Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Mały sofcik u Witka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wykresik sobotniego męczenia audika na hamowni u Witka.

Góra kiepska troche przez napinacz rozrządu no i pompki coś trochę niedomagają.

Setup:

- fmic własnej roboty

- BRD

- brak kata

- wyłączony EGR

- pompki seria

a4avfwykres.jpg

jakieś tam jeżdżenie nagrane.

Audi A4, 1.9 tdi 187KM@409Nm - run 1 - YouTube

Audi A4, 1.9 tdi 187KM@409Nm -run 2 - YouTube

nie jest to szczyt bo jechałem sam i trochę mi 3 ręki brakowało no i z rolki tylko. :decayed:

i wykresik mojego szwagra BRD z usuniętym DPF

a4brdwykres.jpg

Opublikowano

wreszcie :tongue4: ponad rok trwało żeby dojść do tego setupu.

W sumie to żałuje że pompek od razu nie włożyłem no ale mam co jeszcze poprawiać.

Witem powiedział że pasuje założyć hydrauliczny napinacz bo ten mechaniczny zaniża górę i generuje ten dołek około 3500rpm

Opublikowano

no i jak wrażenia ? w porównaniu do szwagra to dużo odstaje mocowo?

Opublikowano

nie jeździłem jeszcze jego a4 ale w porównaniu z tym co miałem to różnica jest.

Każde wyprzedzanie w trasie szło lekko i bez problemu, wcześniej troszkę jakby ciężej.

Czuć że w wyższym zakresie obrotów ładnie i równo ciągnie

Opublikowano

Ja się zastanawiam co by jeszcze dłubnąć u mnie przed korektą

A jak z trakcją? kontrolka ESP nie miga? :decayed:

Opublikowano

sucho było na 2 esp mrygnęło. na mokro nie testowałem pewnie też będzie migało. :kox:

Opublikowano

Gratuluję modów. Dobra wykładnia tych wykresów :good:. Ten drugi ładnie sie utrzymuje.

Opublikowano

jest tam mały dołek ale to wina napinacza. Po wymianie pompek i napinacza na hydrauliczny 2 powinna z przody być. No ale to nie na ten rok już plan.

Opublikowano
A jak z trakcją? kontrolka ESP nie miga? decayed

na 3 bedzie mrugac :naughty:

pompki wymieniaj, Nm duzo ale KM da sie jeszcze cos wyciagnac

Opublikowano

Bedzie swiecic :decayed:

Ja bylem swoim w letnie upaly (na dolocie pieklo :evil:) , tylko zmienilem turbo na BRD - taaakie urwanie d.. mialem :angry:

Cala reszta jak bozia dala i wyszlo 178kM i 398Nm - teraz zaslepilem EGR , zrobilo sie chlodniej i demon sie obudzil :decayed:

Ciekaw jestem jak wyjdzie na korekcie po skompletowaniu reszty - z przelotowym wydechem

Opublikowano
Ciekaw jestem jak wyjdzie na korekcie po skompletowaniu reszty - z przelotowym wydechem

przelot jakos duzo nie daje. bardziej efekt dzwiekowy :naughty:

Opublikowano

Zle okreslilem :tongue4: bez kata, FIMIC, jeszcze szukam pompek :)

Moze wtedy dojdzie kilka cyferek :decayed:

Opublikowano

Ja mam u siebie brak kata, pełny przelot, egr zaslepiony. cos tam jedzie :kox:

Opublikowano

Gratuluję wykresu :wink4:

gdy tak na niego patrzę samego mnie korci coś jeszcze podłubać :decayed:

Opublikowano

No teraz to się zbiera. No i turbo od Irka bardzo ładnie wstaje. [br]Dopisany: 26 Październik 2010, 08:44_________________________________________________wrzuciłem dwa filmiki jak to jedzie. Nie za dobra jakość i warunki ale coś widać.

Opublikowano

Daje radę. BTW zielone zegary? :wink4: Czym ty to nagrywałeś?

Opublikowano

Sprawdź vagiem ile jest od 0-100 i ile na 1/4 mili :]

Opublikowano

Nie no zegary standardowe białe. A nagranie normalnie telefonem nokia e51 :bag:

virus01 vagiem w której grupie ?

Kurde w lapku mi bateria zdechła więc musialby być szybki pomiar.

Opublikowano

Jak masz VCDS to nie będzie problemu gr 005 i masz pomiar przyspieszenia. Jeśli masz starego vaga to można też to zrobić ale trzeba się bawić na kompie w wykresy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...