miro_x Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Wykresik sobotniego męczenia audika na hamowni u Witka. Góra kiepska troche przez napinacz rozrządu no i pompki coś trochę niedomagają. Setup: - fmic własnej roboty - BRD - brak kata - wyłączony EGR - pompki seria jakieś tam jeżdżenie nagrane. Audi A4, 1.9 tdi 187KM@409Nm - run 1 - YouTube Audi A4, 1.9 tdi 187KM@409Nm -run 2 - YouTube nie jest to szczyt bo jechałem sam i trochę mi 3 ręki brakowało no i z rolki tylko. i wykresik mojego szwagra BRD z usuniętym DPF
miro_x Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 wreszcie ponad rok trwało żeby dojść do tego setupu. W sumie to żałuje że pompek od razu nie włożyłem no ale mam co jeszcze poprawiać. Witem powiedział że pasuje założyć hydrauliczny napinacz bo ten mechaniczny zaniża górę i generuje ten dołek około 3500rpm
virus Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 no i jak wrażenia ? w porównaniu do szwagra to dużo odstaje mocowo?
miro_x Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 nie jeździłem jeszcze jego a4 ale w porównaniu z tym co miałem to różnica jest. Każde wyprzedzanie w trasie szło lekko i bez problemu, wcześniej troszkę jakby ciężej. Czuć że w wyższym zakresie obrotów ładnie i równo ciągnie
virus Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Ja się zastanawiam co by jeszcze dłubnąć u mnie przed korektą A jak z trakcją? kontrolka ESP nie miga?
miro_x Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 sucho było na 2 esp mrygnęło. na mokro nie testowałem pewnie też będzie migało.
ArkadiuS Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Gratuluję modów. Dobra wykładnia tych wykresów . Ten drugi ładnie sie utrzymuje.
miro_x Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 jest tam mały dołek ale to wina napinacza. Po wymianie pompek i napinacza na hydrauliczny 2 powinna z przody być. No ale to nie na ten rok już plan.
MAGIC87 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 A jak z trakcją? kontrolka ESP nie miga? decayed na 3 bedzie mrugac pompki wymieniaj, Nm duzo ale KM da sie jeszcze cos wyciagnac
Stichy Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Bedzie swiecic Ja bylem swoim w letnie upaly (na dolocie pieklo ) , tylko zmienilem turbo na BRD - taaakie urwanie d.. mialem Cala reszta jak bozia dala i wyszlo 178kM i 398Nm - teraz zaslepilem EGR , zrobilo sie chlodniej i demon sie obudzil Ciekaw jestem jak wyjdzie na korekcie po skompletowaniu reszty - z przelotowym wydechem
MAGIC87 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Ciekaw jestem jak wyjdzie na korekcie po skompletowaniu reszty - z przelotowym wydechem przelot jakos duzo nie daje. bardziej efekt dzwiekowy
Stichy Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Zle okreslilem bez kata, FIMIC, jeszcze szukam pompek Moze wtedy dojdzie kilka cyferek
MAGIC87 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Ja mam u siebie brak kata, pełny przelot, egr zaslepiony. cos tam jedzie
badboy Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Gratuluję wykresu gdy tak na niego patrzę samego mnie korci coś jeszcze podłubać
miro_x Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 No teraz to się zbiera. No i turbo od Irka bardzo ładnie wstaje. [br]Dopisany: 26 Październik 2010, 08:44_________________________________________________wrzuciłem dwa filmiki jak to jedzie. Nie za dobra jakość i warunki ale coś widać.
Thom4s Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Daje radę. BTW zielone zegary? Czym ty to nagrywałeś?
virus Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Sprawdź vagiem ile jest od 0-100 i ile na 1/4 mili :]
miro_x Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 Nie no zegary standardowe białe. A nagranie normalnie telefonem nokia e51 virus01 vagiem w której grupie ? Kurde w lapku mi bateria zdechła więc musialby być szybki pomiar.
virus Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Jak masz VCDS to nie będzie problemu gr 005 i masz pomiar przyspieszenia. Jeśli masz starego vaga to można też to zrobić ale trzeba się bawić na kompie w wykresy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się