Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B7 BRD] Prośba o analizę logu, auto wpada w tryb awaryjny.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Mam mały problem, w sumie może duży bo obecnie nikt nie podał mi Racjonalnej Diagnozy.

Scenariusz jest taki:

1. W różnych(trasa,miasto,wolno,szybko) sytuacjach zaczyna migać diodka od świec żarowych. Auto traci moc, tak jak by nie działała turbina.

2. Auto nie dymi, po restarcie o odczekaniu wszystko jest ok. Bez odczekania błąd się powtarza, za 3 razem zapala się ikonka check egnine - i już nie gaśnie po wyłączeniu stacyjki.

3. Po odczekaniu tak że auto zdązy wystygnąć jest problem z zapaleniem. Długa trzeba kręcić. Zdarza się że nie zapala za pierwszym razem. Ale tylko po wystąpieniu tej sytuacji. Normalnie pali spoko.

4. Dalej jadę, wszystko działa ok. Słychać taki jakby Bas z okolic wydechu. (Może wypala się DPF, ale brak ikonki na desce która o tym informuje).

5. I nagle wszystko wraca do normy Tzn miałem przyjemność przejechać się identycznym autem, i muszę przyznać że lepiej się ono zbiera do startu... jak było bardziej dynamiczne.

Sytuacja powtarza się raz na jakiś czas, pomiędzy tym okresem auto jeździ jak zawsze.

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9971

Software Coding: 0000172

Work Shop Code: WSC 00060

1 Fault Found:

00665 - Seat Belt Warning Light (K19)

006 - Short to Plus - Intermittent

W necie znalazłem:

000665 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona granica regulacji

Statyczna:

001:

http://vw-passat.pl/vaglog/1699

003:

http://vw-passat.pl/vaglog/1700

004:

http://vw-passat.pl/vaglog/1701

007:

http://vw-passat.pl/vaglog/1702

013:

http://vw-passat.pl/vaglog/1704

011:

http://vw-passat.pl/vaglog/1703

023:

http://vw-passat.pl/vaglog/1705

Dynamiczne:

001:

http://vw-passat.pl/vaglog/1697

003:

http://vw-passat.pl/vaglog/1698

004:

http://vw-passat.pl/vaglog/1696

008:

http://vw-passat.pl/vaglog/1695

011:

http://vw-passat.pl/vaglog/1694

Opublikowano

ja znalazłem taki opis : 00665 Lampka ostrzegająca o zapięciu pasów bezp. – K19

natomiast z logów widać, że turbo wolno wstaje i aż się prosi aby sprawdzić szczelność układu podciśnień.

Opublikowano

ja znalazłem taki opis : 00665 Lampka ostrzegająca o zapięciu pasów bezp. – K19

natomiast z logów widać, że turbo wolno wstaje i aż się prosi aby sprawdzić szczelność układu podciśnień.

Taki sam błąd miałem jak turbo przeładowywało, więc chyba to jednak nie pasy. Poza tym błąd od Pasów w module Engine? I tryb awaryjny od tego... hmm no nie wiem.

A apropo szczelności układu podciśnień. Mógłbyś coś więcej mi powiedzieć tym?

Nie da się odczytać tego z logu, jak to z tym ciśnieniem jest czy nie ma różnicy między jednym a drugim czujnikiem?

Jak pojadę do warsztatu to co powonieniem im powiedzieć, by nie zrobili mnie na czarno?

Pozdrawiam

Jarek

Opublikowano

Niech sprawdzą czy cisnienia na wyjsciu pompy podcisnienia jest identyczne z tym, ktore trafia na gruszke.

Opublikowano

Identyczne to chyba nie będzie bo układ trochę się powiększa przy badaniu podciśnienia samej pompy i podciśnienia pompy z układem sterowania i akumulatorem podciśnienia. U siebie jak mierzyłem podciśnienie to cały układ miał koło 0,6, a sama pompa dawała koło 0,7-0,8

Opublikowano

Gdyby VCDS pokazał taki błąd :

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

to bym się z tym zgodził ale błąd 00665 to nie to samo co 000665

zawsze możesz się kawałkiem wężyka podpiąć na "krótko" pomiędzy pompę podciśnienia a gruchę przy turbo i wykonać krótki log dynamiczny 011 by zobaczyć jak wtedy szybko turbo się zbierze (oczywiście potem przeładuje więc nie ma co kręcić silnika do wysokich obrotów - wystarczy tylko do 2500 RPM i na tym zakończyć ten log). Widoczna różnica w takim logu a tym, który już wykonałeś będzie świadczyć o nieszczelności na wężykach podciśnienia pomiędzy pompą podciśnienia -> akumulatorem podciśnienia -> N75 -> gruchą przy turbo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...