szczuraz 7 Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 8 godzin temu, Wandej napisał: Przeguby wewnętrzne w B6 są 2 rodzaje. Jedne pod falansze przykręcana wypukłe drugie z płaskim kolnierzem A u mnie to była jedna całość z półosią... Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now