Bla Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Chcę zamontować ShortShifter w najbliższym czasie i zastanawiam się co założyć. Znalazłem kilka na ebayu za 120zł, ale to nie to czego szukam. One mają kulkę, która wchodzi w seryjne łoże co nie eliminuje do końca luzów.. Poza tym zastanawiam się czy nie zrobić sobie po prostu adaptera na cięgna i wyjdzie teoretycznie to samo. Ktoś ma zamontowany jakiś solidny SS? Doradzicie coś Chłopaki? [br]Dopisany: 23 Październik 2010, 23:05_________________________________________________ Nikt nie używa shortshiftera w b5 czy założyłem wątek w złym miejscu?
iwadrian Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 poszukaj sobie zestawu firmy NEUSPEED, tylko za taki to trzeba zapłacić :gwizdanie:
Bla Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 Spoko. Wygląda solidnie. Za 400$ musi tak wyglądać Musze poczytać... Masz może to w swojej karocy?
iwadrian Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Spoko. Wygląda solidnie. Za 400$ musi tak wyglądać Musze poczytać... Masz może to w swojej karocy? nie mam w swojej ale kiedyś kolega mi się tym chwalił.
Bla Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 http://www.customcarscentral.com/neu661060-audi-a4-b5--96-99-.html Na dobrą sprawę można by samemu wyrezać SS, zrobię rysunek, podrzucę do ślusarza kilka elementów do zrobienia. Zobaczę co z tego wyjdzie i dam znać..
swider Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 odświeżę temat... czy ktoś ogarniał short shiftera bo nie dokopałem się do tego ?
speed22 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 no właśnie. Temat ciekawy. Sam się zastanawiałem nad SS po tym jak zobaczyłem jak wchodzą biegi u kolesia w hondzie z tym bajerkiem. Super sprawa Może kolega Bla już to ogarnął??
pioteros Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 odkopuje, zapragnąłem sprawić sobie to cudo, zna ktoś jakies miejsce gdzie to można kupic do skrzyn 5 biegowych?
bava Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 A moze by tak : AudiWorld Tech Articles ? Probowal ktos ?
pioteros Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 słaby pomysł gdyż... http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/shortshifter-b5-321904/
bava Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Dlaczego slaby pomysl skoro Ty skrociles drazek i mowisz ze jest ok? , tam dodatkowo wierca dziury w tym aluminiowym elemencie zeby wydluzyc dolne ramie jednoczesnie skracajac gorne tak jak ty, przy takim zabiegu efekt powinien byc jeszcze lepszy wlasnie ze wzgledu na wydluzenie dolnego ramienia.
maly_sz Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 może jakiś manual - fotki ktoś podrzuci?? dużo pisania, a nic konkretnego w temacie nie ma, raczej nie każdemu do końca pasuje SS za 250 $ a może chinol z allegro się sprawdza ? ma ktoś taki do 5-gang ? pozdr halo halo… jest tu ktoś kto ma SS w b5 ?
pioteros Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 normalnie ucinasz pręt i gwintujesz tym samym gwintem, o tyle samo ile skrociles pret skracasz plastik na spodzie gałki/mieszka i tyleja skrocilem gdzies z 3 cm, moze 4 i jest idealnie
maly_sz Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) ale przecież tu chodzi o zmianę proporcji, a ty mówisz o skróceniu lewarka od góry ?? tam gdzie nakręcasz gałkę ? jaki to ma efekt poza niżej osadzoną gałką i krótszym mieszkiem?? Edytowane 17 Stycznia 2015 przez maly_sz
pioteros Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) droga lewarka przy zmianie biegow mimo wszystko jest tez krotsza, a dokladniej mowiac reki opartej na gałce, dodatkowy dla mnie plus to to ze ramie dzialania sie skrocilo wiec biegi zmienia sie troche "ciężej" daje to daje pozorne ale pozytywne odczucie ciasnej kasety lewarka Edytowane 17 Stycznia 2015 przez pioteros
maly_sz Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 pseudo short mnie nie interesuje skrócić można zawsze, to lepiej już wymienić wyrobione elementy mechanizmu i będzie progres Dzięki za info
pioteros Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) nie jest pseudo bo jak umiesz troche matmy to bedziesz wiedzial ze mimo wszystko droga galki sie skracapoza tym profi ss ktory naprawde cos daje kosztuje przynajmmniej tysiaca i raczej jest ciezko dostepny w PL, wiec jest to ogolnie slaby pomyslzreszta moge ci zmirzyc ile wynosi droga galki przy zmiaie z 1 na 2 a ile wynosi na typowym ss Edytowane 17 Stycznia 2015 przez pioteros
maly_sz Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) to zmierz jestem Ciekaw… z matmy to ja znam proporcje i siłę razy ramie. A w tym przypadku zamiast wydłużyć dół, skracasz górę. Przez to musisz użyć większej siły bo ramie jest krótsze, a moment potrzebny do zmiany biegu musi być taki sam. Dla mnie to nadal ta gorsza opcja. Bo nie chcę aby biegi wchodziły ciężej. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez maly_sz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się